Mitä mieltä? Suomalaisäiti 18 päivää synnytyksen jälkeen. Kuva
Ainon blogissa haastettelu miten välttää lihominen raskauden aikana. Mitä mieltä äidistä, joka laihtuu neljä kiloa, koska menettää lihasmassaa? Kuva 18 päivää synnytyksen jälkeen. Postaus 10.8
Kommentit (73)
Näyttää anorektikolle. Liekkö syömishäiriöitä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:08"]
Mulla oli jo viikossa kadonnut, mutta vauva oli pieni eikä siten mahakaan iso ollut, sf-käyrästön alarajalla.
Minkäkokoisen tuo synnytti, kerrotaanko jossain?
[/quote]
Iso tyttö. 3400kg.
[/quote]
Iso? rääpäle
[/quote]
Joo tosi rääpäle 3400 kiloa painava vauva. AV-mammat on niin tyhmiä, ettei edes tajua gramman ja kilon eroa... huoh
Oho! Ei todellakaan näytä siltä että oisi lapsen saanut niin vähän aikaa sitten :D
Oho! Ei todellakaan näytä siltä että oisi lapsen saanut niin vähän aikaa sitten :D
On kyllä upeassa kunnossa. Voi kun saisin itseäni niskasta kiinni ja jaksaisin kuntosalille
Vautsi! No, itsekin menetin lihasta raskauden aikana. Tilalle tuli läskiä. Sitten laihduin nopeasti (kolmessa kuukaudessa) raskauden jälkeen samanpainoiseksi kuin olin raskautuessani. Vatsa ja reidet olivat silti isommat vaikka vaakalukema näytti samaa.
Olen kuitenkin ihan eri "tasolla" tämän haastatellun naisen kanssa. Minulla ei ole koskaan ollut noin timmiä kroppaa.
Vauva herää 5 krt/yössä ja kitisee illat, mistääköhän saisi energiaa salille
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:03"]Vauva herää 5 krt/yössä ja kitisee illat, mistääköhän saisi energiaa salille
[/quote]
Aina löytyy selityksiä, laiska kun olet, älä syytä vauvaa siitä.
Mulla oli jo viikossa kadonnut, mutta vauva oli pieni eikä siten mahakaan iso ollut, sf-käyrästön alarajalla.
Minkäkokoisen tuo synnytti, kerrotaanko jossain?
Missä on lööpit nyt, kun suomalaisnainen tekee sen. Eikä muuten ole ainoa.
Siis eihän tuo kuva kovin paljon kerro, sivuprofiili olisi paljastavampi ja ilman noita muotoilevia pöksyjä.
Hyvät sille. Siis oikeasti. Eihän se kenestäkään kiva ole rupsahtaa. Itse kun joskus pääsisin tuohon kondikseen niin olisi mahtavaa. Ei vaan mitään toivoa, vaikka kuntosali lähellä, oikea safkailu onnistuu ja aikaa on.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:10"]
Onko nuo tissit aidot?
[/quote]
Uskon että on. Synnytyksestä on 18päivää, joten tissit ovat maitoa täynnä?
Mä en oikein pidä hyvänä tätä trendiä. Itse olen pitkän linjan fitnessmamma ja treenannut kovaa iät ajat. Raskaanaollessa ja synnytyksen jälkeen saa antaa kehon levätä, muutama kilo on ihan hyvä antaa tulla. Ei raskaus tai kaksi kaada fitnesselämäntapaa. Vaurioriskit kasvavat liian aikaisesta treenaamisesta.
Kyllä multakin katosi lihaskiloja, tuli rasvaa tilalle, mutta palasihan se keho aikanaan hienoon kuntoon. Ei ole kiire. Vuosi taukoa siinä satavuotisessa elämässä on vähän.
Vauva ensin. Sinänsä on hyvä, ettei nykyään kiloja anneta rajattomasti tulla, niistä on kuitenkin työläämpää sitten päästä eroon.
Siis onko jotenkin poikkeuksellista jos EI läskisty raskausaikana, itse luulin että on päinvastoin tai siis että se painonkeruu on niin maltillista että suurimmalla osalla se on lähteny ekojen viikkojen aikana.
Minulla lähti se maha heti pois synnytyksen jälkeen, ei mikään iso ollut raskaanakaan. Ja ei jäänyt mitään nahkaa. Naurattaa aina kun hoplatetaan noista että uuuuh synnytyksestä vain 2 kk, mikä palautuminen!!
En tunne ketään joka olisi ollut läski synnytyksen jälkeen.