Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naista, joka saa olemassa olollaan miesten päät pyörälle?

Vierailija
12.08.2014 |

Ennen kuin joku väittää, ettei sellaisia naisia ole olemassa. 

Niin mietipä esim. nuori Sophia Loren, Marilyn Monroe ja nuori BB.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuako tarkoitat? Iloinen luonne, hyvää & ronskia läppää, ok ulkonäkö ja hyvä perse. En ole mikään missi, mutta silti miesten keskuudessa hyvin suosittu. Väittäisin, että iloisella olemuksella ja sopivan ronskeilla tai flirttailevilla jutuilla pärjää miesten keskuudessa noin yleisestikin aika hyvin.

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:46"]

Sellainen ihan perusnätti lyhyt brunette, jolla on hyvä perse. Luonteeltaan on oikein ihana, hauska ja hyväsydäminen :) ei ole mikään tyrkky missään nimessä, mutta miehet katsoo takamusta kyllä antaumuksella. Ja kyllä minäkin heteronaisena sanon, että hyvä se on ja sopivasti treenattu.

[/quote]

Vierailija
2/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä juttuja. Mun seurassa miehet punastuu, kädet tärisee jne. En tiedä mistä johtuu. Olen nätti, mutta en mitenkään erityisen kaunis enkä varsinkaan seksikäs. Katson silmiin keskustellessa, en jännitä ihmisiä, olen kaikille ystävällinen. Iältäni olen lähemmäs nelikymppinen. Pari päivää sitten lapseni neuvolakäynnillä minua paljon nuorempi lääkäri punastui korvia myöten, kun tervehdin häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihan perusnätti lyhyt brunette, jolla on hyvä perse. Luonteeltaan on oikein ihana, hauska ja hyväsydäminen :) ei ole mikään tyrkky missään nimessä, mutta miehet katsoo takamusta kyllä antaumuksella. Ja kyllä minäkin heteronaisena sanon, että hyvä se on ja sopivasti treenattu.

[/quote]

Millä kirjaimella naisen etunimi alkaa?

Vierailija
4/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kyseinen nainen on ihan perusblondi, vähän pullea, huono iho. Nauraa todella paljon ja tulee jotenkin hyvin juttuun miesten kanssa. On sellainen rento ja "äijämäinen", vaikka samalla on kuitenkin naisellinen ja ehkä vähän flirtti. Kyseisellä naisella on miesten lisäksi tiivis naisista koostuva kaveripiiri, mutta sen piirin ulkopuolisille naisille on aika ilkeä ja ärsyttävä. En pidä ko.tyypistä ollenkaan. Nimi on Essi.

Vierailija
5/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kyseinen nainen on ihan perusblondi, vähän pullea, huono iho. Nauraa todella paljon ja tulee jotenkin hyvin juttuun miesten kanssa. On sellainen rento ja "äijämäinen", vaikka samalla on kuitenkin naisellinen ja ehkä vähän flirtti. Kyseisellä naisella on miesten lisäksi tiivis naisista koostuva kaveripiiri, mutta sen piirin ulkopuolisille naisille on aika ilkeä ja ärsyttävä. En pidä ko.tyypistä ollenkaan. Nimi on Essi.

Vierailija
6/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luonnostaan sensuelli, elegantti, ulkomuodoltani suuren maailman nainen, kevyt mutta kurvikas, gasellimainen mutta naisellinen, taskuvenus, olen kuullut sanottavan tai Afrodite...nooh, satuolentoja. Olen kuullut että minussa on tenhoavaa flimitähtimäistä karismaa, ainakin näin olen kuullut...teen sen huomaamattani, olen aistillinen, aistin myös muissa asioita...miehet yleensä menevät äärimmäisyyksiin minua kuvaillessaan: olet äärimmäisen seksikäs...olet äärimmäisen taitava sängyssä ja tällaista kiusallista...en tiedä näiden paikkaansa pitävyyttä, koska en pidä itseni kehumisesta, se lähinnä nolottaa.

Vierailija
7/55 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä oon just tuollainen, tai no, perse ei enää  niin hyvä  ole... Oon aika usein ollu ongelmissa tän takia, koska sekä miehet että naiset käsittävät mut väärin!

Vierailija
8/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oöen aika ihama

Vierailija
10/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Ikääkin minulla on jo reilusti yli 50, mutta sellaista naista ei tosiaan ole sattunut näköpiiriin työssä, luottamustehtävissä, harrastuksisa eikä kotipiirissä.

Vierailija
11/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus naapurin-nainen ja vehkeisiin kiinni niin sit kyllä heti alkaa kiinnostaa ja silmät pyötii päässä. Kunnon kyytien jälkeen meinaa seinää päin kävelllä.

Tuskin vaatteet päällä olevan hyvännäköisen naisen itseriittoinen ilme ketään kiinnostaa. Palleihin kiinni niin alkaa herämään.

Vierailija
12/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Yksi nelikymppinen nainen joka just eronnut.

Vierailija
13/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne.

Vierailija
14/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piireissäni liikkuu kai joku tuollainen. Ei ole mikään kaunis nainen, minusta myös tosi ilkeä, mutta miehillä on aina munat katossa, kun hän liittyy seuraan tai edes tulee puheeksi. Muutama nainenkin on vaikuttanut aika ihastuneelta.

Ihmettelin tätä joskus ääneen ja vastaus oli, että tyyppi on eroottinen. :D Miten sitä nyt tulkitsisi... puhuu seksikkäästi ja heittää sadistista ja creepyä läppää (?) kaikille sukupuolesta ja iästä riippumatta. Ikään kuin flirttailee mutta samalla loukkaa. En osaa puhua hänelle ollenkaan, joten olen aina tosi tarkkana, ettei jäädä kahdestaan.

Vierailija
15/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe varmaan oli semmoinen. Olen nainen eikä minua ole koskaan viehättänyt hänen kaltaisensa naistyyppi. Mutta ilmeisesti suunnilleen kaikki miehet ovat sitä mieltä, että hän oli tyrmäävän näköinen. Minusta hän näytti tavalliselta suomalaisnaiselta...

Vierailija
16/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sellanen sensuelli tapaus, joka hyvin sinut itsensä kanssa. Sekä naiset että miehet käy kuumana. Todella huumorintajuinen myös, uskollinen miehelleen tosin. Vaikuttavat todella rakastuneilta.

Vierailija
17/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:13"]

Marilyn Monroe varmaan oli semmoinen. Olen nainen eikä minua ole koskaan viehättänyt hänen kaltaisensa naistyyppi. Mutta ilmeisesti suunnilleen kaikki miehet ovat sitä mieltä, että hän oli tyrmäävän näköinen. Minusta hän näytti tavalliselta suomalaisnaiselta...

[/quote]

Mä olen aina ajatellut, että on ollut enemmän naisten ihailema. Ainakin nykyisin.

Vierailija
18/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut. Ikä 45.

Vierailija
19/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn ei kuvissa näyttänyt niin upealta mutta kun video tallennetta naisesta näkee, ymmärtää miksi kaikki ylisti.

Vierailija
20/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:10"]Piireissäni liikkuu kai joku tuollainen. Ei ole mikään kaunis nainen, minusta myös tosi ilkeä, mutta miehillä on aina munat katossa, kun hän liittyy seuraan tai edes tulee puheeksi. Muutama nainenkin on vaikuttanut aika ihastuneelta.

Ihmettelin tätä joskus ääneen ja vastaus oli, että tyyppi on eroottinen. :D Miten sitä nyt tulkitsisi... puhuu seksikkäästi ja heittää sadistista ja creepyä läppää (?) kaikille sukupuolesta ja iästä riippumatta. Ikään kuin flirttailee mutta samalla loukkaa. En osaa puhua hänelle ollenkaan, joten olen aina tosi tarkkana, ettei jäädä kahdestaan.

[/quote]

Kuvaile ulkonäköä? Pakkohan sen jotenkin on nätti olla, tai edes älykäs:D uskon tämän jos myös pojat ovat todella rumia.