Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa anaaliseksistä!

Vierailija
10.08.2014 |

Miehet: Miltä anaaliseksi tuntuu? Siis antavana osapuolena, kun harrastat naisen kanssa anaaliseksiä. Millä tavoin se eroaa emätinyhdynnästä? Onko anaaliseksiä pakko harrastaa, latistaako se tunnelman jos nainen ei koskaan halua? Eli miten tärkeää se on.

Naiset: Tykkäättekö anaaliseksistä? Oletteko koskaan harrastaneet sitä? 

Ylipäätään kaikki keskustelu kyseisestä aiheesta on sallittua. Odotan asiallisia vastauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko suositella suht tuoreelle aloittelijalle sopivaa anaalitappia? Muistissa on kaverin kertomus sisään luiskahtaneesta tapista.. Itselleni en haluaisi moista kohtaloa.

Vierailija
22/23 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu 22v ja seksiä joka päivä... Haist se mikä anaalista tulee. Ärsyttää kun kaikki vastaukset on puuta heinää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle vastaajalle : Ei ole puuta heinää. Yhdessä on oltu 22 vuotta, naimisissa vuodesta 1996 lähtien ja seksiä todellakin on JOKA PÄIVÄ. Olen kai siitä omituinen nainen että haluan seksiä joka päivä, aamulla tai illalla. Olen opettanut miehen antamaan minulle sitä mitä haluan. Nuolee, sormettaa ja panee kivikovalla kalulla. Minä otan suihin ja annan joskus tulla suuhun jos olen itse saanut oman osani. Leluja ja erilaisia asuja on ja niitä käytämme joskus. Rakastelemme makuuhuoneessa, keittiössä, olohuoneessa, autossa, luonnossa tai missä vain tilanteen mukaan. Ja rakastan peppuseksiä. Kostun aivan järjettömän paljon kun huomaan että mies suunnittelee panevansa kakkoseen.

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi