Pelottaa :(
Tilanne siis tämä olen ollut pitkään kipeenä ja syönyt esim. antibioottia ja flunssalääkkeitä todella paljon. No ihan täysin yllätyksenä huomasin, että kuukautiset pari viikkoa myöhässä, joten testasin varmuuden vuoksi. Sieltä tuli plussa.. Ensi viikolla aika gynelle, mutta pelottaa että, mitä oon saanut näillä lääkkeillä aikaan :( Tää tuli muutenkin niin puskista, etten ole ees varma pidänkö vauvaa.
Kommentit (9)
Ok, hyvä kuulla. Täytyy nyt alkaa miettiä ihan kunnolla mitä tässä tekee. Alkujärkytys oli vaan niin iso, kun ei tosiaan ollut suunniteltu tämä vauva. Tässä taas huomaa, että ehkäisy ei ole 100%.
Kondomi. Hormoniehkäisyt ei sovi ja olen tähän luottanut. Ap
Anna kun arvaan: laitoitte kondomin paikoilleen vasta yhdynnän loppuvaiheessa?
Siis silloin laitettiin, kun mies oli tulossa mun sisään. Ihan niin kuin ennenkin. En tiedä, että mikä on mennyt vikaan, mutta ihan ilmiselvästi on tapahtunut vahinko. Ap
joskus rv7 muodostuu istukka, joten sinun verenkiertosi ei ole vielä yhteinen alkion kanssa. tai siis verenkierrostasi ei pääse myrkkyjä alkioon. aika huoletta voit ollaasian suhteen. gynesi kyllä kertoo sinullejos syytö huoleen on.