Minkälaiset hiukset sopii 40-50-vuotiaaille
Kommentit (16)
Luonnollisen näköiset, harmaat voi värjätä piiloon. Itsellä on rikottu polkka, leukapieliin asti. Väri on lähellä omaa väriä, raidoitettu vaaleilla ja vähän tummemmilla raidoilla. Mulla on aika runsaat ja taipuisat hiukset, hyvän leikkauksen ansiosta riittää kun pesun jälkeen vähän föönillä pöllyttelen. Tykkään, että tämä malli sopii ikäiselleni oikein hyvin (50). Joku tyyliguru neuvoi jossain, että iäkkämpien naisten ei kannattaisi juosta viimeisimpien tukkatrendien perässä.
Ap:lle vielä mielipiteeni näihin kynittyihin mustiin hiuksiin, joissa on pinkki pläjäys otsalla. No ei sovi kenellekään sellainen tukka!
Itse olen 50-vuotias ja hiukset ovat lapaluihin yltävät. Aion pitää ne pitkinä niin kauan kuin hiukset ovat paksut. Sen jälkeen on mietittävä jotain muuta. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi keski-ikäiset naiset usein pätkäisevät hiuksensa lyhyeksi.
Harmaat, vähintään vyötäröpituiset on <3
Ihan semmoset, kun tuntuu itsestä hyvältä?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:45"]
Ihan semmoset, kun tuntuu itsestä hyvältä?
[/quote]
Komppaan, eihän tähän nyt mitään muottia ole!
Riippuu lärvistä ja kropasta. Ja ulkoisesta olemuksesta muutenkin. Mikä spoii yhdelle ei käy toiselle yhtään oli ikä mikä hyvänsä. Itselläni vyötärölle(kapea) asti ulottuvat hiukset, jotka useimmiten erilaisilla nutturakampauksilla. Lähempänä viittäkymmentä tässä mennään.
Minulla on tummanruskeat, suorat ja hiukan hartioiden alapuolelle.
Hiuslaatuun ja kasvojenmuotoon, sekä pukeutumistyyliin sopivat. Ikä ei ole merkitsevin tekijä hiusasiassa.
Minusta yksi oleellinen tekijä on myös se käyttääkö silmälaseja vai ei. Lukeutuuko sitten tuohon pukeutumistyyliin? Ilman rillejä(asiakkaan siis) kai kaikki kampaajat kuitenkin leikkaa? Entä jos kokonaisuus ei enää toimikaan pokat päässä?
Luonnollisen värinen tukka on tärkeintä. Ei enää äärivärejä, mustaa ja blondia. Enää ei vaan olla tyttösiä vaikka kuinka yrittäisi. Puolipitkä rikottu leikkaus ja siististi laitettu on mun mieleeni.
Johonkin rintoihin asti voisi sopia. :)