Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että helle tekee teistä ärtyisiä?

Vierailija
10.08.2014 |

Olen todella vittumaiselle tuulella. En yleensä ole. Täytyy johtua tästä kuumuudesta. Pitäisiköhän ottaa kylmä suihku?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu. Meinasi parisuhdekin mennä, kun ollaan molemmat miehen kanssa ärsyyntyneitä koko ajan. Lisäksi kuumina päivinä ei jaksa hempeillä tai harrastaa seksiä. Muutenkin koko ajan on väsynyt olo ja orastava pääkipu, varmaan viikkojen huonoista nukkumisista seuraus, joten pinna on tavallista lyhyempi.

Vierailija
22/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Olen ollut hyvin tyytyväinen ns. helteeseen. Sää alkaa jo olla varsin viileä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa tuuletin ensi kesäksi (jos ne säleverhot jo on).

Vierailija
24/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]

Ostakaa tuuletin ensi kesäksi (jos ne säleverhot jo on).

[/quote]

On tuuletin ja verhot kiinni. Ikävä kyllä sitä joutuu käymään myös töissä, jonne pitää matkustaa julkisilla ja asunto on tielle päin, joten yöllä ikkunoista tuuletettaessa herää liikeenteen ääniin. 

Vierailija
25/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut tosi vittuuntunut, mikä on minulle harvinaista. Ilma on täällä ollut tänään paljon viileämpi kuin aikoihin. Luulen huonon tuuleni johtuvan päivien lyhenemisestä.

Vierailija
26/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaks päivää onneks ollut pikkasen viileempää! Ja yöt ovat jo selvästi viileempiä niin kämppä viilenee yöllä hyvin.

Vierailija
27/27 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju joka on taas ajankohtainen. Helle tekee tosiaan ihmisistä ärtyisiä. Tai siis joistain. Jotkut taas rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän