En tiedä haluanko enää olla vaimoni kanssa....
Tai rakastanko häntä enää.
Tavatessamme ja suhteen neljä ensimmäistä vuotta aika meni kuin siivillä ja meillä oli aina mukavaa.
Nyt tuntuu että kaikki vain junnaa samassa, ei intohimoa ja jos nyt suoraan sanotaan vaimon ulkonäkö on muuttunut, ennen en pystynyt pitämään näppejäni erossa - nykyään olen mielummin omissa harrastuksissani tai kavereiden kanssa.
En tiedä haluanko viettää vaimon kanssa loppuelämääni.
Kommentit (38)
Pystyykö vaimosi pitämän näppinsä erossa sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi on pystynyt jo pitkään.
Voi voi sentään. No ei sun auta muu kuin erota.
Nämä on näitä traagisimpia tarinoita...😥
Vierailija kirjoitti:
Either pysty pitämään näppejään miehen lompakosta. Muuten olisi jo lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi on pystynyt jo pitkään.
Miten niin?
Lähde, mitä sitä täällä valitat, tai onko pallo laitettu jalkaan?
Niin, naiset muuttuu yleensä ikääntyessä, vähän miesten näköisiksi, lyhyt tukka, kasvon muodot jne...katso anoppia niin näet viitteitä millainen vanhempana.
Taas joku onneton, joka luuli, että kumppani ei muutu vuosien saatossa. Kun näin käykin, ollaan kuin olisi jouduttu petoksen kohteeksi.
Teepä vaimolle reimusti ja kerro hänelle tuntemuksesi. Saa hänkin sitten työstää asiaa, eikä ero tule jouluna ihan puskista.
Jos ei osaa löytää niitä yhteisiä elämäniloja ja läheisyyttä aina uudelleen, on tilanne aina lopulta tuo. Suhteeseen pitää molempien panostaa. Terapia voi auttaa jos ei itse osaa reflektoida.
Muutoin tosiaan ei auta kuin oppia elämään sen asian kanssa että välillä pitää vaihtaa uuteen.
Entä mikä on sinun osuutesi parisuhteessa? Oletko sinä se samanlainen nauravainen mies, joka rakasti vaimoa? Oletko sinä muuttunut jollakin tavoin? Mitä sinä olet tehnyt kaiken eteen?
Itse olet atleettinen
Et kaljamahanen nysämuna harvatukka? Niinkun suurin osa suomimiehistä
Jollei suhdetta hoida, puolin ja toisin, se kuihtuu. Ei se itsestään pysy hengissä.
Lähde.
Menee muuten hyvä mies hukkaan.