Miten saa nopeasti paksummat reidet?
Mulla on niin kapeat reidet, että hyvä että erottaa pohkeista! Ei se sinällään hirveästi mua haittaa, mutta hyvin istuvia housuja on vaikea löytää, kun kaikki on reisistä isot. Leggingssejä en voi ajatellakaan!
Help sisters! Nyt äkkiä reidenpaksuttamisvinkkejä. Kuntosali on pois laskuista, kun ei ole mahdollisuutta käydä. Samoin pyöräiy, kun ei ole pyörää. Mitä jää jäljelle?? Suklaa ei näytä tuovan mitään tuloksia.
Kommentit (20)
No kun se jalkaprässi on just siellä salilla vain...
ap.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:55"]No kun se jalkaprässi on just siellä salilla vain...
ap.
[/quote
jep. Huomasin kans just kun lähetin viestin. No sitten vain kävelyä mäkisessämaastossa, talvella luisteluhiihtoa.
Mäkkäri tulee liian kalliiksi.
Ylämäkikävely, ok. Meillä onkin tässä aika lähellä jyrkkä hyvä mäki siihen. Paljonkohan sitä pitäisi tehdä kerralla?
Muita vinkkejä? Jos ei jaksa joka päivä tuonne mäkeen lähteä.
Koita mun systerin konstia. Syöt päivittäin pitsaa ja hampurilaisia, niin kyllä se siitä!
Kyykkyjä olen tehnyt, mutta ei näy missään. Teen kai väärin? Tai liian vähän kerralla?
ap.
Mulla on luonnostaan lihaksikkaat reidet ja koko kehittyy hyvinkin pienellä panostuksella. Parhaita reisitreenejä ovat olleet kuitenkin reipas maastoilu, jos asut Helsingissä niin pohjoisesta keskuspuistosta löytyy joitain mäkiä ainakin. Ratsastus, jos et oo koskaan ratsastanut niin tunneilla kannattaa aloittaa. Jalkapallo, kunnon peliä ja potkuharjoituksia.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:00"]
Koita mun systerin konstia. Syöt päivittäin pitsaa ja hampurilaisia, niin kyllä se siitä!
[/quote]
Meidän lapset olisi kyllä innoissaan tuollaisesta ruokavaliosta. :)
ap.
Kyykkyjä ja vitusti prodee. Massakausi käyntiin än-yy-tee-NYT!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:02"]
Mulla on luonnostaan lihaksikkaat reidet ja koko kehittyy hyvinkin pienellä panostuksella. Parhaita reisitreenejä ovat olleet kuitenkin reipas maastoilu, jos asut Helsingissä niin pohjoisesta keskuspuistosta löytyy joitain mäkiä ainakin. Ratsastus, jos et oo koskaan ratsastanut niin tunneilla kannattaa aloittaa. Jalkapallo, kunnon peliä ja potkuharjoituksia.
[/quote]
Mulla taas on ollut aina ihan olemattomat reidet ja alkaa jo ärsyttää. Olisi kiva saada uudet hyvin istuvat farkut, mutta on taas niin vaikea löytää sellaisia.
ap.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:06"]
[/quote]
Ok, let's try!
ap.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:06"]
[/quote]
Ok, let's try!
ap.
[/quote]
Kotona voi hyvin tehdä ihan normaaleja kyykkyjä, askelkyykkyjä, jalan nostoja yms. :) T. näkyvät reisilihakset kotikonstein
Kyykkyjä painoilla. Niin painavat kun jaksat kyykätä 8 kertaa. 3 toistoa. Sillä peppukin kasvaa samalla. Proteiinia perään...paras on ihan proteiinijauhe. Painona joko käsipainot tai kahvakuula. Aloitin itse jollain 5kg käsipainoilla. Nyt on jo vähän voimaa ja teen 16kg kahvakuulalla.
...ja jos löytyy vauva tai taapero kotoa vauva sylissä kyykkäät tai taapero selkään. Toki vanhempikin lapsi käy jos suostuu.
Tee samoja harjoituksia kuin pikaluistelijat. Eli kuivaluistelua samanlaisessa asennossa siten, että kyynärpää asuu aina joka vedolla melkein maahan. Ystäväni harrasti pikaluistelua ja sai aikamoiset reidet nopsaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:01"]Kyykkyjä olen tehnyt, mutta ei näy missään. Teen kai väärin? Tai liian vähän kerralla?
ap.
[/quote]
Ei ne tulokset viikossa kahdessa näykkään vielä.
Jalkaprässi. Mulla taad ongelmana liian paksut/lihaksikkaat. Mitkään farkut ei tunnu mahtuvan.