Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin sängystämme vaalean hiuksen, vaikka olen tumma.

Vierailija
10.08.2014 |

Voiko tuollainen kulkeutua oikeasti vaikka jonkun vaatteen mukana? Kun esittelin löydöstäni miehelle, hän ei reagoinut juuri mitenkään. Luulen, että jos hänellä olisi jotain salattavaa, olisi alkanut armoton puolustelu. Muutenkin mieheni on sellainen, etten oikeasti uskoisi hänestä pettämistä, mutta mistäs sitä koskaan tietää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suora vai kihara?

Vierailija
2/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun eka harmaas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, kuinkahan monesti oon ite tuonut vaik salilta jos minkä värisiä haivenia.

Vierailija
4/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että yksi hius ja yksi kerta voi olla oikeasti sattumaa, eli olisi kulkeutunut vaikka vaatteiden mukana. Jos tämä tapahtuu uudelleen tai löydät useampaan hiuksen pitäisi alkaa hälytyskellojen soimaan. Joskus myös taloyhtiön yleisistä pesukoneista saattaa tarttua vieraita hiuksia. Hyi.

Vierailija
5/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi toisinpäin, miehen puolelta sänkyä löytyi pitkä, hieman kihara, tumma hius vaikka minulla oli lyhyt ja vaalea tukka :D sinänsä hassua ettei mies ole reissannut kuin kauppaan ja takaisin. Vai onko...?

Vierailija
6/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:15"]

Meillä kävi toisinpäin, miehen puolelta sänkyä löytyi pitkä, hieman kihara, tumma hius vaikka minulla oli lyhyt ja vaalea tukka :D sinänsä hassua ettei mies ole reissannut kuin kauppaan ja takaisin. Vai onko...?

[/quote] Se oli sun miehes perskarva.

Vierailija
7/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villatakkiini oli joskus tarttunut pitkä punainen hius. Jos olisin parisuhteessa, olisin saattanut saada sätkyn. Todennäköisesti ihan turhaan, koska hiuksia tarttuu vaatteisiin ja putoaa mihin sattuu.

En välttämättä epäilisi miestä.

Vierailija
8/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka panis vaaleaa jos on tummaakin tarjolla? 

No worries. 

Vierailija
9/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, minäkin löysin sängystämme hiuksia, mutta ne olivat mustia ja hyvin lyhyitä ja suoria ja niitä oli aika monta! Tenttasin mieheltä, kuka on maannut sängyssämme, niin sanoi, että naapurin Musti!

Vierailija
11/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tarttuu mukaan yllättävänkin helposti. Istut johonkin kangaspäällysteiselle tuolille, ystävä käy kylässä tms. Sänkyyn ne kulkeutuu esimerkiksi sukkien kautta. Tai ihan vain niinkin helposti, että se bussin istuimesta tarttunut hius päätyy vaatteista sohvalle, josta se myöhemmin tarttuu yöpukuun ja siirtyy sänkyyn. 

Vierailija
12/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes veti viikseen jotain pinkeää blondimisua, työsti joka asennossa.

Vierailija
13/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on viikseen vetäminen?

Vierailija
14/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile lakanaa keskikohdalta epäilyttävien länttien varalta.

Vierailija
15/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kotoani mustan pitkän hiuksen, olen itse vaaleahiuksinen.

Ja asun yksin, joten voivat varmasti kulkeutua muualtakin kun paikallaolijan päästä ;)

Vierailija
16/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita viitteitä pettämisestä? 

Vierailija
17/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi aikoinaan hälytyskellot soimaan, kun tulin reissusta ja lakanat oli vaihdettu. Mies kun normaalisti ei edes vaivautunut laittamaan sukkiaan pyykkikoriin. Pitkän inttämisen jälkeen sain kun sainkin totuuden miehen touhuista.

Vierailija
18/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa löytyykö samoja myös muualta kämppää, vessan tai olkkarin matosta. Meillä oli kyse pettämisestä.

Vierailija
19/19 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muita viitteitä pettämisestä ei ole, niin ainakin minun mielestä tuo on vähän hakuammuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme