Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään selvinnyt, miksi niiden naisrantalentopallopelaajien on pidettävä pikkupöksyjä?

Vierailija
29.07.2021 |

En viitsi ruveta etsimään lajin kansainvälistä sääntökirjaa, mutta olisiko kenelläkään kertoa virallista syytä näiden pe*sepöksyjen pidolle? Miten ne edistävät lajisuoritusta?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne oikeasti taida edistää lajisuoritusta. Eikö noi norjalaiset sanonut että parempi pelata niissä vähän pitkälahkeisissa. Mutta luulen että kyseisen organisaation ylin johto on täynnä keski-ikäisiä miehiä. 

Vierailija
2/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ison miesporukan juttuja sivusta kuuntelin. Ei kukaan katsois muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden perustelun olen kuullut että kyseessä on lähinnä lipunmyyntitulojen boostaus.

Vierailija
4/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, ilman housuja pelaamista jotkut tiukkapipot pitävät siveettömänä- käytetään siis pikkupöksyjä!

Vierailija
5/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nykysäännöillä tarvi pitää. Pidemmätkin käy.

Vierailija
6/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama syy kuin muillakin naisilla rannalla

Vierailija
7/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänruokaa

Vierailija
8/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Kun minä menen rannalle, olen vapaa itse päättämään missä pöksyissä tunnen oloni mukavaksi. Jos ulkoa päin ruvetaan määräämään, mennään pieleen oli sitten määräily kumpaan suuntaan tahansa.

Vierailija
9/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne säänöthän muuttui juuri

Vierailija
10/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää pakko pelata pikkupöksyissä mutta kun niihin on tottunut ja saa näkyvyyttä 👍

Vierailija
11/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Kun minä menen rannalle, olen vapaa itse päättämään missä pöksyissä tunnen oloni mukavaksi. Jos ulkoa päin ruvetaan määräämään, mennään pieleen oli sitten määräily kumpaan suuntaan tahansa.

kuka on sinua määräillyt? Rantalentiksessä saa pukeutua miten haluaa.

Vierailija
12/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan jo aivan selvää se, että miehet haluavat tuijotella naisten peppua ja tissejä ja sen jälkeen säätävät nämä surkeat säännöt naisia kohtaan. Että ihan tulee sakkoja, jos pukeutuu shortsiasuun? Tämä on nyt pervo perttien säätelemä laki. Ja miehet saavat pukeutua, kuin lystää. Niin ne pervo miehet säätää. Pitäisi nousta kapinaan näitä typeryksiä vastaan. Pelaaminen ei ole oikeastaan enää naisille urheilulaji, kun pitää samalla esitellä peppuvakoaan ja rintsikoissa. Hävettäkää te miehet, jotka säätävät näitä lakeja, että ihan sakkojen uhalla. Haluan sanoa kaikille naisille, jos yksikään mies säätää teidän pukeutumista, niin eroa joukkueesta, jos kaikki naiset ympäri maapalloa yhtyvät tähän, niin ei ole enää naisjoukkueita, millä muut rahastaa. 

13/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä nykysäännöillä tarvi pitää. Pidemmätkin käy.

Olympialaisten sääntöjen mukaan ne täytyy olla päällä.

Vierailija
14/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan jo aivan selvää se, että miehet haluavat tuijotella naisten peppua ja tissejä ja sen jälkeen säätävät nämä surkeat säännöt naisia kohtaan. Että ihan tulee sakkoja, jos pukeutuu shortsiasuun? Tämä on nyt pervo perttien säätelemä laki. Ja miehet saavat pukeutua, kuin lystää. Niin ne pervo miehet säätää. Pitäisi nousta kapinaan näitä typeryksiä vastaan. Pelaaminen ei ole oikeastaan enää naisille urheilulaji, kun pitää samalla esitellä peppuvakoaan ja rintsikoissa. Hävettäkää te miehet, jotka säätävät näitä lakeja, että ihan sakkojen uhalla. Haluan sanoa kaikille naisille, jos yksikään mies säätää teidän pukeutumista, niin eroa joukkueesta, jos kaikki naiset ympäri maapalloa yhtyvät tähän, niin ei ole enää naisjoukkueita, millä muut rahastaa. 

Olet monta vuotta myöhässä.

Vierailija
15/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Norjan joukkue sai sakot, kun oli shortsi asuissa? Että ihan paperilla luki, kuinka pitää pukeutua. Ja naiset saivat sakot? Pervot taas Norjalla asialla, missä naista voi taas halventaa ja käytöstavat nolla tasoa. Miehet ovat taas tissien ja perseen perässä, ei sillä ole mitään merkistystä, kuinka joukkue pärjää. Haha, että ihan sakot saivat naiset. Minä myös haluan miehille samat sakot, jos esiintyvät ylipitkissä housuissa, kyllä se muna tulee vilkkua sieltä housujen välistä tai muuten tulee sakko!!  Eli samat säännöt miehille!

Vierailija
16/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten urheiluun ei ole katsojia jos ei paljastella. Naiset ei käy katsomassa naisten urheilua.

Vierailija
17/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ison miesporukan juttuja sivusta kuuntelin. Ei kukaan katsois muuten.

Miehet on niin helppoja. Vahan tisseja vilauttaa niin niiden katse lasittuu ja kieli roikkuu suusta. Eivat kuule eivatka nae mitaan muuta.

Vierailija
18/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pervot saavat katsella antaumuksella sisäisesti läähättäen.

Vierailija
19/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji on sen verran tylsä ja lapsellinen, ei muuta katsottavaa.

Vierailija
20/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies urheilijoille pitäisi antaa jokin leima otsaan, että olen käyttänyt naisia hyväkseni seksuaalisesti. Siis kaikille mies urheilijoille leima otsaan, että kaikki näkevät!! Ja myös se leima otsaan näille urheilun mesenaateille, se suurin leima otsaan. Esim. "Olen täysin paska aivo."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi