Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten kaupan myyjällä on varaa autoon?

Vierailija
29.07.2021 |

Miten tossa kaupan takana (selvästi asiakaspaikoista erillään) on aina henkilökunnan autoja? En tiennyt että heillä on varaa autoon. Olen itse ylempi toimihenkilö vaativassa asiantuntijatyössä ja ajelen silti monta vuotta vanhalla Audilla.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylempi toimihenkilö, joka aloittaa otsikon sanalla 'siis'?

Yllättyisit varmasti, kun näkisit meidän työpaikan ylemmät toimihenkilöt 😂 Ylempi toimihenkilö ei todellakaan välttämättä ole kovin korkeasti koulutettu tai sivistynyt.

Se, onko varaa autoon, riippuu todella paljon muista kuluista. Pienipalkkaisella kaverillani (jonka mies teki pätkätöitä) oli ennen lapsia aina uusi auto, koska hän halusi panostaa siihen. Minulla taas on tuplapalkka kaveriini verrattuna, mutta kuljen julkisilla ja käytän mieluummin rahani matkusteluun, shoppailuun ja sijoituksiin.

Vierailija
22/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks ne kaupanmyyjät ole siellä kaupassa töissä? 😱😱 jos ne saaki palkkaa siitä myyjänä olemisesta?? 😱😱 palkka=raha, raha=auto.

Voi saatana ap!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lähellä on leipomo ja siellä on parkissa laadukkaita autoja…henkilökunnan.

Leipomon työajat alkavat noin klo 3 aamulla.

Vierailija
24/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan kenenkään työntekijän todellisia tuloja?

Ei mistään.

Osapäivä työssä kaupan kassoilla käyvät hyvätuloisten perheiden äidit, joiden miehet tienaavat tosi hyvin.

Yleensä aamuisin parkkipaikoilla on myös erityisesti S-kaupoissa myymäläpäällikön ja aluaan ns, suurien päällikköjen autoja, jotka ovat paikalls käväisemässä.

Myös vapaile parkkipaikoille ajavat lyhyeksi aikaa myös muiden lähellä olevien yritytysten pomot tai vastaavat.

Olen vanhempi ihminen ja käyn vielä työssä.  Minulla käy kotisiivoja kaksi kertaa kuukaudessa.

Koska en halua antaa siivousfirmalle oman kotini avainta, minä aina odotan heitä, jotta voin päästää heidät aamuisin sisään, ennen töihin lähtöä.

Siivojat vaihtelee jopa viikottain.

Joskus siivojaa tulee aivan uuden mallin BMW:lla parkkipaikalle. En tiedä kumman siivojan auto on, koska siivojia on aina kaksi.

Osa siivojista on  yliopisto-opiskelijoita, jotka työskentelee näissä hommissa satunnaisesti.

Joskus siivojat tulevat jonkin siivojan vanhalla Toyotalla.

Käyttämälläni siivousfirmalla, ei ole omia autoja käytössä, joten työmatkoihin työntekijät käyttävät omia autojaan.

Hassua sinänsä, että hyvässä firmassa toissa oleva ystäväni poika, jona diplomi-insinööri ja vaimo hammaslääkäri.  Niin yllätys yllätys, heitä eivät autot kiinnosta.  He ajavat Skodalla.

Vierailija
25/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse panostaa työvaatteisiin. 

Vierailija
26/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippunee asumiskustannuksista.Sama palkka Helsingissä ja maalla täysin eri juttu mihin se riittää.

Helsingissä maksetaan Helsinki-lisää.

Vierailija
27/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööhh kun säästää rahaa?? Mikä kysymys tämäkin oli? Mä oon siivojanaja aina ollut varaa tehdä mitä lystää suunnilleen.

Vierailija
28/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö

Rikas mies

Tehnyt muitakin töitä

Säästänyt

Pakko olla, koska julkiset ei kulje maalla öisin.

Vierailija
29/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. blondi.

Useissa työpaikoissa työpaikoissa minua luultiin yhtä tyhmäksi kuin se ns. kuuluisa tyhmä saapas.

Jotenki toisinaan herätti kummastusta, kun palavereissa pystyin esittämään täydet faktat kuluneesta ajasta, ja tekemään visioita sen pohjalta tulevaan.

Ei ole koiraa karvoihin katsomista.

Tyhmältäkin näyttävä ihminen, saatta olla tosi ammattitaitoinen ihminen ja hallita oman alansa paremmin, kuin ne suulaat mutta tummatukkaiset ja harmaavarpuiset.

Suomessahan on totuttu siihen, että vain vaatimattoman näköinen ihminen voi olla älykäs ja osaava ja hallita hommat.

Nykyisin, kaikeksi onneksi olen duunissa, jossa mulla on oma työhuone, ja olen suoraan vastuussa keskijohdolle.

Näin ei kukaan ainakaan ns. blondin ulkoäön takia, voi kyseenlaistaa ammattitaitoani eikä osaamistani.

Koska se voidaan helposti tulostilastoista todistaa.

Ei kannata koskaan kyseenalaistaa kenenkään osaamista, ammattitaitoa, älykkyyttä ja varallisuusutta hänen työnsä tittelin tai hänen ulkonäkönsä, eikä myöskään kansallisuutensa pohjalta.

Vierailija
30/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun duunarin raha- asiat voi kiinnostaa noin paljon?

Itse olen aina tienannut hyvin ja ostellut mitä huvittaa. Ensimmäinen auto oli melkein heti kun sain ajokortin. Nyt meneillään jo yhdeksös auto ja uutena ostanut osamaksulla. Auto on mulle työkalu sekä välttämättömyys kun kukaan lapsia milloin mihinkin harrastustoimintaan.

Vierailija
31/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. blondi.

Useissa työpaikoissa työpaikoissa minua luultiin yhtä tyhmäksi kuin se ns. kuuluisa tyhmä saapas.

Jotenki toisinaan herätti kummastusta, kun palavereissa pystyin esittämään täydet faktat kuluneesta ajasta, ja tekemään visioita sen pohjalta tulevaan.

Tyhmältäkin näyttävä ihminen, saatta olla tosi ammattitaitoinen ihminen ja hallita oman alansa paremmin, kuin ne suulaat mutta tummatukkaiset ja harmaavarpuiset.

Suomessahan on totuttu siihen, että vain vaatimattoman näköinen ihminen voi olla älykäs ja osaava ja hallita hommat.

Nykyisin, kaikeksi onneksi olen duunissa, jossa mulla on oma työhuone, ja olen suoraan vastuussa keskijohdolle.

Näin ei kukaan ainakaan ns. blondin ulkoäön takia, voi kyseenlaistaa ammattitaitoani eikä osaamistani.

Koska se voidaan helposti tulostilastoista todistaa.

Ei kannata koskaan kyseenalaistaa kenenkään osaamista, ammattitaitoa, älykkyyttä ja varallisuusutta hänen työnsä tittelin tai hänen ulkonäkönsä, eikä myöskään kansallisuutensa pohjalta.

Viisain juttu mitä Suomesta on pitkään aikaan kulunut ❤ näin se on!

Vierailija
32/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti.

Mutta pakko olla hyvä auto, että pääsee säällä kuin säällä töihin, mihin tahansa vuorokaudenaikaan.

Vierailija
33/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miettikääs kuinka kivaa on maksaa bensasta kohta 2 euroa litralta että pääsee 4 tunniksi töihin 1400 euron kk-palkalla.

Vierailija
34/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain BMW, Mersu tai Audi lasketaan autoiksi. Muut ovat lähinnä säälittäviä räppänöitä. Ei voi olla niin, että kaupankassalla olisi varaa näihin Autoihin ilman jotain vilunkipeliä. Ainakaan 2010-luvun malleihin.

BMW, Mersu ja Audi lasketaan kuspäiden risteystenvälisiksi ohjuksiksi. Samoissa liikennevaloissa jonotetaan sitten taas.

Vierailija
35/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tussua.

Vierailija
36/54 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt miten kauppiaalla on varaa Ferrariin. Taitaa olla valikoiman katteet kohdillaan.

Vierailija
37/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut ennen myyjä, nykyisessä työssä tienaan päivätöissä samanverran kuin myyjänä lisien kanssa.

Ja hyvin on ollut varaa pitää autoa, tuuria toki kun ei ole isompaa vikaa ollut. Pieniruokainen myös on, todella käytettynä ostettu ja kokonaan käsirahalla maksettu.

Vierailija
38/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain BMW, Mersu tai Audi lasketaan autoiksi. Muut ovat lähinnä säälittäviä räppänöitä. Ei voi olla niin, että kaupankassalla olisi varaa näihin Autoihin ilman jotain vilunkipeliä. Ainakaan 2010-luvun malleihin.

Audihan voitti öljynkulutuskilpailun.

Vierailija
39/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli siivoojan palkalla oma auto ja talo.

Vierailija
40/54 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaupan myyjä ja autona Toyota avensis vm-06.

Käytettynä ostettu kolme vuotta sitten ja hyvä tuuri ollut ettei ole mitään vikaa ilmaantunut vielä.