Minne Helsingissä muuttaisit?
Minnepäin mieli tekisi? Jos ajatellaan, että järkibudjetilla mentäisiin, eli ei mitään Eiran kattohuoneistoja, vaan tavislompsalla.
Kommentit (26)
En mihinkään. Mutta jos olisi pakko valita, niin sinne mistä pääsee helposti lentokentälle ja maasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Asun nyt Hakuninmaalla, tää on ihan kiva. Pakilaan voisin myös muuttaa tai Pitäjänmäkeen.
Hyvä! Pisteet täältä Hakuninmaalaisille. Paras ja rauhallinen alue.
- terv. toinen samanmoinen
Ihan mihin vaan Linnanmäkeä etelämmäs paitsi en Kallioon enkä Vallilaan.
Ruskeasuolle. Olen aina halunnut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeasuolle. Olen aina halunnut sinne.
Nykyään täysi ghetto.
Hiihtohulluna muuttaisin Paloheinään tai lähistölle. Johonkin, joka on valmiiksi rakennettu väljästi. Pyörätiet olisivat plussaa. Ruokakauppa saisi olla hyvin lähellä.
Jos vuokra-asuntoa haet, niin Ihan keskustassa on tällä hetkellä paljon valikoimaa ja hinnat romahtaneet reilusti. Esim. Espoon Matinkylässä on samaa hintaluokkaa kuin Ullanlinnassa. Lienee paljon porukkaa karannee takaisin maalle, kun on siirrytty etätöihin tai muuten duunit lähteneet alta koronan takia.
Töölö. Hietsun, Mechelininkadun, Sibelius puiston, Hesperian puiston, Runeberginkadun, Topeliuksenkadun ja Töölön kirjaston huudeille. Se on tosi kivaa aluetta. Viihtyisin!
Vallilaan, jossa joskus asuinkin.
En mihinkään, koska etu-töölö on paras paikka mihin tämän duunarin lompakko riitti.
Oulunkylään.
Asuin lapsuuteni siellä.
Kiva paikka ♥️
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Mutta jos olisi pakko valita, niin sinne mistä pääsee helposti lentokentälle ja maasta ulos.
Sanoo mies joka ei ole koskaan Helsingissä käynyt. :D
Muuttaisin Punavuoren ja Ullanlinnan välimaastoon, johonkin niistä vanhoista kivikerrostaloista. Olen viettänyt siellä aikaa, tunnen aluetta ja se on juuri sopivan matkan päässä keskustasta.
Tosin minulla ei ole aavistustakaan, onko se tavislompsalle sopiva vaihtoehto.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
” Muuttaisin Punavuoren ja Ullanlinnan välimaastoon, johonkin niistä vanhoista kivikerrostaloista. Olen viettänyt siellä aikaa, tunnen aluetta ja se on juuri sopivan matkan päässä keskustasta.”
ikävän pitkät kauppamatkat… tietty pikskuisesta lähikaupapasta/kioskilta saa maidon haettua.
Asun nyt Hakuninmaalla, tää on ihan kiva. Pakilaan voisin myös muuttaa tai Pitäjänmäkeen.