Miksi aina ajaudun epäsopivien naisten kanssa yhteen?
... siis jos yleensäkään naisen löydän...
Sanoisin, että minulle sopiva nainen olisi introvertti tai muuten hiljainen/ vetäytyvä, kuntoilusta kohtuullisesti pitävä ja terveyttään kohtuullisesti vaaliva, vaatimatonta elämäntapaa arvostava, luonnosta ja lukemisesta pitävä. Mielellään jotain filosofin tynkää löydettävissä myös, että ei vierastaisi pohdiskelevaa keskustelutapaa. Mielellään myös enempi epäseksuaalinen kuin hyperseksuaalinen; en tarkoita että pitäisi olla aseksuaali, mutta kuitenkin janan sillä puolella, eli ei siis janan seksuaalisemmalla puolella.
En ole koko elämäni aikana päätynyt tuollaisen naisen kanssa yhteen. Naiseni ovat olleet mm. tauottomia bilettäjiä, yliloogisia insinöörejä jotka eivät pysty pohtimiseen, överiseksuaalisia, elvistelevää elämäntapaa haluavia, todella ekstrovertteja, tai esim. sellaisia jotka ovat avanneet kirjan huvikseen viimeksi viime vuosikymmenellä. jne jne
Eivät tietenkään jokainen kaikkia näistä, mutta esim. pari ominaisuutta tuosta per nainen. Näin on nykyisen naisenikin kanssa, mm. haluaa elvistelyelämää eikä arvosta terveyttä, ja vihaa pohdiskelua. Luulen että joudun jossain vaiheessa eroamaan, koska en vain kestä häntä enää.
Miksi minulle käy näin? Miksi en ole kertaakaan elämäni aikana löytänyt lähellekään sopivaa naista? Miksi sopivat naiset eivät kiinnostu minusta ikinä?
Kommentit (35)
Eikö tuollaiset epämieluisat ominaisuudet huomaa heti kättelyssä, ettei suhdetta pitäisi päästä edes syntymään?
Minä olen juuri etsimäsi kaltainen nainen, enkä löydä miestä millään. Et sinäkään minua kelpuuttaisi, koska ulkonäkö ei ole ihan priimaa. Olen vaatimaton introvertti pohdiskelija, joka lukee paljon, rakastaa luontoa ja pikkuhilja ilmeisesti erakoituu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollaiset epämieluisat ominaisuudet huomaa heti kättelyssä, ettei suhdetta pitäisi päästä edes syntymään?
Periaatteessa kyllä, mutta ensinnäkään en ole mitenkään äärimmäisen nopea huomaamaan tällaisia ominaisuuksia jos ne eivät ole ilmiselviä, ja lisäksi haluan antaa toiselle myös mahdollisuudesta todistaa olevansa kiva ihminen. En usko siihen, että yksittäisistä tilanteista/ teoista/ sanoista voi vetää suoria johtopäätöksiä. Tuntuu, että moni nainen nykyään vetää deittailussa noita suoria johtopäätöksiä yksittäisistä asioista, eikä sekään vaikuta mitenkään kovin hyviin tuloksiin johtavan.
t. ap
Jos tuo on toistuvaa, olet joko tyhmä tai liian toiveikas, että bilettäjästä tulee kirjoja availeva pohdiskelija.
Ehkä käyt väärissä paikoissa naisia tapaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa kyllä, mutta ensinnäkään en ole mitenkään äärimmäisen nopea huomaamaan tällaisia ominaisuuksia jos ne eivät ole ilmiselviä, ja lisäksi haluan antaa toiselle myös mahdollisuudesta todistaa olevansa kiva ihminen. En usko siihen, että yksittäisistä tilanteista/ teoista/ sanoista voi vetää suoria johtopäätöksiä. Tuntuu, että moni nainen nykyään vetää deittailussa noita suoria johtopäätöksiä yksittäisistä asioista, eikä sekään vaikuta mitenkään kovin hyviin tuloksiin johtavan.
t. ap
Ehkä vähän tiukempi linja kuitenkin kannattaisi, jos ei nykyinenkään tyyli ole tuottanut haluttua tulosta.
Mistä olet kumppanisi löytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri etsimäsi kaltainen nainen, enkä löydä miestä millään. Et sinäkään minua kelpuuttaisi, koska ulkonäkö ei ole ihan priimaa. Olen vaatimaton introvertti pohdiskelija, joka lukee paljon, rakastaa luontoa ja pikkuhilja ilmeisesti erakoituu.
Kyllä kelpuuttaisin. En ole ikinä pitänyt ulkonäköä kovin korkealla kriteerilistallani ( ja siitä huolimatta olen päätynyt yhteen minulle täysin mahdottomien naisten kanssa ).
t. ap
Oho. Kuvailit juuri minut. Enpä olisi tällaisena uskonut kenenkään miehen kiinnostusta herättävän, luulin olevani aivan liian tylsä. Kiitos itsetuntobuustista!
En ymmärrä. Sen ymmärrän, että voi olla vaikeaa löytää etsimäänsä, mutta sitä en ymmärrä että sitoudut naisiin, jotka nimenomaan eivät ole sitä, mitä haluat. Kyllä sen nyt luulisi viimeistään muutamassa kuukaudessa, todennäköisemmin jo muutamassa viikossa selviävän.
Sehän ei vain tapahdu sinulle vaan olet siinä aktiivinen pariutuja. Jarruta vauhtia, tutustu naiseen syvällisemmin ja aloita vasta sitten parisuhde, jos naisen arvot kohtaavat.
kaikilla ei edes ole. naista hoho.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kuvailit juuri minut. Enpä olisi tällaisena uskonut kenenkään miehen kiinnostusta herättävän, luulin olevani aivan liian tylsä. Kiitos itsetuntobuustista!
Epäilen itse että nämä naiset kiinnostavat ap:tä paperilla, tosirlämässä mennään jonkun muun mukaan. Ilmiselvästi.
Samaa on saanut pohtia useammankin kerran, mikä minussa vetää puoleensa näitä erikoisella mielenlaadulla varustettuja naisia! Kiltteytenikö ja hyväsydämisyytenikö vai vain "lotossako" tippuu??
Karmeita tarinoita ainakin yhdeksi romaaniksi saakka. :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen itse että nämä naiset kiinnostavat ap:tä paperilla, tosirlämässä mennään jonkun muun mukaan. Ilmiselvästi.
Siltähän tuo vaikuttaa. Tuntui vain jokseenkin uskomattomalta nähdä omat piirteet lueteltuna noin, kun yleensä näissä keskusteluissa halutaan aivan päinvastaisia naisia ja vieläpä se ulkonäkö / seksuaalisuus edellä. Mutta eipä siinä, haluta saa mitä vain ja itse viihdyn erakkonakin hyvin eli ei ole toisten valinnat millään muotoa minulta pois :)
Minä taas en löydä yhteensopivaa miestä. Haluaisin jonkun, jolla on hyvä sydän, arvostaa minua ja pitää parisuhdetta kumppanuutena, ei vastakkainasetteluna tai taisteluna. Joku, jolle peruskodinhoito ja hygienia ovat itsestäänselvyyksiä, ja jolla muutenkin on hyvät käytöstavat.
Sen sijaan jokainen parisuhde on päättynyt siihen, että mies on itserakas vätys, joka elää kuin sika ja haukkuu minua kaupan päälle. Mainittakoon että olen melko kaunis ja urheilullinen, nämä miehet ovat olleet tavallisen näköisiä. Ehkä heillä on joku itseluottamusongelma, en tiedä.
Jokainen on toki osannut esittää hyvää tyyppiä, yksi jopa yli vuoden.
Sulla seisoo järki ja kulli yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi kuntoilla edes kohtuullisesti ihan vain terveyden vuoksi?
Noista luettelemistasi ominaisuuksista lähes kaikki käyvät kyllä ilmi jo aika varhaisessa vaiheessa suhdetta, jotkut jo jopa ennen ensitapaamista. Ainoastaan tuo "ylilooginen insinööri, joka ei pysty pohtimiseen" voi varmaan jäädä alkuvaiheessa huomaamatta, jollei varsinaisesti mitään suuria pohtimisen aiheita tule vastaan.
Kuinka kauan sinun epäsopivat naissuhteesi yleensä kestävät ja kuinka vakaviksi ne ehtivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Mielenkiintoinen tapa sanoa että miehille tyypilliseen tapaan vain tarraat ekaan jonka kanssa edes jokseenkin tulet toimeen sen sijaan että näkisit vaivaa sopivan etsimiseen ja kärsisit ehkä hui hirviää pienestä puutteesta etsinnän ajan.
Mitä sillä on väliä onko se kiva ihminen vai ei kun se on sulle epäsopiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi kuntoilla edes kohtuullisesti ihan vain terveyden vuoksi?
Mistä päättelet ettei tuo nainen kuntoilisi yhtään??
Oikeastaan voisi tarkentaa vielä noista naisista, jotka eivät lue: ovat siis avanneet viimeksi kirjan huvikseen toissa vuosikymmenellä. Kun olisivatkin edes viime vuosikymmenellä.
t. ap