Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, että minua on 24 vuotta käytetty henkisesti hyväksi

Vierailija
12.08.2014 |

Kiltteyttäni, sinisilmäisyyttäni, naiiviuttani, huonoa itsetuntoani ja siihen liittyvää hyväksynnän hakua. Tai ei kai ihan sentään koko elämääni, mutta lähestulkoon. Ja mitä jäi kaikesta käteen - vakava masennus, itsemurhayritys, tyhjyys ja minuuttomuus.

Mutta syy on kyllä eniten toki minussa, koska olen oikein kerjännyt tätä hyväksikäyttöä. Se on antanut jonkun syyn olla olemassa ja kohdistaa ongelmat itsestä toisaalle. Surullista, että tunnen itseni tärkeäksi vain kun autan jotenkin tai kun olen miellyttävä/kaunis (ja tästä johtuen on seksuaalisestikin hyväksikäytetty), saan kehuja tms. Nyt kun olen romahtanut, en osaa enää edes auttaa muita ja olen pelkkä kuori.

Äitinikin tuntuu halveksuvan minua. Mietinpä vaan, miten tässä näin kävi. Synnyinkö tänne vain hetkeksi miellyttämään ja nyt kun ei minusta enää ole hyötyä niin roskiin vain.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmasti myös vilpittömiä ihmisiä ympärilläsi. Ihmisiä jotka osoittavat teoillansa rakastavansa sinua. Ehkä se joku joka vie sinut pois ja tarjoaa suojan valkoisen ritarin lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä