Millainen Tinder-ilmoituksen sitten pitäisi olla? Täällä on sata ketjua, että millaisia ei
Ajattelin sinne laittaa profiilin ja katsonut vähän osviittaa täältä.
Tuntuu, että kaikki on aina huono. Ei saa esim. olla koiransa kanssa kuvassa, ei saa olla viinilasi esillä jne . Eli kertokaa, mikä on se hyvä ilmoitus sitten?
Kommentit (24)
Ihan vakavissaan jos ilmoittaisi hakevansa naista päihde ja elostelusuhteeseen niin löytyisikö`?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissaan jos ilmoittaisi hakevansa naista päihde ja elostelusuhteeseen niin löytyisikö`?
Tähän haluaisin edelleen niitä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies, jätä kaikki kuolleet eläimet ja moottorilla toimivat laitteet pois kuvista.
Olen jälleen täysin eri mieltä. Haluaisin ilman muuta tietää jo profiilista, jos mies harrastaa metsästystä. Mitä hyötyä olisi matchista, joka joka tapauksessa loppuisi lyhyeen, kun tuo asia selviäisi?
Jos olisin sinkku, niin yhtä lailla itse tekisin profiilin, josta käy ilmi, että minulla on koira, tykkään matkustella ja viihdyn paremmin kirjan kanssa sohvalla kuin lenkkipolulla. Samasta syystä. En haluaisi tykkäyksiä miehiltä, jotka eivät etsi juuri minun kaltaistani naista.
Ei kaikkia voi tai kuulukaan miellyttää!
Minusta on vain ihanaa jos ilmoitukseni karkoittaisi sellaiset ihmiset jotka täälläkin postailee.