Miksi lapsia pitää rokottaa jos heillä ei ole riskiä sairastua vakavasti?
Piikillä jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedä kukaan?
Kommentit (71)
Tähän ei ole mitään järjellistä syytä. Olen epäuskoisena seurannut lasten rokotusten valmistelua ja uutisointia. Tämä on aivan järjetöntä, vastuutonta ja jopa henkisesti kieroutunutta vallankäyttöä.
En mä tiedä. Onko se sitten niin että rokotetttuna ei voi levittää sitä virusta eteenpäin? Ehkä sen takia.
Siksi koska lapset voivat sairastua vakavasti, kuten mm. USAssa tuotiin esille.
Ihan samanlainen riski longcvidiin kuin muillakin. Omassa tuttavapiirissä löytyy yksi lapsi, jolla longcovid, eikä sitä toivo kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä. Onko se sitten niin että rokotetttuna ei voi levittää sitä virusta eteenpäin? Ehkä sen takia.
Rokotettuna voi levittää virusta
Aikuisten rokotusta vastaan en ole ja suosittelen kaikkia ottamaan mutta lapsiani en rokota. Itse kävin ensimmäisten joukossa koska olen hoitaja ja mielelläni meninkin.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten rokotusta vastaan en ole ja suosittelen kaikkia ottamaan mutta lapsiani en rokota. Itse kävin ensimmäisten joukossa koska olen hoitaja ja mielelläni meninkin.
Itse rokotan lapseni heti kun mahdollista. En halua heille longcovidia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlainen riski longcvidiin kuin muillakin. Omassa tuttavapiirissä löytyy yksi lapsi, jolla longcovid, eikä sitä toivo kenellekään.
Ai masennukseen?
Miksi lapsia rokotetaan jotain vesirokkoa vastaan? Tavallinen harmiton lastentauti, jonka sairastamisessa vain pienet riskit, aivan kuten koronassa.
Oletko rokotuttanut lapsesi vesirokkoa vastaan? Miksi? Melko uusi rokote on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotettuna voi levittää virusta
Voi, mutta vähemmän sairastava tarkoittaa myös vähemmän levittäjiä. Vaikka se nyt mahdollista onkin että rokotettu voi levittää virusta. Kuitenkin. Jos halutaan että virus tukahtuu, niin siihen nyt vaan auttaa se, mitä vähemmän ihmiset sairastaa.
Lasten altistaminen kulkutaudille on moraalisesti erittäin kestämätöntä jo ajatuksena. Lapset sairastuvat myös vakavasti kuten kokemus maailmalta osoittaa.
Siksi ehdottomasti rokotukset myös lapsille
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsia rokotetaan jotain vesirokkoa vastaan? Tavallinen harmiton lastentauti, jonka sairastamisessa vain pienet riskit, aivan kuten koronassa.
Oletko rokotuttanut lapsesi vesirokkoa vastaan? Miksi? Melko uusi rokote on kyseessä.
Onko sulta tosiaan mennyt ohi että tää ei oo tavallinen rokote? Tämä ei ole verrattavissa tavallisiin rokotteisiin millään tapaa.
Niin miksi niitä lapsia ylipäätään rokotetaan mitään vastaan? Riskithän on pienet. Mitä siitä jos sun lapsi vammautuu tuhkarokosta tai saa polion tai long covidin?
Vierailija kirjoitti:
Lasten altistaminen kulkutaudille on moraalisesti erittäin kestämätöntä jo ajatuksena. Lapset sairastuvat myös vakavasti kuten kokemus maailmalta osoittaa.
Mutta kun rokotusta ei ole tutkittu tarpeeksi. Mitä ne pitkäaikaisvaikutukset satavuotiasta haittaa. 5-vuotiasta haittaa lähes koko elämän pahimmassa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulta tosiaan mennyt ohi että tää ei oo tavallinen rokote? Tämä ei ole verrattavissa tavallisiin rokotteisiin millään tapaa.
Tässä rokotteessa ei ole mitään ihmeellistä.
Mun mielestä lapset kannattaisi rokottaa. Suomi on niin lapsivihamielinen maa jo muutenkin, että rokottamattomat lapset varmaan vaan lisäisivät sitä vihaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole. Muutama hassu näppylä 2-vuotiaana. Se oli siinä.
-eri vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi niitä lapsia ylipäätään rokotetaan mitään vastaan? Riskithän on pienet. Mitä siitä jos sun lapsi vammautuu tuhkarokosta tai saa polion tai long covidin?
Noinko sokeasti uskot piikkiin jota kutsutaan rokotteeksi, jonka tuittajat tahkovat rahaa ja jitka eivät ota vastuuta, joka on kokeelinen, ei ole kunnollla testattu yms.
Mistä sinun vahva uskosi kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun rokotusta ei ole tutkittu tarpeeksi. Mitä ne pitkäaikaisvaikutukset satavuotiasta haittaa. 5-vuotiasta haittaa lähes koko elämän pahimmassa tapauksessa.
No mitäpä ne koronan pitkäaikaisvaikutukset ovat? Ei niistäkään kaikkea vielä tiedetä, mutta se tiedetään että niitä tulee myös tai ehkä jopa etenkin lapsille. Ne voivat olla vaikeita ja saattavat olla elinikäisiä, kuten keskushermostovauriot, jotka eivät korjaannu ikinä.
Voiko joku avata tätä asiaa kun en ymmärrä?