Asiaa anaaliseksistä!
Miehet: Miltä anaaliseksi tuntuu? Siis antavana osapuolena, kun harrastat naisen kanssa anaaliseksiä. Millä tavoin se eroaa emätinyhdynnästä? Onko anaaliseksiä pakko harrastaa, latistaako se tunnelman jos nainen ei koskaan halua? Eli miten tärkeää se on.
Naiset: Tykkäättekö anaaliseksistä? Oletteko koskaan harrastaneet sitä?
Ylipäätään kaikki keskustelu kyseisestä aiheesta on sallittua. Odotan asiallisia vastauksia.
Kommentit (23)
ollaan oltu 22v ja seksiä joka päivä... Haist se mikä anaalista tulee. Ärsyttää kun kaikki vastaukset on puuta heinää
Edelliselle vastaajalle : Ei ole puuta heinää. Yhdessä on oltu 22 vuotta, naimisissa vuodesta 1996 lähtien ja seksiä todellakin on JOKA PÄIVÄ. Olen kai siitä omituinen nainen että haluan seksiä joka päivä, aamulla tai illalla. Olen opettanut miehen antamaan minulle sitä mitä haluan. Nuolee, sormettaa ja panee kivikovalla kalulla. Minä otan suihin ja annan joskus tulla suuhun jos olen itse saanut oman osani. Leluja ja erilaisia asuja on ja niitä käytämme joskus. Rakastelemme makuuhuoneessa, keittiössä, olohuoneessa, autossa, luonnossa tai missä vain tilanteen mukaan. Ja rakastan peppuseksiä. Kostun aivan järjettömän paljon kun huomaan että mies suunnittelee panevansa kakkoseen.
N39
Voisitteko suositella suht tuoreelle aloittelijalle sopivaa anaalitappia? Muistissa on kaverin kertomus sisään luiskahtaneesta tapista.. Itselleni en haluaisi moista kohtaloa.