urheilijamiehet, joilla pullukka puoliso
Minusta tämä yhtälö on kummallinen. Jos samaa safkaa syödään ja eletään yhes ja miten niitä miehiä ei häiritte? Tää on tosi yleistä jopa.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:49"]Niin mut ihmetyttää se elintapojen erilaisuus. Ei se et toinen timmi ja toinen pullukka vaan ne arvot/elintavat jotka siihen johtaa. Eikö erilaiset elintavat, terveyden arvostus tuo ristiriitoja suhteeseen? ap
[/quote]
Pullukka voi olla terve. Kaverini on pullea, ja on 100 varmasti paremmassa kunnossa kuin minä kun käy jumpissa monta kertaa viikossa. Että ei toi sun perustelu nyt ihan päde.
Miksi nää pullukat ei vastaavasti ota sitä aikaa itselleen ja painu lenkille ja salille ja mikä pakottaa kotona olevan puputtamaan pullaa?!ei Se terveellinen syöminen vaadi yhtään enempää aikaa ja kotonakin voi treenata.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:49"]
Niin mut ihmetyttää se elintapojen erilaisuus. Ei se et toinen timmi ja toinen pullukka vaan ne arvot/elintavat jotka siihen johtaa. Eikö erilaiset elintavat, terveyden arvostus tuo ristiriitoja suhteeseen? ap
[/quote]
Ihmiset on erilaisia, siinäpä ihmettelet.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:49"]
Niin mut ihmetyttää se elintapojen erilaisuus. Ei se et toinen timmi ja toinen pullukka vaan ne arvot/elintavat jotka siihen johtaa. Eikö erilaiset elintavat, terveyden arvostus tuo ristiriitoja suhteeseen? ap
[/quote]
Mitä sinä tarkoitat pullukalla? Bmi mitä? Koska minusta pullukka tarkoittaa sellaista vähän pehmeää, mutta ei nyt mitään läheskään satakiloista. Ja jos bmi pysyy alle 30:n, niin silloinhan terveysriskit on aika pienet.
Ja ns. taviksethan on kaikkein terveimpiä, ainakin jos työpoissaolotilastoja katsotaan. Sekä merkittävä ylipaino, että suuri määrä liikuntaa altistaa sairauksille, joskin eri sairauksille ja eri syistä.
Esim. minulla bmi on 25,5, olen siis ihan virallisestikin ylipainoinen. Olen käynyt viimeksi lääkärissä vuonna 2006 (silmätulehdus), sitä ennen joskus kouluaikoina. En ole koskaan edes flunssassa. Ex poikaystävä oli urheiluhullu, keräsi jokaisen flunssan, jota oli sadan kilometrin säteellä ja ravasi lääkärissä polvensa takia.
Suhde kyllä itse asiassa katkesi juuri tuon eron takia. Ei siis terveyden, vaan sen itsekkyyden ja ehdottomuuden takia. Salia tai lenkkiä ei jätetty väliin mistään syystä, ei siis mistään! Kun miehen mummo oli kuolemassa, sen sijaan, että olisi lähdetty sairaalaan, piti mennä salille, koska se oli ykkösprioriteetti. Minulla se hetki oli ensimmäinen, jolloin aloin ajatella, että minkälaisen ihmisen kanssa minä oikeastaan seurustelen... Mies treenasi jouluaattonakin. Olimme vain ihan liian erilaiset. Ruoan suhteen sen sijaan minä ehkä olin enemmän nipo, mies söi vaikka mitä roskaa! Mutta oikeastaan miehen itsekkyys ja juuri se, että mikään ei ollut treenaamista tärkeämpää, oli syy eroon. Ja minä siis lähdin, ei hän.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:11"]
Miksi nää pullukat ei vastaavasti ota sitä aikaa itselleen ja painu lenkille ja salille ja mikä pakottaa kotona olevan puputtamaan pullaa?!ei Se terveellinen syöminen vaadi yhtään enempää aikaa ja kotonakin voi treenata.
[/quote]
Ei mikään pakota, mutta se maistuu hyvältä!
On siinä syy olla läski,koska mies urheilee.voi tsiisus?!!ruhot ylös sohvalta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:16"]
On siinä syy olla läski,koska mies urheilee.voi tsiisus?!!ruhot ylös sohvalta.
[/quote]
Millä ihmeen ajalla kokopäivätyössä käyvä ja perheen pyörittämisestä lähes täysin vastaava perheenäiti harrastaa liikuntaa?
Kyllä sitä kuule voi tulla ylipainoa, vaikkei söisi sipsejä tai hampurilaisia ym kuin pari kertaa vuoteen. Itse aloin lihoa, kun aloin syödä sekä lounaan että päivällisen. Syön myös terveellisemmin kuin mieheni joka on laiha, minä en.
Mikä estää tekemästä iltalenkin tai vaikka päivittäin vartin kahvakuulatreenin?kyllä varmasti on aikaa,asiat tärkeysjärjestykseen,miten palstalla roikkumiseen riittää aikaa?..ei vatsatreenikään kauaa vie.
Voin sanoa, että mies herättää kaikki klo 6 koska haluaa urheilemaan. Odottelen himassa parituntisen ennen töihin lähtöä, kotiin tultua siivoan ym. Mies ei tee mitään kotihommia ja panostaa pelkästään urheiluun ja siihen aikaan kun sille itselle sopii.
Odottelen himassa?!polje vaikka kuntopyörää joutessas,ja vaatikaa nyt naiset jotain tasaarvoa noihin kotitöihin,ei kaikkeen pidä suostua,eikä kukaan pakota pullaa syömään.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:27"]Mikä estää tekemästä iltalenkin tai vaikka päivittäin vartin kahvakuulatreenin?kyllä varmasti on aikaa,asiat tärkeysjärjestykseen,miten palstalla roikkumiseen riittää aikaa?..ei vatsatreenikään kauaa vie.
[/quote]
Ihanaa raskaan työpäivän jälkeen tulla kotiin, tehdä ruokaa, laittaa pyykit ja tiskit, tarkastaa läksyt, tehdä iltapalaa ja sitten iltatoimet, ja kun lapset ovat nukkumassa ja saa nauttia oma aikaa, niin mihinpäs muuhunkaan sitä käyttäisin kuin kahvakuulatreeniin <3
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:07"]Kyllä sitä kuule voi tulla ylipainoa, vaikkei söisi sipsejä tai hampurilaisia ym kuin pari kertaa vuoteen. Itse aloin lihoa, kun aloin syödä sekä lounaan että päivällisen. Syön myös terveellisemmin kuin mieheni joka on laiha, minä en.
[/quote
Tuota et usko itsekään! Päivään kuuluu 5-6 ateriaa, joista 2 lämmintä. Nämä on aina näitä porsaanreikiä joita ylipainoiset löytää, hoh hoo.... Laihtuminen on matikkaa. Ssinä syöt enemmän kuin kulutat. Toki elimistön säästöliekki on oma lukunsa, joka pitäisi joka painonpudottajan tietää.
t. 5 ateriaa päivässä nainen bmi22
En itse tiedä yhtään esimerkkiä, mut aika jännä kun luulis urheilevan miehen haluavan yhtä urheilevan naisen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:38"]En itse tiedä yhtään esimerkkiä, mut aika jännä kun luulis urheilevan miehen haluavan yhtä urheilevan naisen?
[/quote]
Ehkäpä hän haluaa pehmeän naisen eikä kolisevaluista lihaskimppua.
Nyt jo eronneet, mutta Matti Nykänen & Mervi Tapola oli semmoinen pari. Matti urheilija ja Mervi pullea.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:38"]En itse tiedä yhtään esimerkkiä, mut aika jännä kun luulis urheilevan miehen haluavan yhtä urheilevan naisen?
[/quote]
Ehkäpä hän haluaa pehmeän naisen eikä kolisevaluista lihaskimppua.
[/quote]
Juuh ollaanpa sitä heti aggressiivista :D
Pullukan ja kolisevan lihaskimpun väliin mahtuu kyllä normaalipainoinen, ihan tavallinen nainen, joka kuitenkin urheilee.
Meillä mies syö omia ruokiaan, jotka valmistaa myös itse. Muut syömme tavallista kotiruokaa. Olemme kyllä normaalipainoisia, emmekä pullukoita.
Britti kestävyysjuoksija Mo Farrahilla on tukeva vaimo ja ainakin pari vuotta sitten heidän kersansa oli suorastaan läski :)