Lue keskustelun säännöt.
Venäjä valtasi Valion pääkonttorin (HS)
12.08.2014 |
Maastopukuiset naamiomiehet valtasivat Valion Venäjän pääkonttorin Pietarissa. Syy loogisesti jonkun "dagestilaisen poliitikon" "laiton pankkitoiminta". Miehillä oli rynnäkkökiväärit, työntekijät oli pakotettu rakennuksen käytäville.
Virallista vahvistusta ratsiasta ei ole saatu. Valion viestintäjohtaja Pia Kontunen kertoi Helsingin Sanomille, että Valio selvittää tilannetta parhaillaan, mutta tarkkaa tietoa tapahtuneesta ei vielä ole.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Työntekijät ovat tiettävästi vielä elossa.