Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdollisuus fantasian toteuttamiseen!

Vierailija
12.08.2014 |

Nyt pitäis tehdä pikaisia päätöksiä. Mun kaks opiskeluaikaista kaveria on matkalla Lappiin. Oon toisen kans ollu joskus 15 vuotta sitten sängyssä ja ollu silloin puhetta fantasioista . Kerroin, et joskus voisin olla kahden miehen kans samaan aikaan... Äsken puhelin piipitti ja viestinä, et muistanko sen ja voisinko majoittaa herrasmiestä yöksi.... Olisivat parin tunnin päästä täällä... Siis oon 36v nainen. En oo nähnyt yli 10 vuoteen... Olen yh sinkku joten sellaista estettä ei ole.. Nyt tekis mieli suostua, mut toisaalta pakko varmaan vastata, ettei nyt käy.... mitä mä teen???? En ees tiedä miten se käytännössä tehtäis? Ei nimittäin kokemusta kimppajutuista oo....

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan siltä, että on ollut ihana kokemus :) Ja mä ainakin uskon tän ihan täysillä...orapihlaja-aidan leikkuineen päivineen ;)

Vierailija
82/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto siis aikuisten oikeasti. Onko täällä todellakin porukkaa, jotka uskovat näihin tekastuihin juttuihin ? Moon kyllä ällistynyt jos näin on ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 08:54"]

Ei hitto siis aikuisten oikeasti. Onko täällä todellakin porukkaa, jotka uskovat näihin tekastuihin juttuihin ? Moon kyllä ällistynyt jos näin on ?!

[/quote]

Eli kyseessä on tekaistu juttu koska KUKAAN KOKO SUOMENMAASSA EI IKINÄ ole harrastanut seksiä kahden miehen kanssa? Cmon.

Vierailija
84/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tarina onkin sitten joku seuraavista, tai kaikki: HIV/muu spt, raskaus ja kaksi mahdollista isää, juorut Lapin panohihhuliinasta. Surullista, yököttävää ja halpaa.

Vierailija
85/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kui teidän yö meni?

nukuitteko sikeästi sikinsokin kainalokkain vai heräilittekö hyväilemään...

Vierailija
86/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa ap! Voisit kommentoida jatkossa AV:n puolelle ketjuun Toteutuiko fantasia!

Vierailija
87/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ehdotus. Mutta ei sellaista tarvitse luvata, eikä voi luvata - käytännössä sen kuitenkin päätät vasta sitten, kun on ajankohtaisempaa! Ja sellainen vinkki, että vaikka olisit asiasta varma, niin pidä ihmeessä pientä jännitystä yllä...!! "Ehkä" ja pieni flirtti voi olla enemmän, kuin etukäteen sovittu. Se oli miesten osalta ehdotus, että voisit miettiä asiaa, ei siihen kuulu vastata suoraan eitä eikä joota!

Vierailija
88/90 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa te etenitte jo... No hienosti se kuitenkin meni!! 

Vierailija
89/90 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoraviivaiselta toiminnalta ja suorittamiseltahan tuo sitten kuitenkin lopultakin kuulosti. 

Odottelit kylpytakki päälläsi että miehet tulivat pyyhkeet lantioillaan ja toinen miehistä ehdotti, että aletaan hommiin, siis siirrytään makuuhuoneen puolelle.

Jotenkin enemmän fiilistelyä ja hauskaa seurustelua illan mittaan, sekä tunnelman luomista ja kohottamista olisin odottanut ennen tositoimiin ryhtymistä. Pientä kiusottelua sun taholta miehille sun muuta mikä lisää kiihkoa ja halua.

Tuli mieleen lapsuusajat, jolloin vietiin kiimassa oleva lehmä naapuritalon sonnille astutettavaksi. Se kävi hieman samalla tavalla... siis suoraan asiaan. Toki ensin lapset komennettiin nurkan taakse katsomasta.

Sori. Ei tuntuisi oikeen miltään jos sanoisin naiselleni, sen kummemmin lämmittelemättä, että eiköhän siirrtytä tuonne makuuhuoneen puolelle. Vaikka se sitten tapahtuisikin saunan jälkeen. Sinne siirrytään yleensä siinä vaiheessa kun molemmista (tuossa tapauksessa kaikista kolmesta) alkaa siltä tuntumaan ihan luonnostaan.  Tai sitten homma alkaa ihan niillä paikoilla...

Vierailija
90/90 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle olis ihan unelmien täyttymys, kun kaksi miestä vaan soittais, tulis ja panis. Kyllä olisin jo ihan märkä siinä vaiheessa, kun odottelisin miehiä paikalle. Vaikka itse sessio ois kenties ollukin nopea, kyllä tuollaisessa riittää fiilisteltävää pitkiksi ajoiksi. Ei tuollainen ainakaan omasta päästä sillä samalla sekunnilla häviä, kun hommat on hoidettu loppuun. Tuo kuulostaa just rennolta meiningiltä, sellaiselta että mentiin justiin niin kuin hyvältä tuntui. Ei aina tarvii olla kaiken maailman kikkailua ja erityistä lämmittelyä. Monia omiakin pelkkiä himokkaita pikapanoja muistelen lämmöllä. Ja ei tuosta AP:n kuvauksesta voi suoraan vetää sellaista johtopäätöstä, että on vedetty vaan nopeat varvit, paljon saattoi jäädä sanomattakin. Hienoa AP, että suostuit etkä kadu!