Onko kenellekään selvinnyt, miksi niiden naisrantalentopallopelaajien on pidettävä pikkupöksyjä?
En viitsi ruveta etsimään lajin kansainvälistä sääntökirjaa, mutta olisiko kenelläkään kertoa virallista syytä näiden pe*sepöksyjen pidolle? Miten ne edistävät lajisuoritusta?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä rannalla esitellään vapautettuja nännejä ja voimaannuttavia paljaspakarabikinejä.
On eriasia, kun rannalle menijä itse valitsee asunsa / asuttomuutensa, kun saadaksesi kisata harrastuksessa joudut pukeutumaan pikkubikeihih, onneksi säännöt muuttuivat!
Mietinpä vaan kuinka paljon noilla menee hiekkaa toosaan kun hyppelee sellaiset pikkupöksyt jalassa.
Ap on joku nudistitrollaaja. Poistoon.
No, naisten urheilussa katsottavaa on ne tiukat kropat, joten mitä enemmän paljasta pintaa, sitä enemmän minua ainakin kiinnostaa katsoa. Se urheilusuoritus on aika toisarvoinen.
Vierailija kirjoitti:
No, naisten urheilussa katsottavaa on ne tiukat kropat, joten mitä enemmän paljasta pintaa, sitä enemmän minua ainakin kiinnostaa katsoa. Se urheilusuoritus on aika toisarvoinen.
Naisten suoritukset ovat ihan yhtä kovan työn takana kuin miestenkin suoritukset. Älä yhtään vähättele.
Ammattiurheilijalle kroppa on työväline mitä ylpeästi esittelevät. Tuhansia tunteja treenanneet niin kelpaahan timmiä kroppaa esitellä urheillessa 👍
Lajissa käytetään tuollaisia vaatteita, koska ne näyttävät hyvältä ja silloin peliä on kivempi seurata. Pelaajat voivat harjoituksissa käyttää varmasti pidempiä vaatteita, jos ne ovat mukavammat, mutta kisoissa täytyy huomioida myös katsojat. Rantalajina bikinit ovat oikein luonteva peliasu, miehille taas pidemmät shortsit koska harvemmin miehet uimarannalla kulkevat pienissä uimahousuissa pitkien uimashortsien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suoritukset ovat ihan yhtä kovan työn takana kuin miestenkin suoritukset. Älä yhtään vähättele.
Toki ovat, en sitä väittänytkään. Tarkoitin, että minua ei kiinnosta ne suoritukset, ihan sama kuka voittaa jne. Ne timmit vartalot kiinnostaa ja kiihottaa. Esimerkiksi juoksijoilla on uskomattomat reidet ja peräsimet.
Joo, kyllähän nuo pöksyt vähän häiritsee, ilman olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Lajissa käytetään tuollaisia vaatteita, koska ne näyttävät hyvältä ja silloin peliä on kivempi seurata. Pelaajat voivat harjoituksissa käyttää varmasti pidempiä vaatteita, jos ne ovat mukavammat, mutta kisoissa täytyy huomioida myös katsojat. Rantalajina bikinit ovat oikein luonteva peliasu, miehille taas pidemmät shortsit koska harvemmin miehet uimarannalla kulkevat pienissä uimahousuissa pitkien uimashortsien sijaan.
Minä kyllä katson mieluummin miehiä speedoissa, ja meidän rannalla käykin yksi komea mies joka käyttää punaisia speedoja.
Tosin en tiedä urheillessa, että onko miehillä vaarana et vaikka munat pullahtaa sieltä pienten speedojen haaruksista esiin tms.?
Naisillahan ei ole tuollaista vaaraa, kun alapäässä ei roiku mitään ja urheilijoilla on niin pienet tissit, että ei nekään mihinkään pullahtele.
Järkyttävintä että saa sakot jos ei suostu. Ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ovat, en sitä väittänytkään. Tarkoitin, että minua ei kiinnosta ne suoritukset, ihan sama kuka voittaa jne. Ne timmit vartalot kiinnostaa ja kiihottaa. Esimerkiksi juoksijoilla on uskomattomat reidet ja peräsimet.
Samoin, mutta ei minua kyllä kiinnosta miestenkään kohdalla pätkääkään kuka voittaa, ellen sitten itse ole kilpailemassa. Toki seksiä tihkuvien kroppien lisäksi tekninen suoritus tuo lisäksi sen oman mausteensa, mikä tekee urheilusta seuraamisen arvoista. Muutahan tarjottavaa urheilulla ei ole, mitä ei saisi enemmän ja parempaa esim. musiikista tai elokuvista.
Rantalentopalloilijat eivät kiinosta, mutta tavalliset lentopallonaiset ovat sexyjä, upeat reidet, tiukka peppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, mutta ei minua kyllä kiinnosta miestenkään kohdalla pätkääkään kuka voittaa, ellen sitten itse ole kilpailemassa. Toki seksiä tihkuvien kroppien lisäksi tekninen suoritus tuo lisäksi sen oman mausteensa, mikä tekee urheilusta seuraamisen arvoista. Muutahan tarjottavaa urheilulla ei ole, mitä ei saisi enemmän ja parempaa esim. musiikista tai elokuvista.
Jaa, minua kyllä kiinnostaa esim. miesten jääkiekko siksi, että kannatan tiettyjä joukkueita. Naisten jääkiekossa taas ei ole mitään katsottavaa, kun varusteet peittää kaikki paikat ja taklatakaan ei saa.
Siksi että vanhat äijät saa hakata lapaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä katson mieluummin miehiä speedoissa, ja meidän rannalla käykin yksi komea mies joka käyttää punaisia speedoja.
Tosin en tiedä urheillessa, että onko miehillä vaarana et vaikka munat pullahtaa sieltä pienten speedojen haaruksista esiin tms.?
Naisillahan ei ole tuollaista vaaraa, kun alapäässä ei roiku mitään ja urheilijoilla on niin pienet tissit, että ei nekään mihinkään pullahtele.
Tuskin miehilläkään on mitään oikeaa pullahtamisvaaraa. Ei ne kenenkään vehkeet ole niin roikkuvat, etteikö niitä pystyisi tarpeeksi tukevilla uikkareilla hallitsemaan.
Rantalentopallo on naurettava laji, lentopallo vain vähän parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja Norjan joukkue sai sakot, kun oli shortsi asuissa? Että ihan paperilla luki, kuinka pitää pukeutua. Ja naiset saivat sakot? Pervot taas Norjalla asialla, missä naista voi taas halventaa ja käytöstavat nolla tasoa. Miehet ovat taas tissien ja perseen perässä, ei sillä ole mitään merkistystä, kuinka joukkue pärjää. Haha, että ihan sakot saivat naiset. Minä myös haluan miehille samat sakot, jos esiintyvät ylipitkissä housuissa, kyllä se muna tulee vilkkua sieltä housujen välistä tai muuten tulee sakko!! Eli samat säännöt miehille!
ERI LAJI!!! se oli käsipalloa, ei lentistä.
Varttuneemmat pelaajatkin jo sitten parisuhteessa ja vilauttelu jo koetaan siten kiusalliseksi ja sinkut taas nauttii huomiosta.
Hyvä huomio!
Minä en ole ollut ikinä kiinnostunut penkkiurheilusta, mutta naisten urheilua voisin alkaa ihan solidaarisuudesta seuraamaan.
Kyllä siitä varmasti jotain fiilistä itsellekin saa, tekee itselläkin mieli urheilla kovemmin.
N28