Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen Tinder-ilmoituksen sitten pitäisi olla? Täällä on sata ketjua, että millaisia ei

Vierailija
30.07.2021 |

Ajattelin sinne laittaa profiilin ja katsonut vähän osviittaa täältä.

Tuntuu, että kaikki on aina huono. Ei saa esim. olla koiransa kanssa kuvassa, ei saa olla viinilasi esillä jne . Eli kertokaa, mikä on se hyvä ilmoitus sitten?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskalla laittaa omaansa koska tietää tulevansa lytätyksi ja sitä ei lyttääjä itse kestä.

Vierailija
2/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä taas tykkään jos mies on koiran kanssa kuvassa, koska olen eläinrakas ja itsekin juon viiniä niin eipä haittaa viinilasikuvakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät, selkeät kuvat, joissa esiinnyt vain sinä. Ei aurinkolasikuvia tai muuta peittävää. Naamakuva ja vartalokuva.

Koiran kanssa voit olla kuvassa, jos tavoittelet koirista kiinnostunutta henkilöä. Osa karsii sinut suoraan, mutta se on sinun onnesi.

Ilmoituksessa kerrot mitä itse olet ja tarjoat. Älä tuo mitään vaatimuksia negatiivisten listojen kautta "ethän ole sitä ja tätä".

Vältä kliseitä, eli esim. just harrastan matkustusta ja viininjuontia, jos et niitä oikeasti harrasta. Viikonloppureissu kerran parissa kuussa ja saunakalja kerran viikossa ovat ihan normaalia elämää, ei harrastuksia. Eri asia, jos oikeasti harrastat viinien keräilyä ja maistelemista, et vain juomista.

Kerro itsestäsi sellaisia juttuja, millä haluat herättää vastapuolen kiinnostuksen. Jos etsit eläväistä kumppania bileseuraksi, hän tuskin kiinnostuu sinusta, jos kerrot lukemisen rakkaimmaksi harrastukseksesi.

Vierailija
4/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on erilainen ja jokaisella on oma makunsa sekä persoonansa. Jos joku täällä nillittää jostain profiilitekstistä, niin siinähän vikisee, miksi sinä siitä otat nokkiisi. Jos koet että "viini, matkailu ja koirat" on jotenkin sinua kuvaava profiiliteksti, niin kannattaahan se tuommoinen laittaa, jotta karkoitat ne jotka tuota ihmistyyppiä karsastavat sekä vetää puoleensa heidät, jotka eivät. Et sinä kuitenkaan ole siellä kaikkia miellyttämässä, vain niitä harvoja ja valittuja. En ymmärrä minkä takia sitä sieltä pitää verkkojen kanssa yrittää kalastaa, kun ongellakin saa yhden saaliin.

Vierailija
5/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis... minun lainen. t. kaikki naiset.

Vierailija
6/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäselviä kuvia, kuvia jossa näytät vihaiselta/tylsistyneeltä, kaljankittauskuvia, kuvia joissa näytät keskaria

Vierailija
7/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, jätä kaikki kuolleet eläimet ja moottorilla toimivat laitteet pois kuvista.

Vierailija
8/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras profiili minkä naisella olen nähnyt oli persepyllistys kuva profiilina ja biotekstinä: "This ass was made for anal."

Vierailija
9/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, jätä kaikki kuolleet eläimet ja moottorilla toimivat laitteet pois kuvista.

Mutta entäs jos mies etsii autoja korjaavaa eläintentäyttäjää? Kyllähän se tuommoinen käsistään kätevä mamma käsikynkkääni mahtus.

Vierailija
10/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs jos mies etsii autoja korjaavaa eläintentäyttäjää? Kyllähän se tuommoinen käsistään kätevä mamma käsikynkkääni mahtus.

Tinder ei ole siihen oikea paikka.

Vierailija
11/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole siihen oikea paikka.

Eikö amikset ole tervetulleita hakemaan seuraa tinderistä vai ?

Vierailija
12/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kuva, joissa selkeä laatu ja ei pilattu filttereillä. Mielellään sellaiset, että näkyy vartalo ja kasvot.

Selkeä yhtenäinen kuvausteksti, josta käy ilmi kiinnostuksenkohteet/harrastukset, luonne ja millaista suhdetta etsit (vakavampaa? Oletko poly? ) Ei mitään irstailuja ja yksityiskohtaisia kuvauksia mistä pidät sängyssä. Eikä valehtelua.

Siinäpä se.

Vierailija
13/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa pätkääkään jos miehen kuvissa on ammuttuja/kalastettuja eläimiä. Mielelläni metsästäjän ottaisin.

Suosittelen olemaan oma itsensä. Jos tykkäät metsästää, pistä vaan niitä metsästyskuvia niin paremmin löydät kumppanin, joka sen hyväksyy. Ja tämä nyt pätee mihin tahansa asiaan maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
14/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tästä tullut hullua hurskaammaksi. 

Ihan rehellisen kuvan ja tekstin aion laittaa, mutta etsin joitan kardinaalimokia, mitä käsittääkseni voi tehdä. 

Laitan täysin ajantasaisen kuvan, kerron elämäntilanteestani, intresseistäni, ehkä unelmistanikin. Katotaan miten käy. On eka kerta. 

Mitään ennakkovaatimuksia minulla ei ole kellekään. Jotain pituuksia, ikiä tms. 

Vierailija
15/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla.

-varallisuus

-peniksen mitat

-peniksen käyttötaidot ja kuinka kauan jaksaa painaa

-pituus

-paino

Vierailija
16/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi kuva, joissa selkeä laatu ja ei pilattu filttereillä. Mielellään sellaiset, että näkyy vartalo ja kasvot.

Selkeä yhtenäinen kuvausteksti, josta käy ilmi kiinnostuksenkohteet/harrastukset, luonne ja millaista suhdetta etsit (vakavampaa? Oletko poly? ) Ei mitään irstailuja ja yksityiskohtaisia kuvauksia mistä pidät sängyssä. Eikä valehtelua.

Siinäpä se.

Väärin. Jos haluaa irstailla ja seksi on tärkeää, niin silloin on parasta, että nämä piirteet tulevat esille tekstistä. Kenen etu on kertoa tapoja peitellä todellista minäänsä. Aika on kallista niin ilmoittajalle kuin etsijälle. 

Vierailija
17/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se.

Väärin. Jos haluaa irstailla ja seksi on tärkeää, niin silloin on parasta, että nämä piirteet tulevat esille tekstistä. Kenen etu on kertoa tapoja peitellä todellista minäänsä. Aika on kallista niin ilmoittajalle kuin etsijälle. 

Tinderissä ei tietääkseni ole suodatinta sille, millaista seuraa etsit, eli nekin jotka etsivät pidempiaikaisia suhteita ja emotionaalista yhteyttä näkevät ne irstailut. Ei kenenkään pitäisi haluamatta joutua katselemaan muiden dickpicejä ja tekstejä siitä, että haluaa työntää suonisen tolppansa jonkun karvaiseen hanuriin. Miksi ei voisi kirjoittaa vaikka "seksi on minulle tärkeää suhteessa" "etsin irtosuhteita" tai vaikka mainitset nimeltä mistä pidät esim. Sidontaleikeistä. Näin ne jotka hauavat tietää, voi kysellä tarkempaa tietoa sinukta henkilökohtaisesti eikä kakkien tarvitse tutustua seksuaalisuutesi syvempiin syövereihin.

Vierailija
18/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä pitää olla.

-varallisuus

-peniksen mitat

-peniksen käyttötaidot ja kuinka kauan jaksaa painaa

-pituus

-paino

Riittää kun laitat isomunainen miljonääri etsii naista niin tykkäyksiä tulee vähintään tuhansia.

Vierailija
19/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tästä tullut hullua hurskaammaksi. 

Ihan rehellisen kuvan ja tekstin aion laittaa, mutta etsin joitan kardinaalimokia, mitä käsittääkseni voi tehdä. 

Laitan täysin ajantasaisen kuvan, kerron elämäntilanteestani, intresseistäni, ehkä unelmistanikin. Katotaan miten käy. On eka kerta. 

Mitään ennakkovaatimuksia minulla ei ole kellekään. Jotain pituuksia, ikiä tms. 

Jos sulla on yhtään järkeä päässä, niin tiedät itsekin, mitä ovat kardinaalimokat. Ne ovat asioita, joita et itsekään haluaisi nähdä toisen ilmoituksessa. 

MUTTA jos olet itse Hra Kardinaalimoka, niin kaikin mokomin kerro silloinkin itsestäsi rehellisesti. 

Tinder-ilmoituksella voi tärpätä tai sitten ei, lopputulokseen vaikuttavat monet muutkin asiat kuin se, mitä faktisesti kirjoitat tekstiisi. Monesti ne ovat asioita, joita et itse tiedä viestiväsi.  Jos onnistuu olemaan livenä hauska ja älykäs ja nämä piirteet välittyvät myös tekstistä, on vahvoilla. Ulkonäkö on silti tärkein tekijä, harmi että se ei usein välity valokuvista. Minusta ihmiset näyttävät kuvissa yleensä aika törpöiltä verrattuna siihen, mitä ovat livenä. 

Minusta huonoin ilmoitus on sellainen, jonka perusteella ihminen ei erotu muista eli samat diipadaapaat kuin muillakin. Silloin valintaperusteena ovat pääasiassa valokuvat., vaikka taitavat ne olla kyllä muutenkin.

Jokainen etsii kumppania saadakseen lisäarvoa elämäänsä. Kannattaa miettiä asiaa tältä kannalta eli mitä voi tarjota toiselle ihmiselle. Minä esimerkiksi haluaisin, että kumppani on innostava; ei kiinnosta harrastukset, työnkuva, varallisuus ja ulkonäöksi riittää ihmisen-näköinen. Miten tuollaisen tyypin voisin bongata jonkun tinder-tekstin perusteella... vaikeaksi menisi. 

Vierailija
20/24 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se.

Tinderissä ei tietääkseni ole suodatinta sille, millaista seuraa etsit, eli nekin jotka etsivät pidempiaikaisia suhteita ja emotionaalista yhteyttä näkevät ne irstailut. Ei kenenkään pitäisi haluamatta joutua katselemaan muiden dickpicejä ja tekstejä siitä, että haluaa työntää suonisen tolppansa jonkun karvaiseen hanuriin. Miksi ei voisi kirjoittaa vaikka "seksi on minulle tärkeää suhteessa" "etsin irtosuhteita" tai vaikka mainitset nimeltä mistä pidät esim. Sidontaleikeistä. Näin ne jotka hauavat tietää, voi kysellä tarkempaa tietoa sinukta henkilökohtaisesti eikä kakkien tarvitse tutustua seksuaalisuutesi syvempiin syövereihin.

Jos ihminen haluaa kirjoittaa irstailuja, mutta päätyy toisen neuvosta kirjoittamaan asialliseen sävyyn "seksi on minulle tärkeää suhteessa", niin kumpi mahtaa antaa oikean kuvan tästä ihmisestä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä