Onko 163 cm pitkä nainen sopiva, pitkä vai lyhyt?
Kommentit (25)
No 163cm nainen on kaukana pitkästä.
Minä olen 165 cm ja pidän itseäni lyhyenä.
Mä taas olen 163 cm ja pidän itseäni keskimittaisena.
Jos naisten keskimitta on 165, niin hyvin keskikokoinenhan tuo on. Nuorten naisten keskuudessa hieman lyhyenpuoleinen. Mutta älyttömästi riippuu rakenteesta ja ryhdistä, mikä se muodostuva mielikuva on.
lyhyt pituudeltaan mutta juuri sopivan lyhyt!
Tunnen olevani ennemminkin lyhyt kuin keskipituinen, saatika pitkä.
Mut ihan tyytyväinen olen tämän pituisena, olis varmaan hassua jos yhtäkkiä oiskin pidempi.
T:163cm akkeli
Sopiva mihin? Edustamaan lyhyehköä naista?
Kaikki pituudet ovat sopivia.
Tietysti 180 cm pitkä on sopivampi koripalloilijaksi kuin 150 cm pitkä, joka on sopivampi tekemään vaikka jotain ahtaan paikan töitä.
Just passeli pituus!
t. 164 cm pitkä/ lyhyt nainen
lyhyt nainen ja lyhyt pillu, kanna sitä ylpeästi!
harva isopillunnen kun tulee koskaan tuntemaan sitä täyttyvyyden tunnetta
minkä naiselle iso penis saa aikaan
Onko lyhyet ja pitkät sitten mukamas jotenkin epäsopivia?
riippuu paljon maasta, pohjoismaissa ja hollannissa se on todellakin lyhyt, mutta esim usassa keskimittainen, aasiassa keskimittaa vähän pidempi
Itse olen tuon mittainen ja aina olen varsin keskimittaisena itseäni pitänyt. Monet muut pitävät minua pitkähkönä, kun olen laiha pitkäraajainen kuikelo.
On se aika lyhyt pituus. Ei nyt mikään kääpiö, mutta kyllä naisella kuuluisi olla nyt ainakin se 170cm pituutta.
Kauhistuin kun luulin, että on jo 11.8.! Sit huomasin vuosiluvun. Kiitti vaan järkyttksestä nostajalle.
No olet aika lyhyt, mutta tottakai voit olla samalla myös sopiva. Minä olen 158 cm eikä ole koskaan ollut ongelmaa pituuteni kanssa 😊 Ehkä koska mies on 169cm...
Tuo "ev" kuuluu laittaa otsikkoon, kyllähän jokainen avattuaan jo näkee ettei ole muuta viestiä. Dorka.