Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtoon lähtiöitä 2022?

Vierailija
30.07.2021 |

Onko muita nuoria lähdössä vaihtoon vuonna 2022. Itse lähden mirlon kautta. Olisi kiva tutustua! Ja jakaa kokemuksia ja vinkkejä jne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

My eyes😱

Vierailija
2/12 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis osata edes kirjoittaa, jos aikoo vaihtoon. Lähtiöitä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Itse ainakin hain kans mirlon kautta

Vierailija
4/12 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko mirlo hyvä ja luotettava kun senkautta pitäisi lähteä mutta tuntuu vähän oudolta että sen englannin kielisen hakemuksen kautta pitää laittaa jotain painoa pituutta silmien väriä hiusten väriä yms

Vierailija
5/12 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa ollaan tosi tarkkoja siitä kuka sinne on menossa ja ne haluaa tietää kaikki yksityiskohdat. Mitä tulee niihin hakemuksiin, ne ovat amerikassa olevan vastaavajärjestön ices:in tekemät ja mielestäni ovat samat jokaisella suomen järjsetöllä-

Vierailija
6/12 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiö :D

Vierailija
7/12 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten menee siellä vaihdossa ja löysitkö muita lähtiJöitä?

Vierailija
8/12 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miumau1234 wrote:

Amerikassa ollaan tosi tarkkoja siitä kuka sinne on menossa ja ne haluaa tietää kaikki yksityiskohdat. Mitä tulee niihin hakemuksiin, ne ovat amerikassa olevan vastaavajärjestön ices:in tekemät ja mielestäni ovat samat jokaisella suomen järjsetöllä-

Aika harva muu suomalainen vaihtarijärjestö käyttää Icesiä koska se ei todellakaan oo hyvä... oli aikasemmin ihan ok, mutta menetti melkein kaikki vanhat isäntäperheensä ja koordinaattorit koronan aikana kun ei ollu vaihtareita ja niillä on tosi isoja ongelmia saada oppilaille perheitä.

Mulla kaks kaveria haki Mirlon kautta viime vuonna ja molemmilta peruuntu vaihto pari viikkoa ennen lähtöä ku ei löytyny perheitä. Siirty sit eri järjestölle ja pääsi lähtee tänä vuonna helposti ilman ongelmaa ja perheetki löyty jo joku 4kk ennen lähtöä.

Vierailija
9/12 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa keskustelua. Omat lapset hakivat toisen järjestön kautta, mutta ollaan kuultu paljon samaa Icesistä. Meillä kolme tyttöä käynyt vaihdossa ja nuorin lapsi lähdössä ensi vuonna, kaikki saman järjestön kautta (kilpaileva, ei siis Mirlon). Eivät käytä Icestä juuri tuosta syystä, Ices perui tosi paljon vaihtopaikkoja viime vuonna vielä, mutta onneksi tällä toisella järjestöllä oli vaihtotakuu eli pääsivät silti lähtemään, siirtyivät vain eri järjestölle USAssa. Hinta sama ja kaikki. 

Itse en Mirloa tunne, mutta olen saanut hieman epäilyttävän kuvan heistä, he lähestyivät omia tyttöjäni haastattelukutsuilla, tytöt kertoivat että käyttävät paljon muiden järjestöjen vaihtareita somessa mutta sopivasti unohtavat mainita, etteivät ole Mirlon vaihtareita kun kertovat kivoja kokemuksiaan vaihdosta.

Mirlo taitaa olla aika uusi firma? Toivotaan että kyseessä on vain kasvukipuja :) 

Ylipäätään täytyy sanoa, että vaihtariohjelmat muuttuivat paljon koronan aikana. Hinnat ainakin nousivat todella paljon, mutta niin toki on käynyt kaikissa asioissa.

Vierailija
10/12 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten menee siellä vaihdossa ja löysitkö muita lähtiJöitä?

Löysin jyrsioitä.

Vierailija
11/12 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö minkä järjestön kautta ne meni? Ite yritän tässä miettii et minkä järjestön kautta menisin ja olin miettiny Mirloo, mutta nyt vähä epäilyttää.

Vierailija
12/12 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin Mirlon kautta ja en ois voinut parempaa järjestöä toivoo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän