Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-innokas mies

Vierailija
11.08.2014 |

Löytyisiköhän täältä neuvoja? Tutustuin n. viikko sitten deittisovelluksen kautta komeaan ja mukavan tuntuiseen mieheen. Mies tuntui ensimmäiset pari päivää ihan unelmalta, kunnes alkoi uusia luonteenpiirteitä tulla esiin. Äärimmäinen aktiivisuus nimittäin! Tuntuu että tulen hulluksi, kun mies haluaa jutella aamusta iltaan... Väkisinkin tulee tunne, että mies on joko epätoivoinen tai hirveä takertuja... Hullu mies ei missään nimessä ole, ei voisi ammattinsa puolesta ollakkaan. Hirveän vaikea vaan uskoa tyypin olevan epätoivoinen, sillä on oikeasti todella komea, hyväkroppainen, mukava, huumorintajuinen ja herrasmiesmainen. Todellinen häkeltyminen kuitenkin tapahtui miehen kertoessa mitenkä ei voisi/haluaisi rehellisen luonteensa takia tutustua kehenkään naiseen enää minuun tutustuttuaan. MITÄ IHMETTÄ? Tuo tuntui myös selkeältä vihjaukselta minulle, etten mielellään saisi enää muihin miehiin tutustua.... :O Ymmärtäisin jos oltaisiin tavattu edes kerran, muttei olla ehditty vielä.. Mies myös sanoi mun vieneeni juuri ison palan hänen sydämmestään nähdessään lähettämäni kuvan itsestäni hänelle..(?!?) Onko tämmöinen normaalia?? Uskaltaako tämän tyypin kanssa edes lähteä treffeille? Saanko hänestä elinikäisen takertujan, jos vaikka itse en juttua haluaisi jatkaa? Asiallisia vastauksia odotellessa...:)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kovin nuori tyyppi kyseessä, vanhemmalta pitäisin outona.

Vierailija
2/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin narsisti. Ole varuillasi! Noin ne just aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisiti?

Vierailija
4/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20-vuotiaita ollaan molemmat, kuitenkin alle 25n. Narsismi kävi mullakin mielessä, mutta olis ihan todella todella vaikea uskoa tästä tyypistä. Yleensä olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä ihan kirjoitustavankin perusteella, ja siksi en olekaan koskaan esimerkiksi eksynyt treffeille sellaisten miesten kanssa, jotka olusivat olleet erilaisia kun kuvittelin..

Vierailija
5/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis olen.

Vierailija
6/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jatkaisi. Joku tollanen "en enää edes halua tutustua muihin" jo ENNEN tapaamista on vaan hyvin epäilyttävää.

Vierailija
7/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo kummallista jos kirjoittelee tuollaisia ennen ensimmästäkään tapaamista

Vierailija
8/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Jos mies olisi narsisti, niin mihinkä he ylipäätänsä sitten tähtäävät? Mies on muuton todella avoin, ja rehellinen niin kun on sanonutkin olevansa, netistä saa yllättävän paljon selville onko ihminen sitä mitä väittää olevansa. Sinisilmäinen tai tyhmä en siis ole, miksikä halusinkin täältä tulla kyselemään neuvoja sekä kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta... Kiitos vastauksista tähän mennessä!

Vierailija
9/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudolta vaikuttaa tollanen. T. Mies

Vierailija
10/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata että täältäkin näköjään voi saada näin hyviä ja asiallisia vastauksia! Kiitos niistä. Mä olisin edelleen vailla ihan omakohtaisia kokemuksia omaavia, että olisiko mies voinutkin osoittautua tervejärkiseksi romantikoksi?

-AP

Vierailija
11/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla vaan helposti innostuva luonne. Itsekin olen impulsiivinen tyyppi, ja jos tapaan jonkun kivan ihmisen, voin viestitellä koko ajan. Parasta on se, jos toinenkin on vilkas ja nopea. Minusta on parasta kun hommat etenevät. Toisaalta aika erikoista olisi jos vaatisi sinua sitoutumaan häneen jo ennen tapaamista... Ehkä hän vaan yrittää tehdä tunteitaan selväksi itselleen, eikä osaa pitää omia ajatuksiaan omana tietonaan vielä tässä vaiheessa. Liika rehellisyys pelottaa monia.

Vierailija
12/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut puhelimessa hänen kanssaan? Oletko aivan varma, että ne on hänen kuvansa?

Mitä jos hän onkin lipevä auervaara, jolla ei ole töitä ja on aikaa lirkutella monellekkin naiselle?

MUTTA hän voi olla myös ujo, kunnollinen, romantikko, rehellinen, hyvätapainen, kunniallinen, herkkä.. Heitä on harvassa. Onneksi, maailmassa on hyviäkin miehiä, joihin voi törmätä joskus.

Voihan hän toki olla läheisriippuvainen, kaksisuuntaisen mielialahäiriön omaava tappajan alku!

OIKEESTI, se joka ei elä, ei voi mitään saada. Koita olla aikuinen ja päättää itse tapaatko vai et,

et varmasti menetä mitään.. mutta muista olla varovainen silti!

Vierailija
13/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että henkilö on se kuka sanoo olevansa. Olen ottanut selvää siis netistä, hänen profiileistaan muualla jne. Kaikki täsmää. Hän kertoilee myös niin yksityiskohtaisesti ammatistaan(palomies) ettei kukaan sekopää niitä kykenisi keksimään. Ollaan myös lähetetty monesti toisistamme ns. sen hetken kuvia, ja ihan on se mies kuvissa joka kuuluukin :) Soiteltu ei vielä olla, mutta siitä on kovasti puhuttu. Ollaan aika ujonoloisia molemmat, niin yksi puhelukin voi olla maatamullistavan jännittävä asia.. -AP

Vierailija
14/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:47"]

Olen satavarma, että henkilö on se kuka sanoo olevansa. Olen ottanut selvää siis netistä, hänen profiileistaan muualla jne. Kaikki täsmää. Hän kertoilee myös niin yksityiskohtaisesti ammatistaan(palomies) ettei kukaan sekopää niitä kykenisi keksimään. Ollaan myös lähetetty monesti toisistamme ns. sen hetken kuvia, ja ihan on se mies kuvissa joka kuuluukin :) Soiteltu ei vielä olla, mutta siitä on kovasti puhuttu. Ollaan aika ujonoloisia molemmat, niin yksi puhelukin voi olla maatamullistavan jännittävä asia.. -AP

[/quote]

Itse pahanilmanlintuna alkaisinmiettiä onko miehessä jotain vika.

Jos on komea palomies, sellaisella on vientiä vaikka muille jakaa vaikka mies olisi kuinka ujo.

Vierailija
15/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa romanttiselta, joskin kokemattomalta tapaukselta. Ennen tapaamista ei voi tietää, onko kemiaa (eli seisooko heti) vai ei, joten sydän saisi olla sitä ennen . Tapaisin huolettomin mielin.

Vierailija
16/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi komea mies on vapaana? Ikä? Ole tosi varovainen

Mulla oli kerran kirjeenvaihtokaveri, joka muutaman kirjeen jälkeen ilmoitti olevansa rakastunut muhun ja kyselleensä mulle jo työpaikkaakin kunnastaan. Se kirjeenvaihto loppui siihen. Tuli tunne, että musta tulee takertujan vanki. Kyseessä voi olla sairaalloisen mustasukkainen kontrolloiva tyyppi, jonka aikana et voi morjestaa edes naapurin kyttyräselkäistä spedeä.

Vierailija
17/60 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin vähän aikaa sitten netin kautta miehen, joka oli myöskin hyvin yli-innokas. Hän oli parin viestin jälkeen ihan hullaantunut, ja kun annoin hänelle numeroni (mietin tarkkaan, uskallanko), hän soitteli tosi pitkiä puheluita ja hehkutti sitä, miten hyvä fiilis hänellä on tästä jutusta. Olisi halunnut nähdä heti seuraavana päivänä ensimmäisestä puhelusta (vaikka heti aamusta!), mihin en ihan lupautunut, mutta parin päivän päästä kyllä nähtiin.

Treffeillä mies oli ihan suuna ja päänä, selitti suunnilleen koko elämäntarinansa läpi kaikkine käänteineen. Minulla jäi tuosta vähän sellainen olo, että oli maalaillut hyvin selkeän kuvan sille, mitä on etsimässä ja näki, että minä olisin sopinut tuohon kuvaan. En kuitenkaan tuntenut ihan samoin, joten päätin, että en halua miestä enää uudelleen nähdä. Tästä kerroin myös hänelle, ja yhtä vähän katkeramman kuuloista viestiä lukuunottamatta hän ei alkanut minua häiriköimään tai mitään vastaavaa. Ei nyt mikään ikävä tunne jäänyt kuitenkaan tuosta, tulipa koettua. Onnea treffeille ap, toivotaan, että menee kivasti! :) Miehiä on erilaisia, näkemällä ja tutustumallahan se selviää, millainen tapaus on kyseessä.

Vierailija
18/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi nykyaikana deittailla. Tapasin puolison ihan kasvokkain 20v sitten .

M40

Vierailija
19/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu kun "hälytyskellot" soivat, itse olisin kyllä varovainen tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
20/60 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:38"]

Eikös narsismi viittaa itserakkauteen eikä tuollaiseen toiseen henkilöön kohdistuvaan pakkomielteiseltä kuulostavaan käytökseen? Korjatkaa, jos olen väärässä.

T. Utelias

[/quote]

Siinäpä se. Itserakkaudesta ei ole kysymys, vaan itsekeskeisyydestä. Kun patologisesti itsekeskeinen rakastuu toiseen ihmiseen, se tapahtuu juuri noin, totaalisesti, mieluiten ilman mitään todellisuuskontaktia. Kaikkihan rakastuessaan ihastuvat käsitykseensä toisesta ihmisestä ja siitä, että tämä vaikuttaisi sopivan niin hyvin hänelle suunniteltuun rooliin. Normaalit ihmiset tietävät tämän ja odottavat uteliaina, minkälaiseksi toinen sitten todellisuudessa paljastuu. 

Paatunut narsisti sitten jo tietää itsekin hyvin, että tarvitsee toista vain tyydyttämään tarpeensa, eikä odota tältä muuta. Sekin kuitenkin voi johtaa melkoiseen pelotteluun ja pakottamiseen, ettei uhri uskaltaisi karata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä