Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARVOSTELE SYÖMINKINI

Vierailija
11.08.2014 |

TARKOITUKSENA EI OLE VARSINAISESTI LAIHDUTTAA VAAN SYÖDÄ SUHT KEVYESTI JOTTA PAINO VOI ITSEKSEEN TIPAHDELLA JOA ON TIPAHDELLAKSEEN JA LISÄKSI HALUAN HERKUTELLAKIN JOTEN TÄMÄ PÄIVÄ:

- kuppi kahvia kevytmaidolla

- hunajamarinoitua (iik) broileria 300 g + riisiä jonkun verran, sellainen pikku kasa

- aion syödä vielä 400 g raejuustoa illalla ja mehukeittoa 9 kcal / 100 g, menee varmaan koko litra XD

- suklaakeksejä 125 g

En tiedä syönkö vielä lisäksi jotain, sen näkee illemmalla sitten.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:02"]Huh ja hei, mutta jännän äärellä, siis jos tuolla laihdut :)

[/quote]

JOS OSAISITTE LUKEA...... AI ETTÄ

[/quote]

Kyllä minä osaan lukea.

[/quote]

Ei, et osaa eikä moni muukaan XD kun olen sata kertaa sanonut että EN TIETOISESTI LAIHDUTA, niin miksi kommentoitte jatkuvasti sitä laihtumista?! Jos laihduttaisin niin tuskin söisin suklaakeksejä :)

Vierailija
22/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuidut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:02"]Huh ja hei, mutta jännän äärellä, siis jos tuolla laihdut :)

[/quote]

JOS OSAISITTE LUKEA...... AI ETTÄ

[/quote]

Kyllä minä osaan lukea.

[/quote]

Ei, et osaa eikä moni muukaan XD kun olen sata kertaa sanonut että EN TIETOISESTI LAIHDUTA, niin miksi kommentoitte jatkuvasti sitä laihtumista?! Jos laihduttaisin niin tuskin söisin suklaakeksejä :)

[/quote]

Siksi olemme jännän äärellä, vaikka et laihduta, toivot ja oletat, että tällä syömingillä saattaa kiloja karista. Ja totta, näin voi käydä, jos ennen söit kanaa 500g, raejuustoa 500g, suklaakeksejä 300g jne...

Ei meistä kukaan luule, että tarkoituksella laihduttaisit.

Vierailija
24/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pois laskuista kahvikupin josta tuli ihan nitättömän vähän kaloreita + mehukeiton jissa vaivaiset 9 kcal/100 grammaa. Laskin 125 g suklaakeksikasan mukaan ja näillä syömisillä kaloreita kertyy 1360 ja te sanotte, että syön LIIKAA?! Xd joo-o...

Vierailija
25/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:13"]Jätin pois laskuista kahvikupin josta tuli ihan nitättömän vähän kaloreita + mehukeiton jissa vaivaiset 9 kcal/100 grammaa. Laskin 125 g suklaakeksikasan mukaan ja näillä syömisillä kaloreita kertyy 1360 ja te sanotte, että syön LIIKAA?! Xd joo-o...

[/quote]

Mitättömän siis

Vierailija
26/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei vetele 300 gr broileria ihan noin vaan kerralla. Normaalit ihmiset käyttävät broileria raaka-aineena jossain ruoassa johon tulee muutakin kuin sitä broileria. Tehdään esim. salaatti, keitto, kastike, kiusaus, laatikko, tacoja jne jossa broileri on vain yksi raaka-aineista.

Vierailija
27/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:10"]Kuidut?

[/quote]

Tämähän siis vain tämän illan syöminki. Syön tavallisesti salaattiakin paljon MUTTA koska en tietoisesti laihduta niin suklaata myös. sen määrän yritän sovittaa niin että kalorit eivät pauku reippaasti yli.

Vierailija
28/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:15"]Kukaan normaali ihminen ei vetele 300 gr broileria ihan noin vaan kerralla. Normaalit ihmiset käyttävät broileria raaka-aineena jossain ruoassa johon tulee muutakin kuin sitä broileria. Tehdään esim. salaatti, keitto, kastike, kiusaus, laatikko, tacoja jne jossa broileri on vain yksi raaka-aineista.

[/quote]

Minusta on kyllä aivan samantekevää että mistä ne kalorit tulevat. Tajuatko edes millainen kaloripommi se tortillalätty on jo yksistään? Tämä broileri + riisi on minun pikaruokani.

Vierailija
29/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:13"]

Jätin pois laskuista kahvikupin josta tuli ihan nitättömän vähän kaloreita + mehukeiton jissa vaivaiset 9 kcal/100 grammaa. Laskin 125 g suklaakeksikasan mukaan ja näillä syömisillä kaloreita kertyy 1360 ja te sanotte, että syön LIIKAA?! Xd joo-o...

[/quote]

Koita nyt jo ymmärtää, että kaloreista viis, tuo sinun syömisesi on ihan päin persettä. Vaikka kaloreita olisikin se vajaa 1400 (alle 1500 kalorin ei pitäisi mennä jos haluaa tervellisesti syödä), niin se ei silti poista sitä faktaa, että syöt ihan pirun epäterveellisesti. Mätät vaan hirveitä määriä proteiineja ja hyvät rasvat, hiilarit ja kuidut uupuvat täysin. Ylenmääräinen proteiinimäärä ei ole ihmiselle hyväksi. 

Vierailija
30/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:15"]Kukaan normaali ihminen ei vetele 300 gr broileria ihan noin vaan kerralla. Normaalit ihmiset käyttävät broileria raaka-aineena jossain ruoassa johon tulee muutakin kuin sitä broileria. Tehdään esim. salaatti, keitto, kastike, kiusaus, laatikko, tacoja jne jossa broileri on vain yksi raaka-aineista.

[/quote]

Minusta on kyllä aivan samantekevää että mistä ne kalorit tulevat. Tajuatko edes millainen kaloripommi se tortillalätty on jo yksistään? Tämä broileri + riisi on minun pikaruokani.

[/quote]

Edelleenkin, ne kalorimäärät ei merkkaa mitään kun syöminen on noin viturallaan. 

Vierailija
31/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:15"]Kukaan normaali ihminen ei vetele 300 gr broileria ihan noin vaan kerralla. Normaalit ihmiset käyttävät broileria raaka-aineena jossain ruoassa johon tulee muutakin kuin sitä broileria. Tehdään esim. salaatti, keitto, kastike, kiusaus, laatikko, tacoja jne jossa broileri on vain yksi raaka-aineista.

[/quote]

[/quote]

Sitä paitsi en minä jaksa kerralla vetää koko satsia (ellen ole nälkäkuoleman partaalla) mutta koska kuitenkin söisin myöhemmin loput niin olisi kusetusta sanoa että syön 150 grammaa kun oikeasti söisin sen 300.

Vierailija
32/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

Edelleenkin, ne kalorimäärät ei merkkaa mitään kun syöminen on noin viturallaan. 

[/quote]

Voi vittu kun se syöminen on niin vituralöaan TÄNÄÄN. en syö PÄIVITTÄIN samaa ruokaa, haloo XD syön salaattiakin paljon. Lihaa, kalaa, kanaa, salaattia, raejuustoa. Tämä on TÄMÄN ILLAN RUOKA. en luullutkaan että se on joku huippuruokavalio vaan s a t u n n a i n e n

Vierailija
33/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi vittu kun se syöminen on niin vituralöaan TÄNÄÄN. en syö PÄIVITTÄIN samaa ruokaa, haloo XD syön salaattiakin paljon. Lihaa, kalaa, kanaa, salaattia, raejuustoa. Tämä on TÄMÄN ILLAN RUOKA. en luullutkaan että se on joku huippuruokavalio vaan s a t u n n a i n e n

[/quote]

Kun ihminen kykenee vetelemään kauheat kasat broileria ja raejuustoa kerralla, ei syö hyviä rasvoja/hiilareita/kuituja ja jankuttaa vaan jostain kaiorimääristä, niin vaikea uskoa, että syöminen olisi yhtään sen fiksumpaa muinakaan päivinä.

Vierailija
34/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minulla ei ikävä kyllä ole varaa hienostella ruuan kanssa. Salaattia syön paljln mutta kyllä sekin kalliilsi tulee kun yrittää saada siitä TÄYTTÄVÄÄ. mutta silti tiedän että kana+riisi-sekoitukseni ei ole TERVEELLINEN. se on minun pikaruokani kun en halua sortua esim. pizzaan :)

Vierailija
35/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kun ihminen kykenee vetelemään kauheat kasat broileria ja raejuustoa kerralla, ei syö hyviä rasvoja/hiilareita/kuituja ja jankuttaa vaan jostain kaiorimääristä, niin vaikea uskoa, että syöminen olisi yhtään sen fiksumpaa muinakaan päivinä.

[/quote]

Syön edelleen paljon salaattia. Lohta söiain mutta se on kallista :)

Vierailija
36/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDXDXDDXD MIKSI KYSYT JOS ET OTA OPIKSESI VASTAUKSISTA? XD HALOO XD

Vierailija
37/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun kirjotusvirheet XD mutta joo, mitäs sanotte opiskelijoille joka vetävät makaronimössöä. Sanoisin että broileri on hieman parempi vaihtoehto kuitenkin xdd eikä se minum broilerini ole aina sitä kamalaa hunajamarinoitua paskaa vaan ihan tavallistakin ja siihen salaattia lisäksi. Keittojakin syön silloin kun jaksan vääntää.

Vierailija
38/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:27"]XDXDXDDXD MIKSI KYSYT JOS ET OTA OPIKSESI VASTAUKSISTA? XD HALOO XD

[/quote]

Koska ette tajua yhtään mitään XDD kun teen nälissäni pikaruuaksi paskamössön jolla estän itseäni sortumasta vaikkapa pizzaan, niin ei mene jakeluin etten syö AINA niin XD minulla ei ole tarkkaa ruokavaliota vaan porsastelen silloin kun haluan ja sitten taas skarppaan ja salaattia menee reippaasti :) mutta kun ette tahdo tajuta millään XD ette tiedäkään kuinka monet pizzat olen välttänyt nopeilla paskamössöilläni !

Vierailija
39/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on syömishiriön lisäksi vissiin jotain muutakin, ja jos muita osa-alueita saat kuosiin, varmasti onnistut myös ruokapuolella. Ja kaipa se on parempi syödä 300g kanaa, riisiä, raejuustoa iso satsi kuin pitsa?? Vai olisiko se pitsa sittenkään niin paha, joskus? Vai onko sulla usein mielitekona?

Mä luulen myös, että syöt liian harvoin ja siksi sulle tulee tarve syödä JOTAIN PASKAA NYT JA HETI!

Vierailija
40/41 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen opiskelija joten minulla ei ole varaa nyrpistellä paskamössöille xd silti syön salaattiakin paljon MUTTA kun sen salaatin olisi hyvä olla täyttävääkin. ei se nälkä lähde ruokaa katsomalla, kai! Mutta tosiaan SYÖn salaattia, rakastan salaattia. Mutta jos olen nälkäinen niin mieluummin väännän nopean broilerimössön vähällä rahalla kuin vedän jonkun pizzan. Että jos sen mukaan voisitte miettiä vastauksianne xdddd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän