Mitä välinettä ilman et olisi pärjännyt vauva
arjessa? Meillä oli vaunujen kantokoppa, monen monituista kertaa saatiin vauva rauhoittumaan ja nukahtamaan siihen kun keinuteltiin sitä. Otettiin siis vaunuista pois ja keinutettiin kädessä. Paras keksintö ikinä!!!♡
Kommentit (9)
vauvan vaatteet,tuttipullo,tutti,vaipat ja vaunut.Ilmankin ois varmaan pärjännyt,mut oishan se hankalaa ollut.
Kantoliina, etenkin siinä vaiheessa kun perheessä oli sekä vauva että useampia isompia sisaruksia. Muuten ei olisi kädet riittäneet joka tilanteessa.
No yhdistelmävaunut ainakin on maksaneet hintansa takaisin monenkertaisesti... Meillä lapset nukkuneet ulkona kesät talvet, ja niissä toki matkanneet valveillakin.
TOinen on itkuhälytin. Se ostettiin kun esikoinen syntyi kuusi vuotta sitten, ja on edelleen päivittäisessä käytössä! Meillä on vanha talo, eikä alakertaan kuule yhtään jos ylhäällä joku itkee unissaan. Meillä lapset 6v ja 4v edelleen joskus heräävät alkuyöstä (ennen kuin miehen kanssa itse siirrytään ylös nukkumaan) itkemään tai saavat kauhukohtauksia - silloin on enemmän kuin hyvä kuulla ajoissa millainen hulabaloo siellä lastenhuoneessa alkaakaan, että osaa siirtyä sinne rauhoittamaan lapsia ajoissa. Jos esim. kauhukohtausta ei hoksaa kyllin ajoissa, lähtee varsinkin isompi siinä ihme horkkatilassaan hortoilemaan sängystään paniikissa ja tulee pian portaat pää edellä alas.
Mutta siinä ne. Vaunut ja itkuhälytin. Rintapumppu oli kanssa tärkeä imetyksen kannalta, mutta sitä tartti ihan vaan siinä alussa että sai kysynnän ja tarjonnan vastaamaan toisiaan. Sen jälkeen möinkin sen pois.
Kantoliina, itkuhälytin, turvakaukalo.
Vaunut esikoisen kanssa. Mahdollisti vauvalle päikyt ja mulle ulkoilua. Kuopuksen kanssa rintapumppu oli tärkein, koska pumppasin kaiken maidon kun hän ei oppinut rinnalle.
Onhan noita monia. Imetystyynystä oon tykännyt nyt. Kantoliina on hyvä olemassa, kun tämä vauva ei ole vielä vaunuista innostunut. Riippumatto on myös tosi hyvä, kun vauva ei jotenkaan saa hyvin nukuttua tavallisessa asennossa.
Kantoliina! En olisi syönyt eikä vauva nukkunut ilman sitä.