Olikohan virhe valita Posti PostNordin sijasta, kun tilasin Zalandolta
On mennyt jo lähes 4 päivää eikä vieläkään paketti ole tullut Postiin. Olisikohan paketti perillä jo,jos olisin valinnut toimittajaksi PostNordin?
Kommentit (20)
Riippuu siitä kauanko jaksat katsella kun pakettisi tekee selittämätöntä kotimaanmatkailua pitkin ja poikin.
Posti hukkaa paketit eikä toimita kotiin vaikka se kotiinkuljetus on valittu ja maksettu.
Matkahuolto on tuonut paketit kotiin asti eikä ole ainakaan vielä hukannut mitään.
Saiko sen valita, tilasi post nordin kautta ja neljä tavaraa tuli neljässä paketissa kolmena eri päivänä kahdesta eri paikasta viikon - 10pv kuluessa.
Yksi mekko laatikossa, jonka koko oli 15x60x70cm.
Nykyisin monet vaatteet tulevat valmistajalta vaikka tilaa zalandolta.
Kuka hullu valitsee Postin jos on muita vaihtoehtoja tarjolla?
Postnord on paskempi kuin posti. Mulla ei ikinä ole ollut mitään ongelmaa postin pakettien kanssa, ainoastaan kirjeet tulee hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Postnord on paskempi kuin posti. Mulla ei ikinä ole ollut mitään ongelmaa postin pakettien kanssa, ainoastaan kirjeet tulee hitaasti.
Sama täällä. Paljon on tullut tilattua netistä, Postin kanssa ei ole ollut kertaakaan ongelmia viimeisen kymmenen vuoden kuluessa. PostNordin kanssa ei mitään muuta ole ollutkaan kuin ongelmia, välttelen sitä kuin ruttoa.
Kaikista paras on kuitenkin Budbee.
Ei oo tullut vielä Postnordillakaan, su tilasin
Oli. Sama kokemus. Valitsen nykyisn vain Postnordin toimipisteen.
Tilasin Zalandosta eilen aamulla ja paketti oli noudettavissa tänään klo 14. Postin toimittamana tuli lähikaupan noutopisteeseen eli ei tarvinnut lähteä minnekään matkojen päähän etsimään kilpailijoiden pisteitä. Täydellisesti sujui kaikki. Laskunkin maksoin jo!
Paketit rekisteröityy postin/postnordin seurantaan vasta sitten kun ne saapuu suomeen.
Itse tilaan muutamista saksalaisista nettikaupoista. Monesti menee 4-5 päivää siihen että paketti saapuu edes suomeen.
Ja posti on toimittanut aina paljon nopeampaa kuin postnord.
Posti on aina virhe. En tilaa niiden kautta enää mitään, ja jos vaihtoehtona ei muita ole, jätän tilaamatta kokonaan.
Matkahuolto toi päivässä viimeksi perille paketin.
Jos tilasit talvivaatteita niin saattaa ehtiä?
Jaa, minä tilasin Kärkkäiseltä thermocellin torstai iltana ja paketti oli noudettavissa lauantaina Postin lähimmästä automaatista. Tosin harmi, että sitä laitetta ei ehkä saa käyttää kun on vaaraksi kaikille hyönteisille. Tuolla se nyt on paketissa lojunut😒
Zalandon paketit tulivat noin 5 päivässä viereisen K-kaupan noutopisteeseen ja erillinen Adidaksen lähettämä paketti yhtä nopeasti. Postia en sotke tilauksiini, jos vain voin välttää.
Vierailija kirjoitti:
Zalandon paketit tulivat noin 5 päivässä viereisen K-kaupan noutopisteeseen ja erillinen Adidaksen lähettämä paketti yhtä nopeasti. Postia en sotke tilauksiini, jos vain voin välttää.
Asun Jyväskylässä.
Tilasin samaan aikaan kaksi pakettia, toisen toi Posti ja toisen Postnord. Postin paketti tuli nopeasti ja Postnordilla meni VIIKKO KAUEMMIN.
Ensimmäinen virhe on tilata Zalandolta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen virhe on tilata Zalandolta.
Miksi? Sulla on varmaan perustelut väitteellesi.
Itse olen saanut hyvää palvelua ja tuotteet ovat olleet ok. Lisäksi sivuilla on selkeästi kerrottu, jos tuotteen kuljetus tulee kestämään tavanomaista kauemmin.
Samaa ongelmaa. 3/3 pakettia kadonnut tämän viikon aikana...
❓❓❓