Olen kova panemaan. Kysyttävää?
Kommentit (32)
Muumimaailmassako niitä panet vai oletko muualla saanut niitä kiinni?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:15"]Muumimammaa vai niiskuneitiä? Käykö pikku myy?
[/quote]
Kyllä Niiskuneiti on aika kiihottava, täytyy myöntää. Nuo muut ovat vähän liian tätimäisiä makuuni, mutta Niiskuneiti, aah, muna seisoo kun ajattelenkin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:16"]Muumimaailmassako niitä panet vai oletko muualla saanut niitä kiinni?
[/quote]
Naantalin Muumimaailmassa olen niitä pyydystänyt. Viettelin ne rommilla ja tequilalla ja panin kovaa. Oli vaikea erottaa, kuka niistä oli naaras ja kuka uros, kun niillä ei ole sukuelimiä, mutta onko tuo Muumien kohdalla niin tarkkaa?
Mikset pane mua, olen yksin ja puutteessa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:16"]Muumimaailmassako niitä panet vai oletko muualla saanut niitä kiinni?
[/quote]
Naantalin Muumimaailmassa olen niitä pyydystänyt. Viettelin ne rommilla ja tequilalla ja panin kovaa. Oli vaikea erottaa, kuka niistä oli naaras ja kuka uros, kun niillä ei ole sukuelimiä, mutta onko tuo Muumien kohdalla niin tarkkaa?
[/quote]
Hyvä tietää että rommi ja tequila toimii! Tarjosin siideriä, ei kelvannut enkä saanut kiinni mutta mahani onkin isompi kuin muumeilla. Rommi voi hidastaa niitä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:21"]Mikset pane mua, olen yksin ja puutteessa?
[/quote]
No minähän panen, jos kutsutaan kylään. Mutta yksi pyyntö: voitko pitää Muumi-naamaria?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:16"]Muumimaailmassako niitä panet vai oletko muualla saanut niitä kiinni?
[/quote]
[/quote]
Hyvä tietää että rommi ja tequila toimii! Tarjosin siideriä, ei kelvannut enkä saanut kiinni mutta mahani onkin isompi kuin muumeilla. Rommi voi hidastaa niitä.
[/quote]
Juu, muumit eivät tunnetusti pidä miedosta juomista vaan kovaa viinaa tai mietoja huumeita pitää olla. Kun niillä alkaa koordinaatio pettää, niiden lyhyet jalat kompuroivat toisiinsa ja ne on helpompi ottaa kiinni ennen Panomobiiliin viemistä.
Tuntuuko kivalta? Oletko onnellinen?
Löytyykö panoluukku ja siisti honda civic
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:33"]Tuntuuko kivalta? Oletko onnellinen?
[/quote]
Aina orgasmin hetkellä olen onnellinen. Sen jälkeen iskee syvä suru, joka kestää niin kauan että pääsen taas panemaan. Surua paetakseni panen niin usein kuin suinkin voin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:34"]Löytyykö panoluukku ja siisti honda civic
[/quote]
Koko maailma on panoluukku, nussia voi ja pitää missä tahansa. Pakettiauto on hankintalistalla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:21"]Mikset pane mua, olen yksin ja puutteessa?
[/quote]
Missäs olet?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:33"]Tuntuuko kivalta? Oletko onnellinen?
[/quote]
Eli mielesi on sairas. Tarvitset apua. Hankkiudu psykologille tms.
Aina orgasmin hetkellä olen onnellinen. Sen jälkeen iskee syvä suru, joka kestää niin kauan että pääsen taas panemaan. Surua paetakseni panen niin usein kuin suinkin voin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:10"]
Panen vaikka Muumia. Kysyttävää?
[/quote]
Välitätkö siitä, mitä pantavillesi tapahtuu tai miltä heistä tuntuu tai haluavatko he? Pannaanko mielestäsi sinua vai panetko vain sinä?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:35"]
[/quote]
Eli mielesi on sairas. Tarvitset apua. Hankkiudu psykologille tms.
[/quote]
[/quote]
Njääh, ei seksiaddiktioni minua kovasti vaivaa. Se on vain hauskaa.
Mäkin tykkään panopuuhista. Seksi harrastuksista parhain.
Voisitko panna astiat tiskikoneeseen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:10"]
Panen vaikka Muumia. Kysyttävää?
[/quote]
Välitätkö siitä, mitä pantavillesi tapahtuu tai miltä heistä tuntuu tai haluavatko he? Pannaanko mielestäsi sinua vai panetko vain sinä?
[/quote]
Totta kai panen halukasta, en minä sentään raiskaaja ole. Olen kyllä joskus pannut naista, jonka arvasin toivovan suhteelta enemmänkin mutta usein en ole tällaista tehnyt. Kaipa siinä molemmat panevat, mutta jollain tapaa ajattelen sen olevan ennen kaikkea panemista, kun mies panee kyrpänsä pilluun.
Muumimammaa vai niiskuneitiä? Käykö pikku myy?