Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pettäjä itkee ja pyytää anteeksi ja haluaa armoa kun jää kiinni?

Vierailija
29.07.2021 |

Miksi pettää ensinnäkään jos tulee suru puseroon kiinni jäädessään?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa luopua toisesta pllsta kun mielellään pitäis kaikki joita on haalinut

Vierailija
2/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa joskus miettinyt. Itse kun petin, en katunut yhtään. Oli pitkän prosessin tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa manipuloida toisen pysymään suhteessa.

Vierailija
4/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelee.

Vierailija
5/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen voimaantuminen tällä kertaa. Kattokaa, mä oon niin hyvä, että mun perään itketään 💪

Vierailija
6/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuollaiset pettäjät ovat niitä kädestä suuhun -pettäjiä, eivät siis ole suunnitelleet juttua kovinkaan hyvin ja kiinni jäädessään koittavat herättää sääliä, että saisivat jäädä.

Vierailija
7/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät aina kuvittelee, että ei jää kiinni. Sitten se todellisuus sattuu kun ei onnistu siinä.

Vierailija
8/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäjä lähtökohtaisesti ei ole älykäs. Jos olisi, lopettaisi reilusti ensin entisen suhteen, ennen kuin aloittaa uuden.

Vierailija
9/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa joskus miettinyt. Itse kun petin, en katunut yhtään. Oli pitkän prosessin tulos.

Oho, no jos luen rivien välistä et ainakaan halunnut jäädä parisuhteeseen ja pitää toista vielä pidempään hirressä.

Mutta, jos saa kysyä, mikset ensin eronnut?

Vierailija
10/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluaa jäädä, niin miksi edes ottaa mitään riskiä että menettää kumppanin?

Vai onko se kumppani itsessään ihan sama?

Ei vain uskalleta erota, kunhan joku on?

Vierailija
11/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkariseksi ja muut edut pitää saada edelleen pitää voimassa, jotta elämän perusasiat säilyy ja voi rauhassa seikkailla. Kuka hullu sitä nyt saavutetuista eduista luopuisi?

Vierailija
12/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, no jos luen rivien välistä et ainakaan halunnut jäädä parisuhteeseen ja pitää toista vielä pidempään hirressä.

Mutta, jos saa kysyä, mikset ensin eronnut?

Nämä tällaiset "erotkaa ensin" -ihmiset voisivat ymmärtää, että elämä ei ole mustavalkoista. Ja mikä järki olisi esim. jonkun ihastuksen perusteella erotakaan, helpompi purkaa se jännite yksittäisellä syrjähypyllä kuin ensin jakaa talo, lapset ja omaisuus ja sitten koittaa sitä ihastusta makkarissa.

Vierailija
13/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin. Puoliso itki ja aneli jäämään. En jäänyt.

Vierailija
14/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät aina kuvittelee, että ei jää kiinni. Sitten se todellisuus sattuu kun ei onnistu siinä.

Oikeastiko joku todella kuvittelee, että pettäjät jää aina kiinni.

Vierailija
15/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Oikeastihan on niin, että se petetty itkee ja anoo sitä sikamaista petturia takaisin. Ja vihaa sitä, kenen kanssa toinen on pettänyt. Loogista.

Vierailija
16/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiilin kyyneleet.

Vierailija
17/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen suuttuu, tulee syyllistetty olo. Siksi itku. Lisäksi erosta saattaa tulla ikäviä seuraamuksia, pitääkin kustantaa kaikki itse, siivota, pyykätä, ehkä muut ihmisetkin sanovat jotain ikävää erosta ja sen syistä... Tunnereaktioilla on myös hyvä kontrolloida ympäristöä, jos on tottunut siihen etteivät muut jaksa korvia huumaavaa itkua kuunnella ja katsella.

Vierailija
18/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuu ja yrittää olla säälittävä. Keskittyy vain itseensä ja siihen, kuinka surkea on puolisona, kun petti.

Ihmettelee vielä vuosikymmenen jälkeenkin, miksi en voi antaa anteeksi. En vaan voi, olen pitkävihainen. En tule ikinä asiaa unohtamaan

Vierailija
19/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku todella kuvittelee, että pettäjät jää aina kiinni.

Näinpä. Kaverini on pettänyt eukkoaan vuosikaudet, mutta muija on autuaan tietämätön asiasta. Kaikki pettäjät eivät todellakaan aina jää kiinni.

En ole jäänyt minäkään pettämisestä kiinni, mutta tunnustin asian ihan vapaaehtoisesti sitten, kun halusin erota.

Vierailija
20/43 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Oikeastihan on niin, että se petetty itkee ja anoo sitä sikamaista petturia takaisin. Ja vihaa sitä, kenen kanssa toinen on pettänyt. Loogista.

Ja siinä omassa pettävässä kultamussukassaa ei ole mitään vikaa. Vaan ainoastaan siinä hirveän, kauhean kamalassa TOISESSA naisessa, joka tuli ja vei väkisin MINUN oman höpönassuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän