Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

748 UUTTA KORONATARTUNTAA!!!!!!!!!! Kyllä tää nyt räjähtää käsiin. Missä lock down viipyy?

Vierailija
30.07.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008160583.html

Kohta joka päivä 1000 suomalaista joutuu taistelemaan hengnvaarallisessa Covid-19-taudissa.

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti eilen jonottaessa jonkun mamman takana kun hän piipitti, että yrittää säilyttää turvaväliä. En siirtynyt yhtään :D

Odota vain kun vanha ryppyinen elämää nähnyt ja hieman alkoholisoitunut sopusuhtainen ja epäsiisti leidi, huomaa ettet sinä siirry, niin hän voi suudella sinua tekohampaat suussa ja rutistaa sinua halatessaan ja pyytää uudestaan pitämään hieman etäisyyttä.

Vierailija
42/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä, kun alamäki. Turha rykiä, kun paska on jo housussa ja muut kuluneet sanonnat. Nyt vaan purraan heinän kortta huulessa ja katotaan kuin käy, vai käykö kuinkaan. Ei tässä auta mennä kuin pitkin ohjin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi laittaa sulkua; Suomen kermapersesukupolvinen korkeakoulukansa lopettaa heti syömisen ja nauru katoaa 🙄

Repesin tälle. :D Just noinhan se on, valivalivali, byääh -sukupolvi kuolee hymyn puutteeseen. Anti mennä, sanon minä, good riddance.

Kiva kun kaksi virtuaali-idioottia on löytänyt toisensa. Jatkakaa te vaan toistenne olkien taputtelua virtuaalisesi ja etänä.

Kyllä nyt jollakulla meni tunteisiin, kun kerrankin puhutaan totuuksia. :D

Vierailija
44/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huoli todella aiheellinen, en ymmärrä sen vähättelyä.  Mä oon karsinut kaikki ei-pakolliset kontaktit minimiin. Teen töitä etänä, ruuat olen tilannu Prismasta jo kohta puolitoista vuotta suoraan kotiovelle, yhteenkään yleisötaphtumaan en ole osallistunut. Molemmat rokotukset otettuina. Vieraita mun luona on käynyt viimeksi helmikuussa 2020 ekä ole sen jälkeen käynyt kenekään kotona.  En käy kirjastossa, uimahallissa, en missään.  Muutun kai hiljalleen ihan erakoksi, mutta olen TERVE.

Kyllä sadat tuhannet koronan sairastaneet suomalaiset ovat ihan terveitä nyt.

Ei korona mitenkään 100/100 tapauksessa aiheuta mitään pysyvää.

Ensinnäkään Suomessa ei ole satoja tuhansia sairastaneita ja mistä helv… tiedät, mitä kaikille sairastaneille kuuluu nyt

Vierailija
45/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti eilen jonottaessa jonkun mamman takana kun hän piipitti, että yrittää säilyttää turvaväliä. En siirtynyt yhtään :D

Odota vain kun vanha ryppyinen elämää nähnyt ja hieman alkoholisoitunut sopusuhtainen ja epäsiisti leidi, huomaa ettet sinä siirry, niin hän voi suudella sinua tekohampaat suussa ja rutistaa sinua halatessaan ja pyytää uudestaan pitämään hieman etäisyyttä.

Höh, mä olisin tempaissut laukulla. Jos nuoremmat rupeavat ryppyilemään, kaikki keinot ovat sallittuja!

Vierailija
46/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosia enää tule lähes joka tartuntakasvu uutisessa muistetaan mainita että sairaalat ei kuormitu enään ja kärsijät on nuorempia

Ja sehän tässä onkin se ainoa hyvä juttu: ne sairastuvat, jotka sitä tartuttavatkin.

Vierailija
47/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden rokotteen saaneena ja edelleen virusta levittävänä haluan omalta osaltani ehkäistä, että minä en ole se, joka levittää virusta. Haluan nitistää tämän pirulaisen.

Naulan kantaan. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, että rokotettuna sekä levittää, että voi saada tartunnan. Viruksen kannalta tämä luo erinomaista pohjaa mutatoitua ja tästä väistämättä seuraa uusi variantti. Intiassa on jo Delta plus. 

Olemme todella liemessä tämän viruksen kanssa ja ulospääsynä on vain käsihygieniä, maskit, turvavälit ja yleisötilaisuuksien välttely. Siis totaalinen leviämisen esto oli rokotettu eli ei.

Jos valitaan avoimuus, se tarkoittaa avoimuutta ottaa vastaan rokotteet kiertävä variantti.

Vierailija
48/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n huoli todella aiheellinen, en ymmärrä sen vähättelyä.  Mä oon karsinut kaikki ei-pakolliset kontaktit minimiin. Teen töitä etänä, ruuat olen tilannu Prismasta jo kohta puolitoista vuotta suoraan kotiovelle, yhteenkään yleisötaphtumaan en ole osallistunut. Molemmat rokotukset otettuina. Vieraita mun luona on käynyt viimeksi helmikuussa 2020 ekä ole sen jälkeen käynyt kenekään kotona.  En käy kirjastossa, uimahallissa, en missään.  Muutun kai hiljalleen ihan erakoksi, mutta olen TERVE.

Kyllä sadat tuhannet koronan sairastaneet suomalaiset ovat ihan terveitä nyt.

Ei korona mitenkään 100/100 tapauksessa aiheuta mitään pysyvää.

Ensinnäkään Suomessa ei ole satoja tuhansia sairastaneita ja mistä helv… tiedät, mitä kaikille sairastaneille kuuluu nyt

Tällä palstalla jos erehtyy kertomaan omasta koronan sairastamisesta ja kuinka se oli lievä ja ei jättänyt mitään oireita, saa alapeukkuja. Siksi ei tee mieli kertoa, mitä kuuluu.

Vierailija
49/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Vai semmosta. 

Kyllähän tässä vähän erikoiset tunnelmat on kun Alaskassakin oli maanjäristys ja Euroopassa järisyttävät tulvat ja koko Suomi oli käristyä karrelle. 

Vierailija
50/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuinka kylmäkontteja satamassa siirreltiin

Vierailija
51/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppo siirtyi Ouluun levittämään voncaritan ja shirlyn kanssa. Kyllä nuo tytöt tekee kaikkensa että kuollaan koronaan koko sakki. Miehen tuska (sirpalla ofcoos naisen kun lebso on) on siepolla kauhea, kukaan ei huoli ja naama ja percee vain leviää kun on niin pöhössä koko muija, siinä pitää kohta römsykkä paljastaa, ei enää riitä tissien paljastelu tienesteihin kun alkaa naama olla kuin pubiruusulla ikään. Muija on kolmikymppine; ja käyttäytyy kuin paraskin kakara.

Vierailija
52/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää introt unelmoiko lockdownist!? me extrot olemme kärsineet, paljon. nyt rokotteet puree ja ei enää sulkui.

Vierailija
53/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei ole Suomessa aiheuttanut yhtään mitään, eikä siitä ole ollut mitään haittaa kenellekään. Kuolleisuus ei ole noussut, sairaalat eivät ole olleet äärirajoilla eikä katukuvassa ole tauti näkynyt mitenkään. Ainut, mikä on aiheuttanut surua ja murhetta, on ylimitoitettu "taistelu" koronaa vastaan. Täysin turhia ja keksittyjä rajoituksia. Ihmiset ovat käyneet töissä ja kaupoilla normaalisti, eli viruksella on joka päivä miljoonia tilaisuuksia - kohtaamisia - levitä uusiin isäntäeliöihin. Siinä ei paljon asiakasmäärien ja kellonaikoijen rukkaamiset vaikuta :D

Vierailija
54/54 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä näkynyt. Mutta josko nyt sitten,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan