Onko kakkavaipan vaihtaminen ravintolapöydän ääressä mielestäsi ok?
Kommentit (35)
Ei ole normaalia eikä ok. Vauvan uloste ei ole söpö juttu.
Mä vaihdoin kesälomamatkalla rauman goton terassilla vauvan kakkavaipan. Vessassa oli kyllä hoitoalusta, mutta lattialla. Ei huvittanut mennä yöeisen vessan lattialle hoitamaan tätä asiaa!
Ei mitenkään sopivaa. Nuo asiat hoidetaan vessassa oli hoitoalustaa tai ei. Hyvä että laittoivat perheen pihalle.
No kai sen voi sitten vaikka kuukautissuojan vaihtaa siinä jälkiruokaa odotellessa. Erite kuin erite!
Ei todellakaan ole ok.
Ravintolapöydässä imettämistä perustellaan usein sillä, että kukaan aikuinenkaan ei halua syödä vessassa. No, kukaan aikuinenkaan ei hoitele vessa-asioitaan ravintolapöydässä, joten eivät myöskään vauvat.
Ei, ei minkään vaipan. Kerran tätä pääsin todistamaan ja kyllä siinä meinasi oma pulla jäädä lautaselle...
Eritteet ei kuulu ruokatilaan.
Ei varmasti ole. Hajua ja jopa ulosteessa olevia bakteereja tarjolla sitten kaikille jotka syö samassa paikassa.
Pieraisukaan ei ole, vaikkei se kestä kuin sekunnin.
Ei ole. Kyllä sen vaipan voi siellä vessassa vaihtaa, olkootkin vaikka se hoitoalusta lattialla. Ei se vauva siitä häiriinny.
Tuskin tuo mamma meni peseen käsiään homman jälkeen. Paska leviää juomalasin , haarukan ja veitsen kautta keittiöön. siitä sitten kaikkialle, kun tarjoilija tuo jollekin "puhtaan" lasin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)
[/quote]
Lol
T: 16 v.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]
Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)
[/quote]
Minä, minä, minä, minä, minä...
Jos joku äityliini alkaisi vaihtamaan jotain paskavaippaa mun ravintolasalissa, niin pihalle lentäisi ja takaisin ei ole tulemista!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:16"]
Mun mielestä on. Mä olen vaihtanut vaipan monta kertaa terassilla ja pikaruokalan pöydässä, kun näissä ei erillistä lastenhoitohuonetta ole, eikä se ole ketään haitannut. Mä en ymmärrä, miksi vauvan kanssa pitäisi mennä saastaisen vessaan? Näin mä aion toimia jatkossakin. Mä vähän luulen, että jos jotain tää ärsyttää, niin kyse on kateellisista lapsettomista ja lapsenvihaaja-veloista. Niille mä haistatan vauvan paskat :)
[/quote]
ethän harmistu, jos minä vaihdan paksusuoliavannepussini siinä sun naapuripöydässä? Miksi mun olis mentävä saastaiseen vessaan, kun voin sen thedä siinä mukavasti istuen pöydän ääressä.
Ei.