Jään ilman naista, koska olen ruma ja lyhyt
Pitää varmaan luovuttaa kumppanin etsinnän suhteen, naisten ulkonäkökriteerit ovat aivan järjettömät nykyään eikä minunlaisella miehellä ole saumaa ikäisiini naisiin. Tuntuu niin epäreilulta, koska on sellainen fiilis että minulla ei ole oikeutta tulla rakastetuksi ja saada elää onnellisesti suhteessa
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Danny DeVitoko on sitten huippupitkä komistus kun onnistui naisen saamaan? Tai Shane Burcaw?
Pituutta voi kompensoida olemalla filmitähti, oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny DeVitoko on sitten huippupitkä komistus kun onnistui naisen saamaan? Tai Shane Burcaw?
Pituutta voi kompensoida olemalla filmitähti, oikeassa olet.
Shane ei ole filmitähti eikä erityisen rikas, ja DeVitokin nappasi vaimonsa -82 ennenkuin oli mikään erityisen iso stara.
Ei vika ole ulkonäössä vaan luuseriasenteessasi. Voisit vallan hyvin etsiä naista ulkomailta, jos ei Suomessa tärppää.
Vierailija kirjoitti:
https://giphy.com/gifs/sunnyfxx-art-happy-5zbMgry8oQsvIaC0sU
Yksin jäämisesi syynä ei ole rumuutesi tai lyhyytesi, koska kaikkialla näkee jatkuvasti parisuhteessa eläviä rumia ja lyhyitä miehiä. Koetapa miettiä, mikä on se oikea este kumppanin löytymiseen.
Epätoivo karkottaa naiset. Ongelmanydin on siinä, ei muissa ominaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Danny DeVito on näyttelijä, koomikko, ohjaaja, tuottaja ja käsikirjoittaja. Hymyilee 24/7, eikä ole mitenkään erityisen ruma.
Siinä se ero.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo karkottaa naiset. Ongelmanydin on siinä, ei muissa ominaisuuksissa.
Tinder kertoo muuta...
Turjakeetti kirjoitti:
Höpö höpö.Kaikille on olemassa joku.Päät pystyyn ja menox
Ehkä jos kuka vaan riittää. Valitettavasti ihmiset, niin miehet kuin naisetkin odottavat erilaisia ominaisuuksia kumppaniltaan, jolloin sitä pisempiaikaista kumppania ei niin vain löydy.
Vai oisko ne sun ulkonäkökriteerit järjettömät? Missi- ja mallinaisia metsästämässä vaikka itsekin kuvailet olevasi ruma (ja lisäksi vielä lyhyt)?
Aivan varmasti kelpaat jollekin, jos lasket sitä ulkoista rimaa.
Kerro, millaista on elämä, kun ei ole yhtään mitään muuta tekemistä, kuin mammapalstalle trollaaminen. Jälleen yksi kesä ilman naista ja ystäviä, ilman mitään harrastuksia, menoja, elämää.
Etkö koskaan mieti, että voisihan sitä elämässä olla muutakin kuin tämä spämmäys? Vaikkapa kiva nainen, jonka kanssa viettää tätäkin alkavaa viikonloppua?
Miksei sinulle kelpaa saman sarjan nainen?
Yksi muinainen kaveri vieläkin kai ihmettelee, miksi lopetin suhteen kuin seinään. Hän oli lyhyt ja rumanpuoleinen. Se vielä menetteli, mutta kun alkoi vonkua lopun häämöttäessä, ettei saa koskaan enää mieleistään naista - teki mieli sanoa, että katso peiliin.
Kehtasi vielä sanoa, ettei hänelle kelpaa kuin hyvännäköinen nainen.
No, minä olin hyvännäköinen ja häivyin.
Sinulla on järjettömät odotukset!