Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut ystäväni läheiseen ystävään :(

Vierailija
12.08.2014 |

En ole varma onko heillä jotain juttua, en ole oikein saanut selvyyttä asiaan kun ystävänikään ei myönnä mitään.

Ongelma on se, että olen itse ihastunut ihan hillittömästi tähän mieheen. :(

Erosin juuri, mutta olin tehnyt eroa mielessäni yli vuoden, joten ylitse pääseminen oli helppoa. Uskallauduin äsken juttelemaan miehen kanssa facebookissa, ihan vaan niitä näitä.

Juttelimme lähinnä kissoista (todella romanttista!), mutta minusta se oli aivan ihanaa. :D Mitähän mun pitäisi asian suhteen tehdä, uskallanko sanoa miehelle mitään flirtimpää, vai pitäisiköhän asia jättää vain tähän..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:36"]

En ole ap, mutta mikä tässä on niin kamalaa? Varsinkaan jos ap:n ystävä ja mies eivät seurustele? :D

[/quote]

No mieti omilla aivoillasi. Ystävän ystäviin ei kosketa... Sitten jos tulee ero niin mua ainakin vituttaisi jos kaverini olisi tehnyt noin

[/quote]

Ystävän ystäviin siis ei saa koskea.

Mites ystävän veli?

Vierailija
22/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:36"]

En ole ap, mutta mikä tässä on niin kamalaa? Varsinkaan jos ap:n ystävä ja mies eivät seurustele? :D

[/quote]

No mieti omilla aivoillasi. Ystävän ystäviin ei kosketa... Sitten jos tulee ero niin mua ainakin vituttaisi jos kaverini olisi tehnyt noin

[/quote]

Mites ystävän veli?

[/quote]

siis nytkö olet kiinnostunut ystävän veljestäkin?? KUVOTTAVAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkin epäilet, että ystävälläsi on jotain säätöä tämän miehen kanssa, niin unohda mies. Jos loukkaat ystävääsi voi olla, että ystävyys on mennyttä. Pitäisi siis ystävän tunteet olla tärkeämpiä, kuin joku säätömies, mistä et tosiaan voi olla varma, että onko hän edes mitenkään kiinnostunut sinusta.

Vierailija
24/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:25"]

Mä olisin kysynyt ihan suoraan omalta ystävältäni, että onko niiden välissä jotain sutinaa ja jos ei, niin voiko yrittää

[/quote]

Yksi ainoa järkevä kommentti tässä ketjussa!! 

Vierailija
25/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi on nyt sanonut, ettei hänellä ole mitään tunteita miestä kohtaan, kerro toki omasta ihastuksestasi. Itse jakaisin tuon ystäväni kanssa ja siinä oli kaksi hyvää puolta: ei ikäviä yllätyksiä ystävälle ja saat ehkä apua yhteyden ylläpidossa tuon miehen kanssa.

Vierailija
26/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

Mites ystävän veli?

[/quote]

[/quote]

Ei ollut minun kirjoittamani tämä! :(

ap

Vierailija
27/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin miehen olla, etsi joku jonka deittailusta ei tarvitse potea huonoa omatuntoa

Vierailija
28/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän ystäviin ei kosketa, mitä vittua :D ikinä kuullutkaan tälläisestä "kirjoittamattomasta säännöstä". Pikemminkin kuullut vain romansseista, jotka on syntynyt juurikin ystävän kautta.

Vierailija
29/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:21"]

Ystävän ystäviin ei kosketa, mitä vittua :D ikinä kuullutkaan tälläisestä "kirjoittamattomasta säännöstä". Pikemminkin kuullut vain romansseista, jotka on syntynyt juurikin ystävän kautta.

[/quote]

Aspergerit eivät usein hallitsekaan sosiaalisia sääntöjä

Vierailija
30/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ystäväs miettii tippaakaan sua kun kohtaa unelmiensa kumppanin! Parinvalinta on kovaa peliä. Henkäistä voi vasta kun on sitouduttu sormuksella, asuntolainalla tai pullalla uunissa.

Vierailija
31/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

Mites ystävän veli?

[/quote]

[/quote]

En ole ap, joka tuota asiaa kysyi. Kysyin vain uteliaisuuttani, koska itse olen hyvin hyvin hyvin kiinnostunut rakkaan ystäväni veljestä. ;)

Vierailija
32/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:27"]

Luuletko että ystäväs miettii tippaakaan sua kun kohtaa unelmiensa kumppanin! Parinvalinta on kovaa peliä. Henkäistä voi vasta kun on sitouduttu sormuksella, asuntolainalla tai pullalla uunissa.

[/quote]

No mutta ap:n tapauksessa ystävä huomasi miehen ensin

Vierailija
33/34 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

Mites ystävän veli?

[/quote]

[/quote]

Ei ollut minun kirjoittamani tämä! :(

ap

[/quote]

Seliseli

Vierailija
34/34 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 23:15"]

Tässä ketjussa on ihan ihme kommentteja. Trolleja varmaan... Mutta kysy ihmeessä ystävältäsi suoraan. Jos hän sanoo, ettei ole mitään meneillään miehen kanssa, voit kertoa omasta ihastumisestasi. Jos taas kaverisi myöntää jotain säpinää olevan, peräänny suosiolla, äläkä mainitse omista tunteistasi mitään.

[/quote]

Ainoa fiksu kommentti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi