Oletteko huomanneet, että helle tekee teistä ärtyisiä?
Olen todella vittumaiselle tuulella. En yleensä ole. Täytyy johtua tästä kuumuudesta. Pitäisiköhän ottaa kylmä suihku?
Kommentit (27)
Ei tee. Olen ollut hyvin tyytyväinen ns. helteeseen. Sää alkaa jo olla varsin viileä.
Ostakaa tuuletin ensi kesäksi (jos ne säleverhot jo on).
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]
Ostakaa tuuletin ensi kesäksi (jos ne säleverhot jo on).
[/quote]
On tuuletin ja verhot kiinni. Ikävä kyllä sitä joutuu käymään myös töissä, jonne pitää matkustaa julkisilla ja asunto on tielle päin, joten yöllä ikkunoista tuuletettaessa herää liikeenteen ääniin.
Tänään olen ollut tosi vittuuntunut, mikä on minulle harvinaista. Ilma on täällä ollut tänään paljon viileämpi kuin aikoihin. Luulen huonon tuuleni johtuvan päivien lyhenemisestä.
Nyt on kaks päivää onneks ollut pikkasen viileempää! Ja yöt ovat jo selvästi viileempiä niin kämppä viilenee yöllä hyvin.
Vanha ketju joka on taas ajankohtainen. Helle tekee tosiaan ihmisistä ärtyisiä. Tai siis joistain. Jotkut taas rakastaa.
On huomattu. Meinasi parisuhdekin mennä, kun ollaan molemmat miehen kanssa ärsyyntyneitä koko ajan. Lisäksi kuumina päivinä ei jaksa hempeillä tai harrastaa seksiä. Muutenkin koko ajan on väsynyt olo ja orastava pääkipu, varmaan viikkojen huonoista nukkumisista seuraus, joten pinna on tavallista lyhyempi.