Liian alhainen rasvaprosentti naisella EI ole viehättävä
Tämä uusi "fit is new skinny" trendi on tehnyt ennen ihanan naisellisista naisista luurankokasvoisia riukuja! Ei tee hyvää edes katsoa. Ihanteellinen kroppa on treenattu, mutta ei ei ihan ns. "kuiviin vedetty", sellainen, jossa kaikki muodot häviää ja posket menee lommolle.
Mielipiteitä?
Kommentit (41)
Minusta kaikki fitness-naiset ovat oksettavia. En oikeasti näe mitään kiihottavaa heissä.
Mielestäni trendi ei ole olla kuivakka vaan terveen ja hyvinvoivan näköinen.
Kiitti kovasti. Menenkin tästä johonkin nurkkaan häpeämään ja pukeudun säkkiin vastedes. En tosin treenaa, mutta tuskin mun rasvaprosentit treenaamisesta ainakaan nousemaan pääsis.
Ihan olen koko ikäni ollut samanlainen kuivankesän orava, eikä mulle kasvanut ees tissit. Tai oli mulla kai jonkunmoiset, muttei niistäkään sit mitään jäänyt kolmen muksun jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:37"]
Mielestäni trendi ei ole olla kuivakka vaan terveen ja hyvinvoivan näköinen.
[/quote]
Juu, mutta se menee usein yli. Naisilla on aivan vääristynyt kuva siitä, mikä on tervettä ja hyvinvoivaa. Terveellä naisella on normaali kaunis rasvakerros.
Kaveri laihtui S-kokoiseksi ja myönnän, että kroppa on kivan sutjakka, mutta iso osa viehättävyydestä lähti muotojen myötä. Kasvot ovat luisevat. En kuitenkaan sano mitään hänelle, koska jokaisella ihmisellä on oikeus olla sen kokoinen kuin haluaa.
Tämä bloggaaja on hyvä esimerkki liian alhaisesta rasvamäärästä naisella, joka on juurikin tullut liiallisen treenauksen ja liian vähän syömisen seurauksena.
Kauniissa naisen vartalossa on juuri sopivasti rasvan tuomaa pehmeyttä! Ja tissit.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]Tämä bloggaaja on hyvä esimerkki liian alhaisesta rasvamäärästä naisella, joka on juurikin tullut liiallisen treenauksen ja liian vähän syömisen seurauksena.
[/quote] No sulla on mennyt taas ihan todellisuudentaju! Tyttöjen on NORMAALI painoinen, jopa treenattukin.
No anteeksi vitusti, että oon mitä oon. Rasvaprosentti on aina ollut miesten tasoa. Minkä mä sille mahdan?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]
Tämä bloggaaja on hyvä esimerkki liian alhaisesta rasvamäärästä naisella, joka on juurikin tullut liiallisen treenauksen ja liian vähän syömisen seurauksena.
[/quote]
TÄH!! o_O
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]Tämä bloggaaja on hyvä esimerkki liian alhaisesta rasvamäärästä naisella, joka on juurikin tullut liiallisen treenauksen ja liian vähän syömisen seurauksena.
[/quote] No sulla on mennyt taas ihan todellisuudentaju! Tyttöjen on NORMAALI painoinen, jopa treenattukin.
[/quote]
varmaan se, että no b0000bs ja posket on tyttelillä aika lommolla.
Eihän sitä saa nykyisin sanoa, että tulee puistatuksia, kun näkee kadulla liian matalan rasvaprosentin naisia. Aina kun näen laihan naisen, olipa sillä lihaksia tai ei, niin olen kiitollinen joka kilostani. Treenattu voi olla myös kaunis ja terveen näköinen, kuten myös hyvin hoikka.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]
[/quote]
varmaan se, että no b0000bs ja posket on tyttelillä aika lommolla.
[/quote]
Ai, sori, en nää poskii...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:17"]Laihat vanhenee rumimmin.
[/quote] ehkä naamasta mutta kyllä läskikroppa aijemmin vanhenee. Sitä ei voi puolustella.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:51"]hassua, miten oletetaan, että alhainen rasvaprosentti tarkoittaisi heti kehonrakentajaa... yleensähän anorektisen laihat naiset v*ttuilee meille liikuntaa harrastaville. Tänäänkin hurjan laiha työkaveri mesosi kuinka hirveän näköistä "kyykkyperse" on naisilla... se perseetön vaihtoehto kai ois se ainoa oikea :P
[/quote]
Ollaan varmaan samassa työpaikassa
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:30"]
ehkä naamasta mutta kyllä läskikroppa aijemmin vanhenee.
[/quote]
Höpö höpö.
Tarkistapa muuten, miten aijemmin kirjoitetaan. Siinä ei ole j-kirjainta: aiemmin. Ehkä luisevan kallosi pikkuruinen sisältö ei pysty käsittämään suomen kieltä?
[/quote]
Et sitten muuta keksinyt?
Naisen vartaloa kyllä jaksetaan aina arvostella... Mikään ei ole oikein.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:09"]
Eihän sitä saa nykyisin sanoa, että tulee puistatuksia, kun näkee kadulla liian matalan rasvaprosentin naisia. Aina kun näen laihan naisen, olipa sillä lihaksia tai ei, niin olen kiitollinen joka kilostani. Treenattu voi olla myös kaunis ja terveen näköinen, kuten myös hyvin hoikka.
[/quote]
Ai ei vai? Onhan sen saanut sanoa ääneen aina! Anorektinen on ihan yleisesti hyväksytty termi kuvaamaan jonkun jatkosanan kanssa hoikkaa naista tai vielä parempaa - nuorta tyttöä. Tämän puhetavan ovat siis tehneet salonkikelpoiseksi ja sopineet sen olevan ok aikuiset, yli 42 koon Normaalit ja Terveen Näköiset Upean Kauniit ja Hehkeät Oikeat Naiset.
En kyllä muista kenenkään sanoneen ihan oikeassa elämässä, omalla naamallaan ja omalla äänellään, että saa puistatuksia pyöreistä naisista. Niistä, joiden muhkeat jalat osuu kävellessä yhteen ja joiden terveen hyvinvoivat käsivarret ovat yhtä paksut kuin omat 32 koon reidet.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]
http://tickleyourfancy.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/74/files/2014/07/P7300172-768x1024.jpg
[/quote]
Bullshit. Tuossa kropassa ei ole yhtään mitään vikaa (kuten ei olisi hieman pyöreämmässä tai jopa hieman laihemmassakaan).
Koittakaa nyt ymmärtää, ettei ole yhtä ainoaa oikeaa vartalomallia.