Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että helle tekee teistä ärtyisiä?

Vierailija
10.08.2014 |

Olen todella vittumaiselle tuulella. En yleensä ole. Täytyy johtua tästä kuumuudesta. Pitäisiköhän ottaa kylmä suihku?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, rakastan hellettä. Olen iloinen ja onnellinen helteillä. Pakkanen on paha, no ei sekään...

Vierailija
2/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omalla kohdallani ole huomannut, vaan päinvastoin. Juuri äsken totesin, että voin niin paljon paremmin kunnon lämpöisillä säillä. Minut tekee todella ärtyisäksi pakkanen ja kylmyys yleensäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, ärtynyt ja tuskainen.

Vierailija
4/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut saman asian että olen ärtynyt ja aggressiivinen jutellessa. Myös ystäväni kokee samaa eli kyllä tässä jotain perää on. Tulee yhteenottoja enemmän verbaalisesti. 

Ihmiset kai reagoi yksilöllisesti tähänkin. Tsemppiä sinulle ja muista että jos vituttaa niin meitä on muitakin....eikä vain niitä jotka hehkuttaa helteitä!!

Vierailija
5/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Kun lämpö kohoaa yli 24 astetta olen paljon paremmalla tuulella, energinen jne. Heti kun taivas menee pilveen ja lämpö putoaa alle 20 myös mieliala painuu miinuksen puolelle:( Olen kiukkuinen ja ahdistunut siis n 11kk vuodessa!

Vierailija
6/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla ihan siedettävää jo, mutta koko heinäkuun olin tosi pahalla päällä. Töissä 35 astetta, kotona 33, ja pihalla 30 ja ainoa kulkuväline on fillari. Yöt meni lähinnä pyöriessä ja päätä särki usein. Eli kyllä, olin pahalla päällä pitkän aikaa. Ja itse olen terve hyväkuntoinen, kyllä säälittää he joilla oikeasti on esimerkiksi sydänongelmia ja kärsivät sairauden takia vielä enemmän.

Vierailija
7/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyn pimeyttä ja sateita.

Vierailija
8/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!

Ja kotona on ilmastointilaitekin... Ei auta mikään. Tulis jo talvi...

Vierailija
9/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ärtyisä, mutta kohta alan olemaan, kun paskat kelit alkavat ja päivä jo pimenee liian aikaisin. Tarvitsen lämpöä ja valoa, jotta mieli pysyisi korkealla.

Vierailija
10/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä olen ärtyisä kun on kuuma eikä jaksa. Ulkona on helpompaa ja mukavempaa. Talvella taas kylmä ilma ja loska taas saa pahalle tuulelle mutta sisällä on hyvä olla. Syksy on paras vuodenaika. On mukavan viileää muttei silti niin kylmää että koko ajan palelisi. Sade on mukavaa ja syksy tuoksuu hyvältä.

Vierailija
11/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah. Siinäpä itkette syksyt ja talvet :D

Vierailija
12/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]

Ostakaa tuuletin ensi kesäksi (jos ne säleverhot jo on).

[/quote]

Kuuma saa minut ärtyneeksi kyllä. Tuuletin on, muitta siitä taas tulee pää kipeäksi.

Vierailija
13/27 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]

Ostakaa tuuletin ensi kesäksi (jos ne säleverhot jo on).

[/quote]

Voi kun tuulettimet auttaiskin. Yhtä kohtaahan ne viilentää mutta kenellä on aikaa istua koko päivä paikallaan. Ja niskathan siinä kipeytyy. 

Vierailija
14/27 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Olen asiakaspalvelijana huoltsikalla ja ei jumalauta miten norsunvituraisia ihmisiä olen viimeiset kolme viikkoa palvellut. Ihmisten kanssa työskentely on kivaa ja itseäni eivät helteet haitanneet, mutta nämä viimeaikaiset asiakkaat, voi herranjumala. "Anna se juoma tänne nyt heti, minulla ei autossa ilmastointia ja kuolen janoon !" (Rouva minkkiturkki olisi saanut juomansa 20s kuluessa jokatapauksessa.) Ihmiset ovat äkäilleet ja valittaneet joka ikisestä asiasta viime aikoina, omakin hymy ja aito iloisuus hyytyy ja kuivuu, kuin rusina kun monotetaan joka asiasta sen takia kun "ulkona on liian kuuma." Jäätelöjen hinnat ja koodit pitäisi muistaa ulkoa koska minun pienet sormeni kääreen reunassa hintaa ottaessa "pilaavat ja sulattavat sen sekunnissa". (Otan jätskeistä kiinni kääreen reunasta tai vohvelin alaosasta, en itse jäätelöstä.)

Vierailija
15/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Kun kotona on 30 astetta ympäri vuorokauden, tulen helposti ärtyneeksi.

Vierailija
16/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pinna kireällä ja vituttaa kaikki asiat. Kohta onneksi viilenee.

Vierailija
17/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinna on kireällä, enää ei kestäisi oikein mitään. Kesä on ihanaa aikaa, mutta joku raja näille helteillekin..

Vierailija
18/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan kuin ampiainen. Jotenkin vaan ei jaksa! Sitten purkaudun huutamalla. Tahdon kylmän ja lumen ja sen että lapset nukahtavat aikaisin!

Vierailija
19/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona on tukahduttavan kuuma ja kyllä, olen ärtyisämpi. Lapset alkavat myös heti riitelemään jos yhtään pidempään joutuvat sisällä olemaan.

Vierailija
20/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, helteet tehneet musta kärttyisän, väsyneen ja vittuuntuneen. Ei jaksa tehdä mitään, kaikki ottaa päähän monin kertaisena ja muutenkin hyvin paska olla.

ONNEKS alkaa viilenemään kelit niin alkaa itellääki olo ja mieli paranemaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi