Robin Williams on kuollut
http://news.kron4.com/news/breaking-actor-comedian-robin-williams-found-dead/
Itsemurhaa epäillään
Kommentit (120)
TÄH eihän toi ole Robbie Williams vaan se toinen!!!!
Mä taidan olla kalkkis. Etäisesti tutut kasvot, mutta nuo elokuvat Wikipedian listassa eivät sano minulle mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:28"]
TÄH eihän toi ole Robbie Williams vaan se toinen!!!!
[/quote]
Robin Williams
Robbie on vasta 40 eikä näytä tuolta. Joku sekaannus!!!?
Todella sääli :(
RIP.
Itse muistan herran erityisesti Aladdinin Genien ääniroolista ja Jumanjista :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:30"]
Robbie on vasta 40 eikä näytä tuolta. Joku sekaannus!!!?
[/quote]
Jos ei osaa lukea, se on siinä se sekaannus.
Robin Williams
Tykkäsin paljon komedioista. Yksi parhaista hetkistä oli kun vieraili Conan showssa viimeisellä viikolla. Nyt lähti taas iso nimi. RIP
Mahtava, hersyvä koomikkohan hän. En nyt halua rienata, mutta on tavallaan mielenkiintoista kuinka ns. julkkiksen kuolema aiheuttaa monissa ihmisissä tunnereaktion suuntaan tai toiseen. Miksi näin? Onko julkkis tavallaan "kaikille tuttu" median kautta ja sitä myöten voi samaistua julkkiksen poismenoon? Ehkä. Onko kyseessä jokin kollektiivinen kokemus, ihan niin kuin lätkän mm vuonna -95 tai ylipäänsä leffaan meneminen? Tutkitaanko tällaisia ilmiöitä jossain yliopstossa tms. hienommassa oppilaitoksessa?
Kohta aletaan lukea miten kukakin julkkis muistalee ja suree facebookissa ja twitterissä :c
R.I.P.
Nano nano oli hänen läpimurtoroolistaan Ystäväni avaruudesta (Mork from Ork)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:34"]Nano nano oli hänen läpimurtoroolistaan Ystäväni avaruudesta (Mork from Ork)
[/quote]
Mork & Mindy
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:33"]
Mahtava, hersyvä koomikkohan hän. En nyt halua rienata, mutta on tavallaan mielenkiintoista kuinka ns. julkkiksen kuolema aiheuttaa monissa ihmisissä tunnereaktion suuntaan tai toiseen. Miksi näin? Onko julkkis tavallaan "kaikille tuttu" median kautta ja sitä myöten voi samaistua julkkiksen poismenoon? Ehkä. Onko kyseessä jokin kollektiivinen kokemus, ihan niin kuin lätkän mm vuonna -95 tai ylipäänsä leffaan meneminen? Tutkitaanko tällaisia ilmiöitä jossain yliopstossa tms. hienommassa oppilaitoksessa?
[/quote]
OO? Minusta ihmisen kuolema ja varsinkin itsemurha on surullinen asia. Ei sen tarvitse olla minun tuttuni ja silti tunnen surua. ei sen tarvitse olla julkkis, silti tunnen surua. Olen ollut kuskina täysin ventovieraan nuoren hautajaisissa ja itkin muistotilaisuudessa eniten.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:33"]
[/quote]
OO? Minusta ihmisen kuolema ja varsinkin itsemurha on surullinen asia. Ei sen tarvitse olla minun tuttuni ja silti tunnen surua. ei sen tarvitse olla julkkis, silti tunnen surua. Olen ollut kuskina täysin ventovieraan nuoren hautajaisissa ja itkin muistotilaisuudessa eniten.
[/quote]
Juuri näin. En sitä kiistä, mutta kun miettii kuinka paljon ihmisiä kuolee mitä erilaisimpien tragedioiden saattelemana niin välillä tuntuu että ns. julkkikset saavat "kohtuuttoman" paljon myötätuntoa. Tietysti kyseessä ei olekaan mikään kilpailu, mutta valtamedioiden ja julkisuuden voima on välillä häkellyttävä. Siis ihan vaan pohdiskelen asiaa.
Vanha triidi missä hän vastaa fanien kysymyksiin
Itketti. Olen katsellut hänen leffojaan pienestä pitäen.
Voi, kun masennukseen keksittäisiin oikeasti parantava hoito :(
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288724392202.html
Näyttelijä Robin Williams on kuollut – syyksi epäillään itsemurhaa
Ei siis se laula Robbie, senkin pässit! Tosin olis se voinu mielummin kuolla, kun tämä näyttelijä. Noh, aina ei voi voittaa. :(
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:51"]Voi, kun masennukseen keksittäisiin oikeasti parantava hoito :(
[/quote]
Miksi alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 02:21"]
Mikä nano nano?
[/quote]
7:34