Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kassaneiti yritti huijata eläkeläiseltä veikkaus voittoa.

Vierailija
10.08.2014 |

Kävin hakemassa mummulleni perus kauppatarvikkeita lähikaupasta. Jonossa takanani oli vanhempi nainen joka tarkastutti lottokuponkiaan. Näin kun myyjä veti toisen tositteen koneen läpi ja sanoi ettei ole voittoa. Nainen sanoi että oli miehensä kanssa tarkastanut kupongin 4 pitiolla olla oikein. Myyjä vaan sanoi että he ovat erehtyneet, ja nainen sanoi antaa olla. Siinä kohdassa avasin suuni ja sanoin että jos kokeilisi tarkistaa sitä alkuperäistä tositetta. Ja voitto siellä oli.

Valitus on jo tehty asiasta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkausvoitto ja peruskauppatarvikkeet. Mitä jos opiskelisit vähän oikeinkirjoitusta.

Vierailija
42/48 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loton tarkastuksestakin saa kuitin. Ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja noihin kassajuttuihin: jos useilla myyjillä pääsy kassakaapille, niin millä sen todistaa? Ei kassakaappia lasketa joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
44/48 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:03"]

Niinkin yksinkertainen ratkaisu olisi tähänkin ongelmaan kuin ilmainen veikkauskortti. Rahat menee suoraan tilille eikä niitä kukaan huijaa.

[/quote]

Lähiärrällä pari kertaa sitä näyttänyt, kun esim. netti jumittanut, mutta kun myöhemmin katson netistä, ei ko. veikkaus tilillä näy, eli myyjä ei ole sitä käyttänyt tai osannut käyttää. Toisella ärrällä kun käyn, niin näkyy. Olen katsonut parhaaksi, etten hae voittojakaan noissa tapauksissa ko. ärrältä.

Vierailija
45/48 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:03"]

Niinkin yksinkertainen ratkaisu olisi tähänkin ongelmaan kuin ilmainen veikkauskortti. Rahat menee suoraan tilille eikä niitä kukaan huijaa.

[/quote]

Lähiärrällä pari kertaa sitä näyttänyt, kun esim. netti jumittanut, mutta kun myöhemmin katson netistä, ei ko. veikkaus tilillä näy, eli myyjä ei ole sitä käyttänyt tai osannut käyttää. Toisella ärrällä kun käyn, niin näkyy. Olen katsonut parhaaksi, etten hae voittojakaan noissa tapauksissa ko. ärrältä.

[/quote]

Siis ei voi olla myyjää, joka ei osaa käyttää veikkauskorttia. Kone kysyy sitä automaattisesti joka kerta.

Vierailija
46/48 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

Siis ei voi olla myyjää, joka ei osaa käyttää veikkauskorttia. Kone kysyy sitä automaattisesti joka kerta.

[/quote]

Minä olen sen vielä antanut samalla kun veikkauksen, eli on sitten jättänyt tahallaan vetämättä, miksi ihmeessä?

Vierailija
47/48 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä olen sen vielä antanut samalla kun veikkauksen, eli on sitten jättänyt tahallaan vetämättä, miksi ihmeessä?

[/quote]

Jos se nyysii sun miljoonat?

Vierailija
48/48 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa niitä epärehellisiä huijareita aina joskus löytyy.

itse tarkista numerot joko netistä tai tv:stä. jos on voittoja menen lunastamaan ja jos myyjä sanoisi että ei voittoa niin vaatisin saada kupongin takaisin ja menisin toiseen paikkaan lunstamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme