Kummalla on kauniimpi hääpuku: Pia Lambergilla vai Viivi Pumpasella?
Viivin puku:
https://www.seiska.fi/kotimaa/kesan-kaunein-morsian-nain-upealta-naimis…
Pian puku:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/31767bcb-3998-4ecd-a037-29acd5…
Aika lailla saman tyyliset puvut, mutta itse sanoisin, että Pian puku on kauniimpi, koska siinä on kivempi selkämys. Kummasta sinä tykkäät enemmän?
Kommentit (45)
Pia täyttää puvun paremmin, Viiville olisi sopinut erilainen malli.
Pialla ilman muuta, on muutenkin vielä kertaluokkaa kauniimpi kuin Viivi, jossa ei siinäkään valittamista.
Viivin puku parempi, en tykkää noista takapuolta korostavista häämekoista lainkaan.
Molemmilla todella kauniit puvut. Pia on kasvoiltaan paremman näköinen mutta toisaalta Viivillä on luomurinnat mistä plussaa.
Molemmat puvut mauttomia. Morsian, joka menee puolialasti vihille haluaa viestiä paljaalla pinnallaan, että täältä irtoaa pimpslooraa jatkossakin halukkaille.
Molemmat puvut sopivat oikein hyvin kantajilleen, mutta itse en oikein tykkää kummastakaan... Vähemmän huono on ehkä Pian puku. Valitsisin itse joka tapauksessa ihan toisen tyyppisen kuin nuo.
En tykkää tuosta rintamusta jakavasta harsohalkiosta. Kummallakin samanlainen, onko se joku trendi nyt? Tulee joku kabaree-asu mieleen, ei juhlapuku. Mut mä olenkin vanhanaikainen🤷♀️
Pitkän puvun kanssa pitäisi olla hiukset kiinni 😥
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä.
Tunnetko lainkaan pukeutumisetikettiä?
En pidä kummastakaan mutta Viivin on vähemmän ruma. Pian puvun selkäpuoli ei vetoa minuun ollenkaan.
Olisi kiva nähdä Viivin puku takaa, että voisi kunnolla vertailla. Pian puvun persettä korostavasta leikkauksesta en tykkää.
Pialla silikonit joten hääpuku istuu hänellä paremmin 👍
Puvuista en tiedä mutta Pian häät kuulostaa kivalta, miks mulla ei ollut alpakoita. Hääkateus.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tuosta rintamusta jakavasta harsohalkiosta. Kummallakin samanlainen, onko se joku trendi nyt? Tulee joku kabaree-asu mieleen, ei juhlapuku. Mut mä olenkin vanhanaikainen🤷♀️
Sama juttu, minua häiritsee myös tuo läpinäkyvä ”sukkahousumateriaali”, joka näyttää olevan tällä hetkellä muodissa hääpuvuissa.
Ja muutenkin nätimpi leikkaus, kun lähtee levenemään vasta polven kohdalta. Ap