Mistä puhelimen kuoret / suojus ?
Olen ostamassa uutta puhelinta. Ja olen niin uunelo, etten edes ymmärrä puhelimista mitään eli en tiedä, mikä on tuleva puhelimeni. (Nykyinen on mallia "dinosaurus.")
Kun nyt olen hankkimassa uutta puhelinta, niin haluan siihen hienot kuoret/suojat, mikä lie nimeltään.
Tarkoitan näitä ja tässä ainoa, jonka löysin (ja sekin on vain iPhone5:lle):
Oleellista siis olisi, että korttien paikka olisi puhelimen oikealla puolella eli ns. leftie. (korttien paikka ei saa olla puhelimen vasemmalla puolella tai alla.) Lisäksi jos suojassa olisi kaunis kuva niin olisin onnellinen.
Mistä itse ostat kännykällesi suojat? Mistä löytäisin enemmän vaihtoehtoja? Enkä osaa hakea oikeilla hakusanoilla kun googgeli ei löydä?
Kommentit (34)
Lataa Wish sovellus. Siellä paljon 1€ lähtien +posti 1€. Luotettava ja voi tilata myös laskulla. Ainoa miinus että toimitus kestää noin kuukauden.
Ostan topshop.comista iPhone6:seeni kuoria. Siellä on hienoja ja persoonallisia, eikä kaikilla ole samanlaisia.
Mainos.
Puhelimen suojakuoret netistä. Www.suojaapuhelin.fi
Laaja valikoima puhelimen suojakuoria, panssarilasit, laturit ja kaapelit. Ps. Löytyy myös iphone suojakuoret.
No nyt mä vasta käsitän miksi mun ja tyttären on niin ikävä käyttää noita lompakkomallisia kuoria, vaikka muut ei niissä mitään ongelmaa koe.
Onko pakko olla lompakkomallinen?Miten olisi Tyyliin sopiva nätti takakuori ja panssarilasi näytön suojaksi?
ebaystä hae termeillä case tai cover ja puhelimen merkki ja malli.Ja panssarilasin kohdalla sama terminä tempered class.
Puhelimen kuoret ja näytönsuojat netistä
Kuoret puhelimeen sivustolta löydät tietoa puhelimen kuorista yms. Löytyy tietoa mistä kannattee ostaa puhelimen kuoret.
Itse olen ostanut puhelimen kuoret ja usb kaapelit www.suojaapuhelin.fi verkkokaupasta. Tuotteet tulivat nopeasti perille. Hinnat oli kohtuulliset. En jaksanut alkaa tilamaan kiinasta koska tarvin puhelimeen kuoret nopeasti..
Ehdottomasti laajin kuorivalikoima löytyy Tyyliluurista. Postikulutkin ovat vain 1 euroa per tilaus.
Tänään sain vihdoin ihanan suojakuoren puhelimeeni!!! Tilasin mobiilitukusta tällaiset Inkit kuoret https://mobiilitukku.fi/puhelimet/samsung/galaxy-a3-2017-kuoret/samsung… Sain ne tänään, äkkiä paketti auki, ihastunut huokaisu ja kuori paikoilleen! Vihdoin sain mun puhelimeen tollaset värilliset ja kuvioidut kuoret. Ei voi kun suositella, koska tilasin eilen, sain tänään, eikä postikuluja <3
Onko kukaan tilannut tuolta mitään.
Tuleeko tilatut tuotteet ehjänä perille perille vai meneekö rahat.
Mikä on ollut todellinen toimitusaika.Pitääkö myyjän tiedot paikkansa.
Edellyttää,että varastossa löytyy ja toimitus heti.
Puhelinkuoret.fi
Puhelimen Kuoret - Suojakuoret, Kotelot, Suojat, Näytönsuojat
puhelintarviketukku.fi sivuston palveluihin olen itse ollut tyytyväinen.
Täällä on ainakin ilmainen toimitus ja hyvät valikoimat: http://www.kukkuluuri.fi