Kaksi miestä käveli hymyillen ohitseni ja kuulin toisen sanovan:
"Todella luonnonkaunis nainen". Tuli hyvä mieli :)
Kommentit (48)
Mulla on kuulema suihinottajan suu. Noh, kieltämättä näin voi ollakin, en tarvi ainakaan huuliin täytteitä. Noloa tuollaiset kommentoinnit. Niin kuin arvostelija itse olis jotenkin yläpuolella.
Oot hyvin säilynyt. Juu, niin oonkin. Olin tuolloin 20 vee.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]
Kävelin kahden hymyilevän alkoholistin ohi ja vanhempi mies sanoi minulle: Hei kaunokainen. Kun en vastannut kuulin takaani hyväntuulisen heiton kaverilleen. Soma oli neito mutta hivenen sitruunainen!
[/quote]
Mahtava :D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:58"]
Milf? Mitä se tarkoittaa?
[/quote]
Mother I'd Love to Fuck
Mulle tuli hyvä mieli kun kävelin kaupasta kotiin ja kaupan vieressä on työmaa, kaksi työmiestä olivat ilmeisesti tauolla ja istuivat erään rakennuksen portailla ja kun kävelin ohi niin toinen huikkasi iloisesti että "Moi! Kuuma päivä vai mitä?" :D
Jotkut miehet tykkää kiusata. Ne sanoo jollekin kamalalle haahkalle sarkastisesti ohimennen, että onpa luonnonkaunis mimmi. Ilkeää, varsinkin kun jotkut naiset ottaa sen ihan tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:02"]
MILF. Mitä se.tarkoittaa ?
[/quote]
No on vaikeaa. ÄITI JOTA VOISI PANNA.
Ap arvotatko itsesi miesten mielipiteiden perusteella?
Pikkupojat kommentoi tänään mun persettä, kun tulin kaupasta ja kävelin ohi. Arviolta yläasteikäisiä, joista toinen sanoi: 'vittu mikä perse'. Ei ollut sellainen, että Wau mikä.. Vaan sellainen toteamus vain. Tuli paha mieli. Ja jotenkin inhottavaa kun noin nuoret jo tuollaista tekee :/
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:10"]Pikkupojat kommentoi tänään mun persettä, kun tulin kaupasta ja kävelin ohi. Arviolta yläasteikäisiä, joista toinen sanoi: 'vittu mikä perse'. Ei ollut sellainen, että Wau mikä.. Vaan sellainen toteamus vain. Tuli paha mieli. Ja jotenkin inhottavaa kun noin nuoret jo tuollaista tekee :/
[/quote]
Olen siis urheilullinen, mutta silti muodokas ja ihan nätti. Mutta onhan tuolla perseellä kokoa.. Huokaus..
Missä te asutte? Minä en ole koskaan kuullut tuntemattomilta ulkonäkökommentteja. No kerran yksi nuori kommentoi niin että kuulin mitä sanoi minusta ja olin sillon vähän liian laiha (kommentti oli anorektikko). Painoin sillon 15 kiloa vähemmän kuin nyt).
Kaivarin rannassa tuli vastaan ryhmä italiaanoja. Olin peittävästi joskin varsin persoonallisesti pukeutunut. Kun näkivät minut puhkesivat joukolla kovaäänisiin ylistyssanoihin: "Bella!" yms. Ohittaessani yksi sanoi kovaa "Lollo!". Vähän tuli ristiriitaiset fiilikset, että oliko sukupuolista häirintää vai imartelevaa ihailua.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:32"]
Missä te asutte? Minä en ole koskaan kuullut tuntemattomilta ulkonäkökommentteja. No kerran yksi nuori kommentoi niin että kuulin mitä sanoi minusta ja olin sillon vähän liian laiha (kommentti oli anorektikko). Painoin sillon 15 kiloa vähemmän kuin nyt).
[/quote]
Niin ja aikaakin on kulunut lähes 15 vuotta tuosta, joten ihan joka päivä eivät ihmiset kommentoi toisia, ja sehän on ihan moukkamaistakin. Tuolle omalle kommentoijalle annan anteeksi, oli eksyksissä, sekaisin, koulu meni huonosti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:27"]
Onko nimesi Tiina, ap?
[/quote]
Olen tiina. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:56"]
Luonnonkaunis on koodisana vähän pullukalle naiselle.
[/quote]
Meillä päin luonnonkauniilla viitataan siihen, ettei ole panostanut ulkoiseen olemukseen, ja sen huomaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:44"]
Kävelin kahden hymyilevän alkoholistin ohi ja vanhempi mies sanoi minulle: Hei kaunokainen. Kun en vastannut kuulin takaani hyväntuulisen heiton kaverilleen. Soma oli neito mutta hivenen sitruunainen!
[/quote]
Ootko sitten hivenen sitruunainen?
[/quote]
Oon mä juopoille. Niistä ollut kirjaimellisesti haittaa teiniajoista lähtien. Käsiksi käymistä, seuraamista yms... Ei kaikki tietty, mutta suurin osa on tahtonut jotenkin koskettaa rähmänäpeillään :)