Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa anaaliseksistä!

Vierailija
10.08.2014 |

Miehet: Miltä anaaliseksi tuntuu? Siis antavana osapuolena, kun harrastat naisen kanssa anaaliseksiä. Millä tavoin se eroaa emätinyhdynnästä? Onko anaaliseksiä pakko harrastaa, latistaako se tunnelman jos nainen ei koskaan halua? Eli miten tärkeää se on.

Naiset: Tykkäättekö anaaliseksistä? Oletteko koskaan harrastaneet sitä? 

Ylipäätään kaikki keskustelu kyseisestä aiheesta on sallittua. Odotan asiallisia vastauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nautin anaaliseksistä. Se tuntuu erilaiselta kuin normiseksi ja kiihottaa minua kovasti. Aluksi vähän sattuu mutta tuntuu aivan taivaalliselta varsinkin jos hieroo samalla klitorista. Kostun ihan järjettömästi kun huomaan että mies vonkaa kakkoseen ja saan ihan mielettömän orgasmin kakkosesta.

Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 22 vuotta ja seksiä on meillä joka päivä. Peppuseksiä harrastamme kahdesta kolmeen kertaan viikossa normiseksin lisäksi. Tarpeeksi liukastetta ja pohjalle kunnon alkulämmittely nuolemalla, normiyhdynnällä ja loppuhuipennus kakkoseen. 

N39

Vierailija
2/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kovasti b-rappua vonkunut.

pillu eri asennoissa saman naisen kanssa on riittänyt.

joskus olen kokeillut kumin kanssa ja niin kireä oli että

munanpää valkosena sai liikutella. emätin ei niin kireä

ole mutta puristaa syvemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:04"]

Kyllä, nautin anaaliseksistä. Se tuntuu erilaiselta kuin normiseksi ja kiihottaa minua kovasti. Aluksi vähän sattuu mutta tuntuu aivan taivaalliselta varsinkin jos hieroo samalla klitorista. Kostun ihan järjettömästi kun huomaan että mies vonkaa kakkoseen ja saan ihan mielettömän orgasmin kakkosesta.

Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa 22 vuotta ja seksiä on meillä joka päivä. Peppuseksiä harrastamme kahdesta kolmeen kertaan viikossa normiseksin lisäksi. Tarpeeksi liukastetta ja pohjalle kunnon alkulämmittely nuolemalla, normiyhdynnällä ja loppuhuipennus kakkoseen. 

N39

[/quote]

Oletteko muuten hygieniamielssä hommanneet nuita pepun puhdistukseen tarkoitettuja dildon muotoisia suihkupäitä?? Kaalimadossa on myynnissä monenlaisia ja saa ilmeisesti todella puhtaaksi ja helposti vai onko teillä tullut mitään jämiä sieltä koskaan seksin aikana :D?

Vierailija
4/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:58"]

Oletteko muuten hygieniamielssä hommanneet nuita pepun puhdistukseen tarkoitettuja dildon muotoisia suihkupäitä?? Kaalimadossa on myynnissä monenlaisia ja saa ilmeisesti todella puhtaaksi ja helposti vai onko teillä tullut mitään jämiä sieltä koskaan seksin aikana :D?

[/quote]

Ei ole tullut mitään jämiä. Kakalla on hyvä käydä ennen, ei varmaan tuntuisi kummastakaan erityisen hyvältä jos peräsuolessa olisi tavaraa tulossa vastaan.

Vierailija
5/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut jämiä :D Siitä en olisi huolissani. Rohkeasti kokeilemaan. Toiset tykkää ja toiset ei. 

N39

Vierailija
6/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:58"]

Miehet: Miltä anaaliseksi tuntuu? Siis antavana osapuolena, kun harrastat naisen kanssa anaaliseksiä. Millä tavoin se eroaa emätinyhdynnästä? Onko anaaliseksiä pakko harrastaa, latistaako se tunnelman jos nainen ei koskaan halua? Eli miten tärkeää se on.

[/quote]

Miehenä voin sanoa, että lihaksikas emätin tuntuu paremmalta. Pepussa ei ole tiukkaa kuin ihan suulla. Reiän takana olevassa suolessa ei ole puristusta. Aika pian alun jälkeen reikäkin rentoutuu siinä määrin, ettei ole se emätintä tiukempi. Toki kannattaa kokeilla, mutta minun mielestäni ei ole kummempaa.

Naisen kannalta tilanne taas on eri, tunne on kuulemma hyvin erilainen. Toiset tykkäävät ja toiset eivät. Minä voin tarjota naiselle peppuseksiä, mutta hänen pitää sitä itse haluta. Minun mielikseni sitä on turha tarjota.

Jos ne kolme pitää järjestykseen laittaa niin suu, pimppi ja peppu.

Vierailija
7/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihinotto tuntuu monen naisen kanssa paremmalta kuin pillu

Vierailija
8/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppiinkin

Vierailija
9/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu tuntuu ensin tosi tiukalta ja hetken päästä löystyy vähän....paljon liukastetta, rauhallista panoa ja orgasmi on taivaallisen hyvä! Sitäpaitsi näkymä on älyttömän kiihottava! Me päästiin alkuun niin että lupasin antaa vaimon panna minua peppuun dildolla jos hän antaa peppua...nykyään ehkä kerran viikossa kakkoseen ja pari kertaa pimpsaan/suuhun...

Vierailija
10/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:04"]

N39

[/quote]

[/quote]

Mä tykkään ihan mielettömästi pepun hyväilystä ja orgasmi on taattu, jos peppu saa huomiota. Mutta mulla kyllä tulee jotain pieniä jäämiä, vaikka kuinka kävisin kakalla ja itse asiassa sen jälkeen varsinkin.. Se on jotenkin tosi kiusallista. Ei tunnu tuo suolen pääty tyhjenevän kokonaan. Oon miettiny, että syönköhän liian vähän kuitua.

Oon käyttänyt käsisuihkua varovasti pepun huolelliseen putsaukseen, niin että olen laskenut hieman vettä sisään ja odottanut hetken. Toistanut kolme kertaa ja sitten pessyt suihkupään ja intiimialueet vielä huolellisesti hellävaraisella saippualla. Olen kuitenkin ajatellut hankkia tuollaisen kaalimadon suihkupään, koska käsisuihkun pää ei ole kovin hyvä tuohon puhdistukseen.

Se ärsyttävä puoli tässä ongelmassa on, ettei peppuseksiä voi harrastaa kovin spontaanisti. Ilmeisesti tuota peppua ei kannattaisi joka päivä sisäpuolelta huuhdella, sillä se voi ärsyttää suolen toimintaa..

Vierailija
11/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huuhtelusuutin toimii tosi hyvin! Itse käytin kaikenlaisia omatekoisia virityksiä saadakseni tarpeeksi vettä sisälle suoleen...yhden aika hyvän väsäsin vanhasta pumppupullosta ja silikonituubin suuttimesta! Kunnolla kun on huuhdeltu ja rasvattu niin hyvin luistaa kyrpä sisään eikä jämiäkään ole tullut....

Vierailija
12/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo kun aina sanotaan, että köntsällä on hyvä käydä ennen suoritusta. Mulla ainakin on juuri silloin tullut köntsää miehen kalulle, jos olen käynyt samana päivänä kakalla! Ehkä noin parin tunnin sisällä. Eli mielestäni ei todellakaan kannata käydä vääntämässä torttuja jos aikoo myöhemmin ottaa kakkoseen.

Vierailija
13/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:29"]

Se huuhtelusuutin toimii tosi hyvin! Itse käytin kaikenlaisia omatekoisia virityksiä saadakseni tarpeeksi vettä sisälle suoleen...yhden aika hyvän väsäsin vanhasta pumppupullosta ja silikonituubin suuttimesta! Kunnolla kun on huuhdeltu ja rasvattu niin hyvin luistaa kyrpä sisään eikä jämiäkään ole tullut....

[/quote]

Kiitos tästä, nyt lopetin epäröimisen ja suutin tilattu :)

Niin ja tuohon viimeiseen kommenttiin vessassa käynnistä juuri ennen peppuseksiä, sanoisin aivan samaa. Eli ei todellakaan kannata käydä juuri ennen aktia kökkeröllä.. Pahentaa vaan sotkua, mikäli sieltä sisäpuolelta ei saa jollain hyvällä konstilla puhtaaksi. Pelkkä paperi ja suihkuttelu ulkopuolelta ei auta.

Vierailija
14/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai anaaliseksiä voi harrastaa melko spontaanisti, kunhan nyt ei akuuttia tarvetta ole ulostamiselle juuri sillä hetkellä. Ei luulisi aikuisen ihmisen kokevan mitenkään erityisen kiusallisena jos jotain pieniä jämiä tulee mukana. Oikea asenne vaan luonnollista asiaa kohtaan.

Vierailija
15/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on aika kakkakammoinen, ja hänen asennettaanhan en voi muuttaa. Voin ainoastaan koittaa huolehtia, että peppu on putipuhdas. Oon onneni kukkuloilla, jos mies suostuu hyväilemään peppua, joten en todellakaan halua, että seuraavaa kertaa saa sitten maanitella, kun edellisen kerran sotku on järkyttänyt hänen mieltään.

Vierailija
16/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mitäpä tuohon sanoisi. Ihmisillä on mitä erilaisempia pelkoja tosiaan. Minusta tuntuu vaan kamalan lapselliselta että joku järkyttisi tuollaisesta. Ei varmaan pysty vaihtamaan lapsen vaippojakaan?

Vierailija
17/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin plussaa on se, että b-rappu on tiukka koko matkalta. Vaimo ei sitä halua, koska itselläni on kalu sitä paljon kookas, että sen liikuttelu siellä sattuu liikaa. Aikaisemma suhteessaan vaimo harrasti b-rappuakin aina välillä.

Itse en anaalia haikaile, sillä hyvä imuttelu suulla ja sen päälle perinteinen emätinyhdyntä on parempaa omasta mielestäni.

Vierailija
18/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ihmiselle on hyvin luonnollista kavahtaa esim. ulosteita ja ureaa, meidän nenän reseptoritkin on ohjelmoituneet evolutiivisesti haistamaan herkästi juuri noita yhdisteitä. Se on itsesuojeluvaisto, eikä ole mietenkään epätavallista, ettei monikaan halua olla kosketuksissa toisen ei-sukua olevan ihmisen ulosteiden kanssa. Vauvan kakka on vähän eri juttu, sillä on tutkimuksia, että vanhemmat tai varsinkaan äiti ei kavahda oman vauvan kakkaa, mutta siitä huolimatta toisten vauvojen kakka voi haista hänestä pahalta.

http://www.livescience.com/4141-moms-prefer-smell-baby-poop.html

Lapsellista tai ei, kyllä toisen pelkoja pitää pystyä ymmärtämään, eikä toista saisi pakottaa sellaiseen, mikä ei tunnu hyvältä.

Vierailija
19/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pelkoja voi ja pitäisi ymmärtää. Mutta kyllä jokaisen täytyisi myös koittaa löytää se oikea asenne. Miten ihmeessä ihmiset voivat harrastaa "tavallista" seksiä? Noista paikoistahan tulee virtsaa? Jos vaan keskittyisi siihen että saa antaa vaimolleen nautintoa eikä siihen että siellä saattaa olla hieman ulostetta jossain.

Vierailija
20/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi toistelemalla et nyt millään lailla auta niitä, jotka haluaa sen röörin puhtaaksi itseä tai toista varten. Parisuhteen suurimpia kompastuskiviä on se, että odotetaan toisen muuttavan jollain lailla käytöstä tai asennetta.  Ainut mihin voi vaikuttaa on oma asenne tai käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän