Mitäpä kuuluu tylsään elämääsi?
Kommentit (22)
Töitä, urheilua, ryyppäämistä ja pilven polttoa.
Täällä roikun av:lla ja kohta alan tekemään pizzaa ja salaattia. Kuis niin?
Tuntuu olevan krapula, vaikka en ole mitään juonut. Pohdin nyt, että korjautuisiko olo parilla ohrasella.
Ihan hyvää. Tissuttelin eilen 9 kaljaa ja nukuin 10½ tunnin yöunet. Vähän väsyttää.
Välttelen kesken olevaa kylppäriremonttia täällä AV'lla.
No inasen krapulaa pukkaa, helevetti. Viiniä meni ja pari napsua Vana Tallinnaa. Ärsytyävän semi-huono olo!
En osaa vastata, kun oma elämäni ei ole tylsää.
Olen onnellinen pienessä tylsässä elämässäni ja sinä olet vain yksi surullinen kiusaaja.
Pitäs jaksaa kauppaan. Oon juonut aamukahvia nyt 2 tuntia. Kaupan jälkeen varmaan luen. Tylsää on kun ei voi tavata kavereita. Koronatilanne huolestuttaa.
Kuuntelen puitten suhinaa tuulessa ja autojen ääniä. Pitäisi laittaa ruokaa.
Pas*aaks tässä. Yhtä surkea päivä kuin kaikki muutkin.
Poden pientä krapulaa toista päivää ja kattelen telkkaria. Mietin hakisiko kaupasta muutaman tasoittavan olusen. Kesäloma loppuu ja ankeus palaa taas.
Olen ja tapan aikaa, katson urheilua. Jossain vaiheessa käyn laskemassa verkot vesille ja aamulla käyn kokemassa tuleeko mitään.
Siinäpä sitten tilanteen mukaan. Onneksi nyt ei sada.
Koko kesä yksin kotona. Olen netissä, pelaan ja katson telkkua.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen pienessä tylsässä elämässäni ja sinä olet vain yksi surullinen kiusaaja.
Siis pitäisikö muuttua kiusaajaksikin ja olla surullinen kaiken lisäksi?
Ottaako pattiisi, että olen iloinen, enkä kiusaaja. Silti elämä on meillä Kaikilla aivan taatusti välillä tylsää, vai väitätkö toisin?
Olen töissä nyt. Selailen tätä vauva.fi palstaa ja samalla katselen ihaillen yhden tutun perheen äidin uutta selfietä instasta.
Miten on?