Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä haluanko enää olla vaimoni kanssa....

Vierailija
29.07.2021 |

Tai rakastanko häntä enää.

Tavatessamme ja suhteen neljä ensimmäistä vuotta aika meni kuin siivillä ja meillä oli aina mukavaa.

Nyt tuntuu että kaikki vain junnaa samassa, ei intohimoa ja jos nyt suoraan sanotaan vaimon ulkonäkö on muuttunut, ennen en pystynyt pitämään näppejäni erossa - nykyään olen mielummin omissa harrastuksissani tai kavereiden kanssa.

En tiedä haluanko viettää vaimon kanssa loppuelämääni.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut vaimolle ajatuksistasi ja tunteistasi? Miten siis olet itse yrittänyt saada muutosta aikaan?

Vierailija
22/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet atleettinen

Et kaljamahanen nysämuna harvatukka? Niinkun suurin osa suomimiehistä

Ai sä tunnetkin mut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollei suhdetta hoida, puolin ja toisin, se kuihtuu. Ei se itsestään pysy hengissä.

Juuri näin. Parisuhdetta pitää hoitaa puolin ja toisin. Ap, olet parisuhteessanne tasan puolet, miten se näkyy? Mitä vaimosi kertoisi teidän parisuhteestanne?

Vierailija
24/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä on sinun osuutesi parisuhteessa? Oletko sinä se samanlainen nauravainen mies, joka rakasti vaimoa? Oletko sinä muuttunut jollakin tavoin? Mitä sinä olet tehnyt kaiken eteen?

Yllätys palstamammoilta heti syytöksiä miestä kohtaan kun on onneton suhde. Kaikki on aina miesten vika.

Vierailija
25/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne teillä on? Onko lapsia? Jos, onko vaimo kotiäiti vai työssäkäyvä äiti, joka hoitaa lapset, tekee kaikki kotityöt ja pitää kodin kunnossa? Jos on lapsia. valvottavatko he vaimoasi? 

Onko vaimollasi aikaa itselleen? Ehtiikö hän harrastaa liikuntaa? 

Sitten mies, katse peiliin: miten sinä olet muuttunut? Olitko muutenkin eri mies liittonne alussa kuin nyt? Kehuitko, autoitko, hellittelitkö, veitkö treffeille? 

Kait tiedät, että alkuhuuma ei kestä missään suhteessa ikuisesti, eikö niin? Kipinää pitää pitää yllä. Se ei pysy yllä, jos vain syytät vaimoasi ja hänen ulkonäköään. Jos vaimosi harteilla on suurin osa elämästänne (kuten usein on), hän ei ehdi huolehtia itsestään samalla tavalla kuin sinkkuna.

Suurin osa miehistä antaa vaimon hoitaa lapset, kodin, tehdä työt, kaiken ja sitten ihmettelevät, miksei väsynyt vaimo näytä enää samalta kuin se sinkkuna kohdattu. Se ei ole realistista. Ikä muuttaa toki vaimoasi, niin sinuakin. 

Vierailija
26/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä on sinun osuutesi parisuhteessa? Oletko sinä se samanlainen nauravainen mies, joka rakasti vaimoa? Oletko sinä muuttunut jollakin tavoin? Mitä sinä olet tehnyt kaiken eteen?

Yllätys palstamammoilta heti syytöksiä miestä kohtaan kun on onneton suhde. Kaikki on aina miesten vika.

Kaikki on aina miesten vikaa jos naisita kysytää.

Vierailija
27/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kytkintä, sitä vaimosikin toivoo, on vain verhonnut sinusta pitämisen perunoiden keittoon ja vaatteiden pesuun.

Vierailija
28/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli syytöksiä? Oli vain asiallisia helppoja kysymyksiä, joihin ap voisi vastata itselleen tai ehkä myös tänne. Jos et ymmärrä asiaa, niin ehkä et ymmärrä muitakaan normaaleja asioita ja ihmisiä.

29/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen kirjoitus ja jos AP:stä tuntuu tuolta niin ero varmaan on oikea ratkaisu, kannattaa kuitenkin vaimon kanssa keskustella asiasta ja miettiä onko tilanteelle mitään tehtävissä. Kerran tässä vain eletään.

Itse olen saman miehen kanssa ollut 26 vuotta yhdessä. Tunnettu ollaan 33 vuotta. Ylä- ja alamäkiä mahtuu, mutta edelleen tänäkin päivänä perhosia pyörii vatsassani kun miestäni vilkaisen. Ja ihan varmasti olemme molemmat muuttuneet niin henkisesti kuin ulkonäöllisesti näiden vuosien varrella. Yhdessä olemme ikääntyneet ja kokeneet niin paljon hyvää. Olemme myös kulkeneet rinnakkain vaikeina hetkinä ja ne kipeimmät asiat on vahvistaneet suhdettamme valtavasti. Seksielämämme on tällä hetkellä ihan priimaa, toisenlaisiakin aikoja on ollut.

AP:lle kaikkea hyvää ja sanon, että kaikkensa kannattaa ensin yrittää suhteen eteen, mutta jos ei sydän herää mukaan on reilumpaa erota.

Vierailija
30/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut onnellisessa parisuhteessani 25 vuotta ja mieheni on paras ystäväni. Minkälainen sinun taustasi on?

Vierailija
31/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa. Elämänlaatu paranee huomattavasti kun lähtee epätyydyttävästä suhteesta.

Vierailija
32/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut onnellisessa parisuhteessani 25 vuotta ja mieheni on paras ystäväni. Minkälainen sinun taustasi on?

Juuri lopetin 7 vuotta kestäneen suhteen syyttelyn ja nalkuttamisen takia

Vierailija
33/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri lopetin 7 vuotta kestäneen suhteen syyttelyn ja nalkuttamisen takia

Minkälainen toinen osapuoli oli suhteenne alussa? Minkälaista elämänne oli muuten?

Vierailija
34/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin?

Vierailija
35/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää ottaa yhteistä aikaa ja tutustua toisiinne uudelleen. Katsoa löytyykö vielä kipinää. Mihin ihastuitte toisessa aikoinaan?

Vierailija
36/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kaikissa suhteissa, joten siinä mielessä ihan yhdentekevää kenen kanssa menee naimisiin. Jos olette muuten hyvissä väleissä niin kannattaa ehkä pysyä yhdessä. Mihin edes tarttee jotain intohimoa?

Vierailija
37/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat itsekkäältä lurjukselta jolle ei merkitse muu kuin omat mielihalut. Täällä on annettu ohjeita sulle, mutta et halua vastata mihinkään kysymykseen omasta osuudestasi parisuhteessanne. On raukkamaista jättää puoliso ulkonäköön vedoten, koska jollet sattunut tietämään, kauneus on katoavaista.

Teepä nyt palvelus, kerää hyvä mies itsesi, kurkkaa sinne peiliin ja mieti oikeasti oletko itse enää sama mies kuin se johon vaimosi rakastui.

On se kumma kun te miehet ette puhu puolisoillenne! Itsekin tässä pähkäilen, että pitää ottaa oma mies ” puhutteluun” kun taas ihmeellinen kuivakausi meneillään. Ei kommunikoida, ei seksiä, ei kehuja, ei minkäänlaista huomiointia miehen puolelta.

Itse väkisin yritin pitää romantiikkaa yllä, kehuin ja hellittelin, mutta mies rakastaa varmaan puhelintaan enemmän kuin minua.

Kyllä se aika minunkin mieheni ulkoiseen olemukseen tehnyt tehtävänsä, mutta minusta ajan kuluessa on opittava että rakkaudessa on kyse muustakin kuin intohimosta siihen ulkonäköön.

Vierailija
38/38 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei mikään muu ole pielessä, kuin vaimon ulkonäkö, niin eroa nyt jo äkkiä, hyvä mies!

Pääsee vaimosi etsimään itselleen oikean miehen ikipikkupojan sijaan, nimittäin.

Jos taas kyse on jostain isommasta, kannattaa varmaan keskustella vaimon kanssa. Millaisia tunteita hänellä on, voisitteko mennä pariterapiaan ja yrittää saada suhdetta uuteen nousuun. Jos on lapsia, olisi suotavaa edes yrittää. Jollei ole, laita ero vireille. Haaskaat vain molempien aikaa roikkumalla ihmisessä, jota et rakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme