Mahdollisuus fantasian toteuttamiseen!
Nyt pitäis tehdä pikaisia päätöksiä. Mun kaks opiskeluaikaista kaveria on matkalla Lappiin. Oon toisen kans ollu joskus 15 vuotta sitten sängyssä ja ollu silloin puhetta fantasioista . Kerroin, et joskus voisin olla kahden miehen kans samaan aikaan... Äsken puhelin piipitti ja viestinä, et muistanko sen ja voisinko majoittaa herrasmiestä yöksi.... Olisivat parin tunnin päästä täällä... Siis oon 36v nainen. En oo nähnyt yli 10 vuoteen... Olen yh sinkku joten sellaista estettä ei ole.. Nyt tekis mieli suostua, mut toisaalta pakko varmaan vastata, ettei nyt käy.... mitä mä teen???? En ees tiedä miten se käytännössä tehtäis? Ei nimittäin kokemusta kimppajutuista oo....
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 11:56"]Nyt pitäis tehdä pikaisia päätöksiä. Mun kaks opiskeluaikaista kaveria on matkalla Lappiin. Oon toisen kans ollu joskus 15 vuotta sitten sängyssä ja ollu silloin puhetta fantasioista . Kerroin, et joskus voisin olla kahden miehen kans samaan aikaan... Äsken puhelin piipitti ja viestinä, et muistanko sen ja voisinko majoittaa herrasmiestä yöksi.... Olisivat parin tunnin päästä täällä... Siis oon 36v nainen. En oo nähnyt yli 10 vuoteen... Olen yh sinkku joten sellaista estettä ei ole.. Nyt tekis mieli suostua, mut toisaalta pakko varmaan vastata, ettei nyt käy.... mitä mä teen???? En ees tiedä miten se käytännössä tehtäis? Ei nimittäin kokemusta kimppajutuista oo....
Ja tämä tapahtuu Porvoossa.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:49"]Oon niin katelliinen.. Huh huh! Toivottavasti pääsen kans joskus kahden miehen väliin. :)
Tottakai pääset. Täällä olisi 2 kpl keski-ikäisiä miehiä. Mahaa ja karvaa joka puolella. Painoa n. 120 kg/äijä. Mitä? Etkö haluakaan kahden miehen väliin? Vittuako sitten vingut?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 18:49"]Oon niin katelliinen.. Huh huh! Toivottavasti pääsen kans joskus kahden miehen väliin. :)
Tottakai pääset. Täällä olisi 2 kpl keski-ikäisiä miehiä. Mahaa ja karvaa joka puolella. Painoa n. 120 kg/äijä. Mitä? Etkö haluakaan kahden miehen väliin? Vittuako sitten vingut?
[/quote] Mulle kelpaa. T:150 kg naista
Toivottavasti ap:la on mukava ilta. Oon myös kateellinen, vaikken itse uskaltaisi. n31
Mun äiti kansa YH ja sen kanssa puhutaan tosi suoraan näistä. mulla onkin maailman paras mutsi.
Sillä on ollut kaks miestä, ryhmää ja muuta se kertoo näistä joskus. Aluks se häpes kun kännissä niitä mulle puhu mutta nyt ollaan ihan kun ketkä vaan frendit. Eli voidaan puhua näistä. Tiedän esim: et jos on yks mies "normaalisti" ja toinen analis niin niiden pitää työntää vuorotellen että mahtuu.
Mä aion kanssa kokeilla poikaystin kanssa kimppaa mut äitin kanssa sovittu etten tee sitä ainakaan pariin vuoteen. Sitten vasta kun oon ihan varma. mut ehkä mielummin toisena tyttö, oon kai bi.
Minkä ikänen sun lapse, voitko jutella näistä sen kans? Nuoret tietää nykyään enempi kun vanhemmat :D Lapset arvostas vanhemmas sitä että uskaltaa ELÄÄ.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:20"]
Mun äiti kansa YH ja sen kanssa puhutaan tosi suoraan näistä. mulla onkin maailman paras mutsi.
Sillä on ollut kaks miestä, ryhmää ja muuta se kertoo näistä joskus. Aluks se häpes kun kännissä niitä mulle puhu mutta nyt ollaan ihan kun ketkä vaan frendit. Eli voidaan puhua näistä. Tiedän esim: et jos on yks mies "normaalisti" ja toinen analis niin niiden pitää työntää vuorotellen että mahtuu.
Mä aion kanssa kokeilla poikaystin kanssa kimppaa mut äitin kanssa sovittu etten tee sitä ainakaan pariin vuoteen. Sitten vasta kun oon ihan varma. mut ehkä mielummin toisena tyttö, oon kai bi.
Minkä ikänen sun lapse, voitko jutella näistä sen kans? Nuoret tietää nykyään enempi kun vanhemmat :D Lapset arvostas vanhemmas sitä että uskaltaa ELÄÄ.
[/quote]
Ihailtavaa! Mä en pystyis millään keskustelemaan seksistä äitini kanssa. Vaikka oikeasti oma äiti olisi se paras ja todenmukaisin vastaamaan nuorelle seksistä! Saisi realistisimpia vastauksia, kun tämän kaltaisilta palstoilta.. :(
ps. Miksi kouluissa ei enää opeteta seksivalistusta? Omasta mielestä pitäisi ehdottomasti olla pakollista! Ja ehdottomasti kertoja oltava enemmän kun kerran! Sitä ennen pitäisi olla mahdollisuus jättää anonyymeja lappuja, mihin joku seksuaaliterapeutti tms vastaa..
Sairasta seksivalistusta kahden miehen kanssa irstailu! !!! Todella epänormaalia!
Ehkä koulun hyvä hoitaa valistus jos kotoa tällaista saa!!!!
Ap:n kaltaisten vanhempien lapsista tulee joko vanhempiensa kaltaisia, tai sitten sellaisia, jotka eivät aikuisina halua olla vanhempiensa kanssa lainkaan tekemisissä. Tiedän molempia. Ei kai siinäkään ole mitään väärää, jos ei aikuisena halua tutustuttaa lapsiaan ryhmäseksimummuun, vai?
Mä en kyllä ymmärrä, että miten ne lapset nyt tähän aloitusviestiin liittyy. Myös ap:lle kade =)
Joko AP olet kyllästetty kunnolla?
No nyt lähtimiehet. =) Eikä kyllä kaduta. Mitähän mä kertoisin. Eilen kun tulivat, nii juttu alkoi heti luistaa tyyliin, mitähän sille ja sille kuuluu yms. Niin tuliaisiksi toivat herkkukorin ja kukkia. Koska tulivat niin aikaisin, hyvin oli aikaa jutella niitä näitä. Nämä miehet huomas et mun orapihlaja-aita on leikkaamatta. Ja välttämättä halusivat leikata sen. No kyllähän se mulle käy..... =) Minä sillä aikaa keräsin marjoja pensaasta.. Silloin kysyin, et haluaako pojat käydä saunassa urakan jälkeen... no tottahan halusivat... Kun hommat oli tehty, niin toinen sanoi, et eivät pistä pahaksi jos minäkin tulen heidän kans saunomaan... sanoin, et sen verran kuuma mullekin tuli, et voisin tullakin. ?. No saunassa sit huomasin, että kummallakin on munat puolikovana, en kyllä tuijottamaan käyny, vaikka olis tehny älyttömästi mieli =) Menin suihkuun ja olin lähdössä, niin toinen sanoi, että älä turhaan vaatteita laita, niin me tullaan kohta kanssa... No niinhän ne tuli mun kanssa sänkyyn ja hauskaa oli... Pitäiskö mun enemmän kertoo? Mitä haluaisittetietää... Sen verran luin viestejä mitä olette kirjoittaneet, että... en todellakaan aio lapseni kanssa käydä näitä juttuja läpi!!! Ja tämä ei tapahtunut Porvoossa vaan paljon pohjoisemmassa =) Ap
Kuulostaa ihanalta ja rennolta! Ilmeisesti minkäänlaisia jännitteitä ei ollut? Kerro vielä, miten sänkyyn päädyttyänne varsinainen aloite tapahtui (kuka suuteli ketä ym.). Parasta on, ettet kadu!:)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 08:01"]
No nyt lähtimiehet. =) Eikä kyllä kaduta. Mitähän mä kertoisin. Eilen kun tulivat, nii juttu alkoi heti luistaa tyyliin, mitähän sille ja sille kuuluu yms. Niin tuliaisiksi toivat herkkukorin ja kukkia. Koska tulivat niin aikaisin, hyvin oli aikaa jutella niitä näitä. Nämä miehet huomas et mun orapihlaja-aita on leikkaamatta. Ja välttämättä halusivat leikata sen. No kyllähän se mulle käy..... =) Minä sillä aikaa keräsin marjoja pensaasta.. Silloin kysyin, et haluaako pojat käydä saunassa urakan jälkeen... no tottahan halusivat... Kun hommat oli tehty, niin toinen sanoi, et eivät pistä pahaksi jos minäkin tulen heidän kans saunomaan... sanoin, et sen verran kuuma mullekin tuli, et voisin tullakin. ?. No saunassa sit huomasin, että kummallakin on munat puolikovana, en kyllä tuijottamaan käyny, vaikka olis tehny älyttömästi mieli =) Menin suihkuun ja olin lähdössä, niin toinen sanoi, että älä turhaan vaatteita laita, niin me tullaan kohta kanssa... No niinhän ne tuli mun kanssa sänkyyn ja hauskaa oli... Pitäiskö mun enemmän kertoo? Mitä haluaisittetietää... Sen verran luin viestejä mitä olette kirjoittaneet, että... en todellakaan aio lapseni kanssa käydä näitä juttuja läpi!!! Ja tämä ei tapahtunut Porvoossa vaan paljon pohjoisemmassa =) Ap
[/quote]
Hyvä ap!! Tottakai kerrot lisää, yksityiskohtia kiitos! ;)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 08:01"]
[/quote]
Sadat kateelliset mammat (minä mukaanlukien) on odottanut eilisestä asti; eli KYLLÄ, pitäisi kertoa tarkemmin! :D Jokainen yksityiskohta mitä pedissä tapahtui täytyy kyllä nyt kertoa, niin harvinaista herkkua olet päässyt kokemaan! :)
Sillai se meni, et olin kylpytakit päällä ja odottelin olohuoneessa. Miehet tuli pyyhkeet lantioilla ja se toinen sanoi, et eiköhän siirrytä makuuhuoneen puolelle. No siitä sitten mentiin, menin ekana sängylle ja toinen miehistä toiselle puolelle ja toinen toiselle. Siinä ne alkoi hyvälle mua ja suutelemaan kaulalle yms. Minä siinä sen verran kokeilin, et molemmat tosi kovana olivat =) Molemmat antoi mulle suuseksiä ja minäkin kummallekin =) Ehkä parhaalta tuntui kun toinen niistä tuli takaapäin ja toiselta otin suihin. Se oli sillai poikittain, että pystyi hyväilee mun klitorista samalla =) Siinä vaihtelivat sitten vuoroja. Sain uskomattoman orgasmin. Sen jälkee mulla oli hankala jatkaa, kun paikat niin kosketusarkoja. Mut kyllä se siitä alkoi taas sujumaan =) Nii kortsuja ei sitte lopulta käytetty... Sen verran huolimaton olin, et sanoin, et ei välttämättömyys... Lopulta ihan lähetyssaarnaajassa kumpikin tuli vuorollaan mun sisään... Olin kyllä aika täynnä... aamullakin vielä tuntui, et reisiä pitkin valuu =) Se oli jotenkin paljon "kauniimpaa" kuin olin ajatellut. Miehet huomioimut tosi hyvin. ?. Mitäs muuta mä vielä osaisin kertoa =) Nuin se suunnilleenmeni =)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 08:33"]
Sillai se meni, et olin kylpytakit päällä ja odottelin olohuoneessa. Miehet tuli pyyhkeet lantioilla ja se toinen sanoi, et eiköhän siirrytä makuuhuoneen puolelle. No siitä sitten mentiin, menin ekana sängylle ja toinen miehistä toiselle puolelle ja toinen toiselle. Siinä ne alkoi hyvälle mua ja suutelemaan kaulalle yms. Minä siinä sen verran kokeilin, et molemmat tosi kovana olivat =) Molemmat antoi mulle suuseksiä ja minäkin kummallekin =) Ehkä parhaalta tuntui kun toinen niistä tuli takaapäin ja toiselta otin suihin. Se oli sillai poikittain, että pystyi hyväilee mun klitorista samalla =) Siinä vaihtelivat sitten vuoroja. Sain uskomattoman orgasmin. Sen jälkee mulla oli hankala jatkaa, kun paikat niin kosketusarkoja. Mut kyllä se siitä alkoi taas sujumaan =) Nii kortsuja ei sitte lopulta käytetty... Sen verran huolimaton olin, et sanoin, et ei välttämättömyys... Lopulta ihan lähetyssaarnaajassa kumpikin tuli vuorollaan mun sisään... Olin kyllä aika täynnä... aamullakin vielä tuntui, et reisiä pitkin valuu =) Se oli jotenkin paljon "kauniimpaa" kuin olin ajatellut. Miehet huomioimut tosi hyvin. ?. Mitäs muuta mä vielä osaisin kertoa =) Nuin se suunnilleenmeni =)
[/quote]
WAU! Ihanan kuuloista! Olisi ihana päästä kokeilemaan. Ja jotenkin ihana tuo "täynnä spermaa" fiilis varmasti. :) Oliko miehillä mitään bi-henkisyyttä? Esim. nuolivatko pillua samaanaikaan kun toinen pani pilluun?
Onnittelut!
Ja kerro vain vielä kaikki mitä tulee mieleen!
Oon niin katelliinen.. Huh huh! Toivottavasti pääsen kans joskus kahden miehen väliin. :)