Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 9v tyttö tokasin tänään että saat tulla mutta ei sitten kauhean myöhään

Vierailija
29.07.2021 |

Miehen 9v hyvin suorasanainen tyttö tokasi tänään kun mies pyysi minut kylään, että saat tulla mutta ei saa olla sitten liian myöhään. Olin juuri hänen pyynnöstään käynyt hevostallilla katsomassa hevoasi kun hän pyysi. Tyttö on muutenkin usein hyvin töksäyttelevä ja ehkä hieman tökerö sanavalinnoissan. Joka kerta sanoo jotain ”ärsyttävää”. Että nyt nauroin liian lujaa tai autoni on liian pieni tai miksi käytön aina samoja vaatteita jne. Tyttö on itse hyvin herkkä ja ns. hallitseva perheessä. Minua tuo kommentti vaan jotenkin sieppasi todella paljon. Olisiko ollut fiksuinta oikeasti olla menemättä lainkaan kylään, jotta olisi oppinut edes hieman tavoille? Menin ja oli vaan tosi ikävä olo koko sen vierailun ajan. Isä vain nauroin ja tokaisi jotain ei mitään kauhean ainakaan opettavaa. Ehkä tässä enemmän saa aikaan se viha, kun tämön työtn vanhemmat eivät kasvata häntä lainkaan.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut typot..

Vierailija
2/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävän oloinen kakara, isänsä ei selvästikään ole opettanut käyttäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko että mistä nuo alapeukutukset? Saa ihan rehellisesti sanoa :)

Vierailija
4/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä lapselta. Huonoa toimintaa isältä, joka kuittasi asian naurulla, ja huonoa toimintaa sinulta joka et ilmeisesti sanonut mitään.

”Eiköhän me aikuiset päätetä kyläilyaikamme ihan itse” tai vastaava napakka kommentti jatkossa tällaisiin.

Vierailija
5/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lapsi, eikä mikään aikuinen. Lapsi tarvitsee ohjeistusta teiltä aikuisilta.

Vierailija
6/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua settiä.

Sinuna lähtisin pois suhteesta, et voi koskaan olla tärkeä ihminen Pirkka-Petterille ja hänen vanhemmilleen....

Vierailija
7/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi sentään. Toivottavasti itse kasvat aikuiseksi jossain vaiheessa. Sinä olet hänen elämäänsä  tunkeava henkilö jota hän ei itse kutsunut. Kyllä tuntuu varmasti lapsesta kamalalta että turvallisiin iltarutiineihin on ilmestynyt häiriötekijä joka vie isän kaiken huomion. 

Vierailija
8/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut tytön perheestä ja vanhemmista, jotka ei kasvata lastaan. Oletko perhetuttu?

Vierailija
9/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sanoinkin että oli nyt kyllä aika epäkohtelias kommentti. Ja sanoin asiasta kyllä vielä ihan vierailun lopuksi ja totesin että isänkin olisi tähän ehkä pitänyt johain kommentoida. Ei tämä isä osaa kyl kasvattaa lastaan lainkaan vaan on enemmön semmonen kiva kaveri tälle. Joka kerta kun tapaan tuon tytön niin tulee jotennin tosi ikävä olo. En tiedä onko sitten ainut vaihtoehto vain erota kun kyllä se kuitenkin on isän vastuulla näihin puuttua. Harmittaa etten heti vaan lähtenyt pois.

Vierailija
10/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsi olisi oppinut, jos et olisi mennyt?

Vierailija
11/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sukupuolitauti kuin mies jolla on lapsia.

Vierailija
12/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sanoinkin että oli nyt kyllä aika epäkohtelias kommentti. Ja sanoin asiasta kyllä vielä ihan vierailun lopuksi ja totesin että isänkin olisi tähän ehkä pitänyt johain kommentoida. Ei tämä isä osaa kyl kasvattaa lastaan lainkaan vaan on enemmön semmonen kiva kaveri tälle. Joka kerta kun tapaan tuon tytön niin tulee jotennin tosi ikävä olo. En tiedä onko sitten ainut vaihtoehto vain erota kun kyllä se kuitenkin on isän vastuulla näihin puuttua. Harmittaa etten heti vaan lähtenyt pois.

Kaikille osapuolille olisi parasta vain erota.

Vierailija
13/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se täysillä mäntyjä päin bloggaaja?

Vierailija
14/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää tytöstä, niin etsi toinen mies. 9v tyttö olisi elämässänne vielä pitkään mukana.

Vierailija
15/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä sanon lapsen kylään pyrkivälle kaverille, että OK, mutta et sitten saa olla kovin myöhään. En ole ikinä tajunnut, että noin sanomalla loukkaan lapsen kaveria. Pitänee pyytää anteeksi.

16/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että itse olet pilaamassa tytön elämää. Ihan liian huumorittomasti ja kärkevästi kritisoit lapsen luonnollista reaktiota.

Ei varmasti ole mukavaa kun lapsen näkökulmasta olet pilaamassa perheillan.

Isä sentään osaa jotenkin lasta mollaamatta suhtautua. Tässä tilanteessa ei tarvita mitään kasvatusta. Lapsi on omalla maallaan ja saa tunteitaan ilmaista. Ota onkeesi.

Onko mahdollista, että ole mustasukkainen pienelle tytölle? Mies voi välittää sinusta jossain vaiheessa kun arvostat, kunnioitat ja suhtaudut lämmöllä hänen lapseensa. Nyt ei näytä hyvältä.

Vierailija
17/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mieskään hyvältä. Sääliksi käy lasta.

Vierailija
18/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! 9-vuotias sanoo, että ei saa kyläillä liian myöhään ja siinä vedät herneet nenään. Kssva aikuiseksi. Lapselle itselleen on varmasti korostettu ja opetettu (eli kasvatettu) juuri näitä asioita: ei saa viipyä liian myöhään kylässä ja pitää tulla kotiin ajoissa, niin muistutti sinuakin säännöistä. Fiksu lapsi!

Vierailija
19/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuule pointti oli se että sinä olet aikuinen ja määräät ajat. Mutta tässä määrää lapsi aina kaikessa kuten myös tässä kommentissa oli pointtina. Ja on totta, että ei minun kannata olla siinä heidän elämässään. Parempi kaikille että lähden ja etsin itselleni lapsettoman miehen jonka kanssa perustaa oma perhe..

Ja ehkä otin liian herkästi itseeni, mutta kun tätä on joka kerta ja kun isä ei puutu mihinkään vaan nauraa vain joka kerta tytön kommenteille.

Vierailija
20/83 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle kaksintaas asiasta ja hön oli vain että ei hänkään osaa keksiä aina jörkevää sanottavaa. Ja aina toistelee että on hänkin vapaan kasvatuksen tuotos että siperia kyllä opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä