Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma kohti ohi ja päivääkään en

Vierailija
02.08.2014 |

tai muutamaa tuntia en saanut vain itselleni, että olisin nähnyt kavereita, käynyt ostoksilla, rentoutumassa, illalla lähikaupungin festareilla tai terassilla. Mies parhaillaan reissussa kavereiden kanssa 4 päivää. Vituttaa. Ja kiukuttelen jo pahaa oloani lapselle. Ihan yhtä väsyneenä saa mennä töihin kuin jäi lomalle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyriäiti

Vierailija
2/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako lomaa yleensä sinun enää ottaa jos et ymmärrä mitä tarkoittaa lomailu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:01"]Kannattaako lomaa yleensä sinun enää ottaa jos et ymmärrä mitä tarkoittaa lomailu?

[/quote] Tatkoitatko että nainen joka on äiti ei ole olemassa ominen tarpeineen vaan elää ainoastaan perheelleen?

Vierailija
4/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:01"]Kannattaako lomaa yleensä sinun enää ottaa jos et ymmärrä mitä tarkoittaa lomailu?

[/quote] Tatkoitatko että nainen joka on äiti ei ole olemassa ominen tarpeineen vaan elää ainoastaan perheelleen?

[/quote]

Oletan, että ap:llä on ollut viikko/viikkoja lomaa. Jos siinä ajassa ei pysty järjestämään itselle omaa aikaa niin jotain on vialla.

Vierailija
5/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos annat miehesi kävellä ylitsesi niin sen Se tekee. Nyt vähän vahvuutta kehiin. Terv kahden lapsen äiti joka on lomallaan tehnyt kyllä mainitsemisia asioita mutta Se on vaatinut päättäväisyyttä

Vierailija
6/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:02"]

[/quote]

Oletan, että ap:llä on ollut viikko/viikkoja lomaa. Jos siinä ajassa ei pysty järjestämään itselle omaa aikaa niin jotain on vialla.

[/quote]

Miten sitä järjestetään kun mies on töissä ja ohjelmoi kaikli omat tekemisensä minun juttujen edelle. Mummo om liian vanha että voisi vahtia ja mummua ei vaan näköjään kiinnosta vaikka tietää että olen lomalla ja olen ehdottanut lapsen yökyläilyä. Ei ole sisaruksia ja lapsen kummitkaan eivät näköjään halua auttaa.

Vierailija
7/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane se mies ojennukseen. Enntajua naisia, jotka ovat tossun alla.

Vierailija
8/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapanen. Ota oma aikasi, jos puolisokin saa otettua neljä päivää itselleen. Kauhun tasapaino pitää pään ja parisuhteen kasassa.

Vierailija
9/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:02"]

[/quote]

[/quote]

Miten sitä järjestetään kun mies on töissä ja ohjelmoi kaikli omat tekemisensä minun juttujen edelle. Mummo om liian vanha että voisi vahtia ja mummua ei vaan näköjään kiinnosta vaikka tietää että olen lomalla ja olen ehdottanut lapsen yökyläilyä. Ei ole sisaruksia ja lapsen kummitkaan eivät näköjään halua auttaa.

[/quote]

No sinä sanot sille miehelle pari valittua sanaa. Ihan oikeasti välillä ihmetyttää nämä juurikin marttyyriäidit jotka hiiskumatta mutta sitten selän takana jupisten valittavat väsymystä. Sinä ojennat lapsen isälle ja sanot että menet kahville/shoppailemaan/mihin vaan. Yksin. Ei se isä sitä lasta oman onnensa nojaan jätä, oletan. Vanhemmuus on kahden kimppa, ei mikään äidin velvollisuus niin että isä saa huidella miten lystää.

Vierailija
10/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet vaan.

Vierailija
11/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä et järjestänyt sitä omaa aikaa edes silloin kun mies oli lomalla? Viikonloppuna? Herätys nyt!

Vierailija
12/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottiko joku perustamaan perheen? 

Vierailija
13/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:15"]Miks sä et järjestänyt sitä omaa aikaa edes silloin kun mies oli lomalla? Viikonloppuna? Herätys nyt!

[/quote] Kun mies on lomalla vasta 1. viikkoa kahdesta viikosta. Ovesta ei voi lähteä jos toine lähtee ensin.

Vierailija
14/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:22"] Kun mies on lomalla vasta 1. viikkoa kahdesta viikosta. Ovesta ei voi lähteä jos toine lähtee ensin.

[/quote]

Mitä merkitystä sillä, milloin miehellä on loma? Kyllä sen pitää arkenakin lasta hoitaa.

Vierailija
15/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, niin saat omaa aikaa joka toinen viikonloppu ja puolet juhlapyhistä. 

Vierailija
16/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää niin vihaksi ap:n puolesta. Mun lomani aikana mies on ollut 2vrk lapsemme kanssa tuttavien mökillä (minä yksin kotona), käynyt lapsen kanssa kalassa, sieniretkillä, kauppareissuilla Ym Ym. Minä olen nuo ajat tehnyt kaikkea mukavaa puuhaa kotona ja välillä vain ollut. Enkä ole mitenkään pyytänyt omaa aikaa, mies vain haluaa viettää lapsensa kanssa myös kaksistaan aikaa ja tehdä "heidän juttujaan". Kieltämättä ilman tuota omaa aikaa en jaksaisi.... Tarvitsen sitä...

Vierailija
17/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:22"] Kun mies on lomalla vasta 1. viikkoa kahdesta viikosta. Ovesta ei voi lähteä jos toine lähtee ensin.

[/quote]

Mitä merkitystä sillä, milloin miehellä on loma? Kyllä sen pitää arkenakin lasta hoitaa.

[/quote]

No jos miehellä on ensi viikkokin lomaa, painut suoraan töistä vapaalle ja laitat vain tekstarin, esim. että tulen n. klo 21. Miehellä on lomalla hyvin aikaa hoitaa lasta/lapsia.

Tietysti asiasta puhuminen olisi järkevämpää, mutta oletan, että asiasta olette jo puhuneet, mutta tilanne ei ole muuttunut..?

Itse en suostuisi siihen, että vain toinen saa lapsivapaata aikaa. Tai että asiasta ei yhdessä sovita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan