Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen aloittava tyttäreni on todella kaunis

Vierailija
10.08.2014 |

Viimeinenkin lapsenpyöreys alkaa olla kadonnut. Tytöllä on pituutta, upeat hiukset ja kasvonpiirteet. Rumaksi aikoinaan haukuttuna olen onnellinen hänen puolesta. Ehkä teini-ikä on hänelle helpompaa kuin minulle, toivottavasti.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Laita kuvia.

Vierailija
22/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! :) Meillä taas on ruma (myös poika itse sanonut) 14-vuotias poika, joka näyttää 10-vuotiaalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus voi olla teinille kirous. Pojat parveilevat hormonihuuruissaan ympärillä, ja imartelu saa nuoren tytön pään sekaisin. Pian pääset mummiksi, onnea!

Vierailija
24/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Toivottavasti kerrot sen myös hänelle, ja isänsä myös. :)

Vierailija
25/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittäisin enemmän siihen opiskeluun huomiota ja ohjaisin tytärtäkin siihen suuntaan.

Näin niitä pissiksiä tuleekin, näemmä, kun mutsillekin on tärkeitä miltä lärvi näyttää.

Vierailija
26/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkonäkökö sen määrää?

Vierailija
27/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei peitä kauneuttaan liiallisella meikillä.

Vierailija
28/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttös voi sit varautua paskan puhumiseen ja selkäänpuukottamiseen, koska kateellisia riittää :) Itte onneks oon "puhjennut kukkaan" vasta nyt vuoden sisän, lukios teinit osaa olla jo vähän järkevämpiä.

n16

Vierailija
29/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun missikisat tähtäimeen ja jääkiekkoilija boyfrendiksi, niin avot, unelmat ovat täyttyneet, viis opiskelusta.

Vierailija
30/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ainakin helpottaa koulunkäyntiä olla kaunis ja suosittu. Itse olin söpö lapsi, teininä todella ruma ja koulukiusattu. Kaunistuin vasta päälle parikymppisenä.

Vierailija
31/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tytärtä silti haukutaan rumaksi? Kauneus on ketsojan silmässä ja monella voisi kampaajalla/pukeutumisneuvojalla/ihohoidot auttaa ulkonäköön. Sinulla on sattanut olla yhtälailla kaunis ulkonäkö mutta haukkuminen vienyt itsetunnon.

Se että lapsesi on kaunis, ei tee hänen elämästään vielä helppoa. Saattaa muuttua rumaksi sisältäpäin jos saa siitä yliannostuksen. Parasta mitä lapselleen voi tehdä on että rakentaa hyvän ystävyyssuhteen jolloin lapsi uskaltaa puhua tunteistaan jos tulee kiusatuksi ja voisit enempi tukea lapsen sisäistä kauneutta -jolloin hän ei muutu rumaksi sisältään.

Tunnetko lastasi? Millainen hän on? Ei se ulkoinen kauneus ole kuin sinun mielipide ja kauniitakin voidaan kiusata.

Vierailija
32/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, minun tyttäreni on jo aikuinen, korkeasti kouluttautunut kaunotar. Ja hänellä on makua ja rahaa ostaa kauniita, laadukkaita klassisia vaatteita. Hoikka on ja pitää kunnostaan huolta.

Mikä parasta, on rakastava, ystävällinen ja huolehtiva vaimo, äiti, tytär ja sisar veljelleen. Kovasti tuntuu olevan tykätty myös työssään, esimies ja oppilaat ja heidän vanhempansa ovat kertoneet. Kovasti on tytär kuulema äitinsä nököinen, otan kohteliaisuutena.

Vierailija
33/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on että on luokkakavereilla mitä panna.

Vierailija
34/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaunotar varttumassa ja olen taas vähän kauhuissani siitä. Tuntuu että tavallisen näköinen saisi kasvaa vähän paremmin "rauhassa". Tyttö on myös tosi hyvä koulussa ja koitan kehua häntä ennemminkin fiksuksi, aikaansaavaksi,  reiluksi kaveriksi, empaattiseksi, hyväksi urheilijaksi ym. kuin ulkonäöstä. 

Vierailija
35/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä vastauksia ap on saanut. Minullakin on saman ikäinen kaunis tytär. Ei hän silti ole pissis tai harrasta seksiä poikien kanssa. Miksi kauneus tekisi sellaiseksi?

Tyttäreni ei välitä ulkonäöstään paljon, ei meikkaa, pukeutuu urheilullisesti.

Itse en ollut kaunis sen ikäisenä (ja nyt olen ruma). Olen onnellinen, että tyttäreni on kaunis, koska tässä maailmassa kauneus näyttää silottavan tietä joka paikassa. 

Vierailija
36/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka äiti nyt ei omaa tytärtään kauniina pitäisi...

Vierailija
37/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmääni kaikki tuon ikäiset tytöt ovat todella kauniita. Omilta yläaste-ajoilta muistan ettei luonnollista kauneutta kauheasti arvostettu vaan ne keillä oli pissistyyli olivat suosittuja. Toivottavasti ei enää ole näin.

Vierailija
38/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:35"]

Kiinnittäisin enemmän siihen opiskeluun huomiota ja ohjaisin tytärtäkin siihen suuntaan.

Näin niitä pissiksiä tuleekin, näemmä, kun mutsillekin on tärkeitä miltä lärvi näyttää.

[/quote]

Mitäs sitä opiskelee jos on nätti... pokaa sit jonkun jääkiekkoilijan tai formulakuskin ja elää siivellä ;)

Vierailija
39/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisissä on paljon kauniita ja hoikkia. Useimmilla on kasvupyrähdys juuri mennyt, joten vartalo on pitkä ja hoikka. Sitten kun 9 luokka lähestyy alkaa tulla jo naisellisia muotoja, lantio levenee yms. Sitten vasta näkee sen tulevan vartalon oikeat muodot.

Mutta nättejä ovat nuo tytöt, ja eihän Se tarkoita sitä että joutuu ongelmiin. Pissikseksi tulee ihan muista syistä. Yleensä silloin kun on huono itsetunto, pitää vetää kilon meikki ja leikkiä kovista.

Vierailija
40/46 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on ihana asia. Se ei ole ollenkaan itsestäänselvyys. Itse en ollut nuorena kaunis. Jotenkin sitten vasta myöhemmin kaunistuin. Tosin hyvin kaunis vartalo minulla oli ollut aina, mutta koska kasvot eivät olleet kuin tavalliset, ei minua oikein kukaan noteerannut. Mutta jotenkin vuodet olivat hyväksi kasvoilleni. 

Soisi jokaiselle kauneutta. Se tekee elämästä helpomman. Niinhän on todettu ihan tutkimuksissakin. Hankalissa kauneusongelmissa puolustan kauneuskirurgiaa.