Olen kova panemaan. Kysyttävää?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:33"]Tuntuuko kivalta? Oletko onnellinen?
[/quote]
Eli mielesi on sairas. Tarvitset apua. Hankkiudu psykologille tms.
Aina orgasmin hetkellä olen onnellinen. Sen jälkeen iskee syvä suru, joka kestää niin kauan että pääsen taas panemaan. Surua paetakseni panen niin usein kuin suinkin voin.
[/quote]
[/quote]
Njääh, ei seksiaddiktioni minua kovasti vaivaa. Se on vain hauskaa.
[/quote]
Kerroit jo olevasi surullinen seksin jälkeen niin kauan kunnes taas pääset panemaan. Et siis ole niin onnellinen kuin voisit olla. Hankkiudu hoitoon. Ei huoriin.
Panetko myös suolaa pernoiden keitinveteen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:33"]Tuntuuko kivalta? Oletko onnellinen?
[/quote]
Eli mielesi on sairas. Tarvitset apua. Hankkiudu psykologille tms.
Aina orgasmin hetkellä olen onnellinen. Sen jälkeen iskee syvä suru, joka kestää niin kauan että pääsen taas panemaan. Surua paetakseni panen niin usein kuin suinkin voin.
[/quote]
[/quote]
Njääh, ei seksiaddiktioni minua kovasti vaivaa. Se on vain hauskaa.
[/quote]
Kerroit jo olevasi surullinen seksin jälkeen niin kauan kunnes taas pääset panemaan. Et siis ole niin onnellinen kuin voisit olla. Hankkiudu hoitoon. Ei huoriin.
[/quote]
Onko kukaan niin onnellinen kuin voisi olla? Ei täydellistä onnellisuutta ole olemassakaan. En ole surullinen kauan, koska panen pari kertaa päivässä. Huoraa en ole koskaan pannut, ainakaan vielä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:53"]Panetko kaikkea mikä liikkuu?
[/quote]
Mieluummin sellaisia, jotka eivät paljon liiku. Kuten rommilla uuvutettu Muumi.
Rupee maksulliseksi miesseuralaiseksi. Panemista ja rahulia, jee jee.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:13"]Post coitum animal triste
[/quote]
Näin sanotaan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:14"]Rupee maksulliseksi miesseuralaiseksi. Panemista ja rahulia, jee jee.
[/quote]
Kun Muumiseksi ja rahuli liitetään toisiinsa, siitä ei koskaan seuraa hyvää.
Onko muumin paneminen muuten eläimiin sekaantumista? Onko Muumi eläin?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:45"]Voisitko panna astiat tiskikoneeseen?
[/quote]
Jos sitten saan panna lihaa piiloon?