Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV5 juuri nyt, läskifetissi

Vierailija
11.08.2014 |

Siinä teille oikeita läskejä, ei tarvi täälä mitään satakiloisia valaiksi haukkua :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:41"]

Mä mietin näissä läskiohjelmissa aina sitä, että eikö noilla ole mitään terveydellisiä fiboja ikinä. Omien sanojensa mukaan tuntevat itsensä kauniiksi ja naiselliseksi ja blaablaa. Mulla on joskus ollut ylipainoa, eikä edes noin paljon ja oli raskas ja vaikea olo. Oli hankala hengittää, hengästyi kaikessa ja koko ajan väsytti. Enää tuollaista ei ole, kun olen normaalipainossa, mutta mietin vaan. Kun muistan nämä omat tuntemukset. Mutta olemmehan me ihmiset erilaisia toisaalta...

[/quote]

Joillakin todella lihavilla voi olla silti hyvä kunto, minulla ei. Ja nämä kilot on kyllä ehdoton katto, en olisi enää hengissä jos olisin vielä muutaman kymmenen kiloa lihavampi.

AP

Vierailija
22/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton yhen poika kelpais kyllä mulle. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää :(

Vierailija
24/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tatuoitu blondi oli lähes saman painoinen kuin minä, mutta ei mulla ole noin kauheet sääret, onkohan tuo tosi lyhyt, vaikka ei se tos näytä kovin lyhyeltä...

Vierailija
25/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tuo isoin nainen painaa? Sanottiinko?

Vierailija
26/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:12"]Mitäköhän tuo isoin nainen painaa? Sanottiinko?

[/quote]

280 kg

Vierailija
27/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pari naista on ihan oikeesti mun mielestäni kauniita. Ei siis läskiensä takia vaan enemmänkin niistä huolimatta.

Vierailija
28/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä läskejä. Tarkoituksella päästävät tuon itsetuhoisen elmäntavan seurauksena niin huonoon kuntoon, etteivät sängystä pääse ylös ja joku joutuu hoitamaan ja huolehtimaan.

Vierailija
29/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappavat itsensä hitaasti.

Oikeasti he ovat psyykkisesti hyvin sairaita ihmisiä.

Vierailija
30/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! !!!!!

Vierailija
31/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:18"]

Noi pari naista on ihan oikeesti mun mielestäni kauniita. Ei siis läskiensä takia vaan enemmänkin niistä huolimatta.

[/quote]

Se vaaleahiuksinen, joka oli uusi alalla, oli todella kaunis. Hän ei niin iso ollutkaan. Samoin tummatukkainen Kit oli kaunis, etenkin siinä asussa, johon kuului raitapaita ja vyö. Kittillä oli hienosti kerääntynyt ne läskit rintoihin ja alakroppaan vyötärön ollessa kapein kohta. Pidin myös siitä, miten itsevarmasti se eräs lyhythiuksinen otti rintansa esiin skype-tuokion aikana. Ei ujostellut yhtään. :D ;)

Vierailija
32/32 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, inhottavaa ja sairasta.