Mikä olisi helposti saatava työ, mitä voisi tehdä vaikka neljä tuntia päivässä?
Olen siis puolikuntoinen, mutta haluaisin tehdä jotain. En mitenkään pystyisi tekemään montaa tuntia siivouksia, mutta jonkin verran sitäkin. Ikää on jo 50 mutta kova halu olisi jotain työtä saada.
Kommentit (49)
Varhaisjakelu. Jos olet ylipainoinen ja liian huonokuntoinen juoksemaan portaita voit jakaa ehkä autopiiriä.
Siivouksesta voi löytyä kevyempiäkin kohteita. Mites tiskaaja/keittiöapulainen vuokrafirman kautta? Sellainen siis missä nappaat itse ne vuorot mitä haluat ja kerkeät saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mainostenjako
Ihmisiä varmasti kiinnostaisi työ mistä saisi palkkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Siivouksesta voi löytyä kevyempiäkin kohteita. Mites tiskaaja/keittiöapulainen vuokrafirman kautta? Sellainen siis missä nappaat itse ne vuorot mitä haluat ja kerkeät saamaan.
Oletko ikinä tiskannut missään ihan työksesi. Ei ole leppoista hommaa.
Vierailija kirjoitti:
hyllyjen pakkaus
Ei todellakaan pääse vanhana näihin hommiin. Työt alkaa klo 6.
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio
Et lukenut aloitusta? Ap on 50. Varmaan siis haluaisi työn, josta hänelle maksettaisiin, eikä niin, että hän joutuu itse maksamaan.
Kotisiivouksia tekemään. Pyydä maltillista palkkaa (joku 12€/h), niin saat tehdä rauhalliseen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä tiskannut missään ihan työksesi. Ei ole leppoista hommaa.
Tämä ja myöskin siivousalalla karsastetaan jos joku vaan noukkii ne kevyimmät hommat. Niissä paikoissa missä minä oon ollu niin kaikkien pitää pystyä tekemään kaikkea.
Oisko kaikenlaiset myyjän hommat. Tai kaupan kassa.